Dzisiaj szczęśliwymi zwycięzcami są...
Dylan Corcoran
Bumblebee
Noxaler Hunt
Zapraszam do czytania!
Bumblebee pov (Dzięki, jesteś wielka @teczowykarton !)
Nadal nie rozumiem co kieruje optimusem i resztą, aby decepticony sprzymierzyły się z ludźmi. To niebezpieczne, coś mam złe przeczucia co do tego, predacony i dinoboty jeszcze się dogadają, ale decepty, to tacy antysemityścimy wśród cybertrończyków stoję, rozglądam się i zauważam Floy. Dawno się nie widzieliśmy, pewnie była bardzo zajęta. Ale nie rozumiem co te ścierwa cony coś mruczą na jej temat, aż zaczęło mi się w środku gotować. Floy z zauważalną determinacją na twarzy i tryumfalnym uśmiechem podbiegła do Fire. Widać na pierwszy rzut oka, że to córka Megatrona, aż na sama myśl mi ciarki przeszły po przewodach. W tej samej chwili Floy zamachnęła się i pacnęła ją w potylice, po czym bezwładnie opadła, jakby w zwolnionym tempie. A na mojej twarzy pojawił się niewidoczny uśmiech och... ta Speedspark, ta która kocham, nie martwię się o nią, ona zawszę da sobie radę....
***
Z zamyślenia wyrwała mnie pełny spokoju i opanowania głos Optimusa wpatrującego się w każdego po kolei obojętnym wzrokiem.
-Oto przydziały do klas.-oznajmił Optimus
Mam nadzieję, że trafię do Optimusa, albo do Speedspark.
Chociaż, mi to obojętne, ale jednak nie, nie chcę wpaść do klasy Megatrona. Nie mogę, pewnie nie trafię. Kto byłby tak głupi, aby do tego dopuścić, dobra mniejsza, zaczynają czytać ....
Mijaają i mijają kolejne osoby...
Smoke trafił do Optimusa.
Headshot trafił do Optimusa
)^^^)
Moi koledzy dostaję się do fajnych klas, a ja nadal nie zostałem wspomniany. Moje obawy zaczynają narastać, spuściłem wzrok w podłogę, poczułem jakby energon zgęstniał i spowolnił w moich przewodach. Czyżbym się stresował i bał nie, nie mogę być taki, taki miekki. Muszę być waleczny, odważny jak nie dla siebie, to dla mojej ukochanej.
Muszę się modlić abym, nie był jedynym autobotem w klasie.
O partnera się nie martwię. Dogadam się przynajmniej, nie mam problemu z ludźmi. Pod wpływem tych myśli moje ciało się rozluźniło, wyprostowałem się, moje optyki rozbłysły niebieskim światłem i wpatrywały się w przestrzeń.
Wyczekiwałem....wyczekiwałem a tu nagle BAM....
-Bumblebee w klasie Megatrona.-Opitums spojrzał na mnie przelotnie, po czym zaczął czytać dalej.
Aż mnie zmroziło, stałem dęba, po milisekundzie ogarnąłem się, aby nie wyglądać na mięczaka. Może wspomnienia z wojny tak na mnie działają, przecież nie może on nic mi zrobić, przecież wojny jakby nie ma . Ogarnij się, ale mam się od niego uczyć, dobra uspokój się. Będę zachowywać się tak abym, potem nie żałować. Optimus pewnie zawiódłby się na mnie.
*******
Wchodzę do klasy rozglądam się widzę: cony, dinoboty, predacony, ale żadnych znajomych nie widzę. Wszystkie miejsca zajęte oprócz jednego, wyprostowałem się i z obojętnym wyrazem twarzy, podszedłem do ławki. Zobaczyłem chłopca z okularami był niski, sprawiał wrażenie miłego dzieciaka przynajmniej, tak mi się wydaje. Wygląda na nieśmiałego, wiec uśmiechnąłem się i wyciąłem dłoń na powitanie.
YOU ARE READING
Akademia Transformers(Zawieszone)
FanficNa Ziemi, w bazie Diego Garcia, po zawarciu sojuszu między wszystkimi frakcjami, a ludźmi, zostaje utworzona, elitarna placówka im. Primusa i Unicorna, dla obu gatunków. Tylko najlepsi się tam dostają. Jest to blisko 0.0001% zgłoszeń. Pięćdziesiąt t...