►79◄

738 47 11
                                    

CITÁT PRO KAŽDÉHO/KAŽDOU Z NÁS:

Beran: Je to chlapec/dívka, jehož/jejíž obličej je krásný jako pohádka, ale jeho/její ústa jsou schopná křičet, jako kdyby byla vlčí. 

Býk: Jeho/Její oči nebyly tak krásné jako hvězdy, ale byly krásné jako jeho/její čisté srdce.

Blíženci: Cítí se, jako kdyby žil/žila na pomezí mnoha a málo, jako kdyby dny utíkaly moc pomalu a zároveň moc rychle. Tak jako tak to vždy skončí tím, že se cítí zmateně či prázdně.

Rak: V tvé mysli jsou ukryty miliony galaxií, tak nenech ostatní lidi ti říkat, že nemůžeš zářit. 

Lev: Potřeboval/Potřebovala hrdinu a tím se také stal/stala.

Panna: Možná byl/byla nečitelný/nečitelná kvůli tomu, že nechtěl/nechtěla, aby ho/ji někdo znal. 

Váhy: Nikdy nic nemyslí vážně a zároveň všechno vždy myslí vážně. Moc hluboký/hluboká, moc mělký/mělká. Moc citlivý/citlivá, moc chladný/chladná. Je takovou sbírkou paradoxů. 

Štír: Každé ráno se probouzíš, abys bojoval/bojovala s těmi démony, kteří tě nechaly tak unaveného/unavenou den předtím a to, lásko, je odvaha. 

Střelec: Ještě předtím, než jsem tvým/tvou bratrem/sestrou, synem/dcerou, strýcem/tetou, bratrancem/sestřenicí či synovcem/neteří, jsem sám/sama sebou a nezničím sám/samu sebe jen kvůli tomu, aby tobě bylo pohodlně. 

Kozoroh: Ale ty sám/sama vidíš, že v mých ústech je hřbitov, kde jsou uložena všechna slova, která jsem nebyl/nebyla statečný/statečná vyslovit. 

Vodnář: Možná není tvým sluncem, ale je tvým měsícem, objevujíc se v těch nejtemnějších chvílích kdy ho/ji nejvíce potřebuješ. 

Ryby: Její oči jsou zářivé hvězdy a její prsty, pokud se dotknou tvé kůže, tě zmrazí až do morku kostí. 

Zodiac SignsKde žijí příběhy. Začni objevovat