JAK ROMANTIČTÍ JSME:
Beran: Nikdy tě nezačne nudit, vždy přijde s něčím novým.
Býk: Je romantický/romantická a sentimentální, pokaždé se k tobě bude chovat tak, jak zrovna potřebuješ.
Blíženci: Vtipný/vtipná a ostrý/ostrá, bude vědět, jak rozžhavit tvé tělo a mysl.
Rak: Rozumí ti víc, než kdokoliv ostatní a nikdy na tebe nezanevře.
Lev: Je vždy přítomen/přítomna svou myslí a někteří lidé tvrdí, že síla, jakou ovlivňuje svého partnera ve vztahu, je neskutečná.
Panna: Miluje jednoduchost a společnost, není těžké ho/ji milovat.
Váhy: Má svůj styl a dá na eleganci; když s tebou však bude sám/sama, tak dá pravděpodobně najevo svou vášnivou stránku.
Štír: Silný/silná a sexy, má takovou moc, že se do něj/ní zamiluješ bez toho, aniž by sis uvědomil/uvědomila okamžik, kdy se to vlastně stalo.
Střelec: Jeho/její povaha je hluboká a zamýšlející se nad filozofickými otázkami, ale také zábavná a nezávislá.
Kozoroh: Těžce pracují a jdoucí si za svým cílem, udělá všechno pro to, aby získal/získala tvoje srdce.
Vodnář: Nezávislý/nezávislá a zároveň milující přítomnost své druhé polovičky, vždy projeví ve vztahu svou kreativitu.
Ryby: Starající se a věrný/věrná, kdykoliv to budeš potřebovat, tak upřednostní svou lásku před sebou.
ČTEŠ
Zodiac Signs
De TodoZnáš to... my a naše problémy... Source: Pinterest & Tumblr Cover: @Carol-ComT