VE ZKRATCE KÝM JSME:
Beran: Spadl/Spadla jsem moc rychle, dopadl/dopadla jsem moc tvrdě, odpustil/odpustila moc lehce a staral/starala se až moc.
Býk: Spadl/Spadla jsem moc rychle, dopadl/dopadla jsem moc tvrdě, odpustil/odpustila moc lehce a staral/starala se až moc.
Blíženci:Spadl/Spadla jsem moc rychle, dopadl/dopadla jsem moc tvrdě, odpustil/odpustila moc lehce a staral/starala se až moc.
Rak: Spadl/Spadla jsem moc rychle, dopadl/dopadla jsem moc tvrdě, odpustil/odpustila moc lehce a staral/starala se až moc.
Lev: Krásný/Krásná chlapec/dívka s nádhernýma očima, za kterými se skrývá svět plný bolesti a lží, ze kterého dotyčný/dotyčná prchá.
Panna: Krásný/Krásná chlapec/dívka s nádhernýma očima, za kterými se skrývá svět plný bolesti a lží, ze kterého dotyčný/dotyčná prchá.
Váhy: Krásný/Krásná chlapec/dívka s nádhernýma očima, za kterými se skrývá svět plný bolesti a lží, ze kterého dotyčný/dotyčná prchá.
Štír: Spadl/Spadla jsem moc rychle, dopadl/dopadla jsem moc tvrdě, odpustil/odpustila moc lehce a staral/starala se až moc.
Střelec: Spadl/Spadla jsem moc rychle, dopadl/dopadla jsem moc tvrdě, odpustil/odpustila moc lehce a staral/starala se až moc.
Kozoroh: Krásný/Krásná chlapec/dívka s nádhernýma očima, za kterými se skrývá svět plný bolesti a lží, ze kterého dotyčný/dotyčná prchá.
Vodnář: Spadl/Spadla jsem moc rychle, dopadl/dopadla jsem moc tvrdě, odpustil/odpustila moc lehce a staral/starala se až moc.
Ryby: Krásný/Krásná chlapec/dívka s nádhernýma očima, za kterými se skrývá svět plný bolesti a lží, ze kterého dotyčný/dotyčná prchá.
ČTEŠ
Zodiac Signs
RandomZnáš to... my a naše problémy... Source: Pinterest & Tumblr Cover: @Carol-ComT