KDYŽ MÁME DEPRESI:
Beran: Bude agresivní a i když se bude snažit být okolo lidí, tak lidi nebudou chtít být s ním/ní.
Býk: Projeví svou depresi ostatním a ostatní lidé se mu/jí pokusí pomoct.
Blíženci: Bude si stále hledat něco, čím se zabavit až ho/ji nakonec deprese přejde.
Rak: Raka v té chvíli nepotěší nic. Ani pohodlí, jídlo, dobrý seriál, přátel a rodiny.
Lev: Zažije obrovskou párty. Možná i doslova. Uspořádá obrovskou párty, aby se deprese se zbavil/zbavila.
Panna: Bude se snažit sám/samu sebe přesvědčit, že ty pocity jsou iracionální, a že je vše v pohodě.
Váhy: Bude se snažit být co nejvíce s přáteli a lidmi, které miluje. Co nejvíce bude trávit čas mimo svůj dům. Změna prostředí je většinou řešením pro Váhy.
Štír: Začne sám/samu sebe ubíjet, dokud ho/ji to naprosto nezničí. Nakonec se ale vrátí zpět do normálu mnohem silnější.
Střelec: Nikdy nepoznáš, zda má depresi či ne. Stále bude dělat malé vtípky, které ho/ji nakonec z toho smutku dostanou.
Kozoroh: Izoluje se od ostatních a stane se extra obranným/obranou. Bude se myslet, že je všechno špatně do té doby, než narazí a někdo mu/jí otevře oči. Kozoroh je náchylný k depresi.
Vodnář: Se všemi bude mluvit hrozně krátce. Začne křičet na svou lásku, aniž by k tomu měl/měla důvod.
Ryby: Od všech se odvrátí a kdokoliv s ním/ní nebude souhlasit, tak o něm/ní prohlásí, že mu/jí pouze nerozumí.
ČTEŠ
Zodiac Signs
RandomZnáš to... my a naše problémy... Source: Pinterest & Tumblr Cover: @Carol-ComT