Acesta este outfit-ul meu:
A sosit marele moment!În drum spre meet ,în parcul central , un baiat burtos ,cu ochii în telefon,împreuna cu înca 2 persoane ,intră în mine.
(N=Necunoscut)
E:-Scuze ,nu am vrut să te lovesc!
N:-Uită-te pe unde mergi !
Vocea aceasta îmi parea foarte cunoscută.Cine să fie oare? Oare cine?
Era chiar...Max şi altele .
*ÎN PERSPECTIVA MEA*
Serios?Chiar am intrat în Max...Păcat ca doar cu umărul...Mi -aş dori ca în locul lui să fi fost Selly !Ar fi fost mult mai pasional şi sexi decât Max ...Pe youtube părea mult mai sociabil decât în realitate. -----------------------------------------------------------
Acesta era însoțit de Zappy Tv şi Vlad Munteanu,tocmai filmau un vlog !
La meet am văzut de la depărtare atracția serii.Era îmbracat provocator,din când în când îşi ridica privirea spre mine,în timp ce băleam ...Arăta atractiv,ochii lui dulci îmi mângâiau inima.Am decis să merg şi să-i cer un autograf,poate ,mai schimbam şi câte o vorbă.
(S=Selly ,E=eu)
E:-Hei ,Selly!Putem face o poză ,te rog?
S:-Bună,sigur!*Spuse Selly în timp ce veni mai aproape şi puse mâna pe mine*
Mă apropri de el şi reuşesc să facem o poză.Inima mi se topea doar când mă uitam la el.Abia m-am abținut să nu plâng doar la gândul că am respirat acelaş aer şi am făcut o poză.Am simțit fiori reci pe şirea spinării ...
După ce am făcut o poză,m -a apucat de mijloc şi m-a strâns în brațe .Între timp ,mi -a şoptit încet la ureche,cu o voce perversă :"Te -am văzut de când ai apărut,sună-mă ,pisicuță!"
Mă desprind cu greu din "vis" şi reuşesc să spun, cu ochii în lacrimi :
E:-Mulțumesc mult Selly!
S:-Eu îți multumesc că ai venit! Îmi poți lăsa numărul tau te rog?
E:-(Omg ,Şelaru tocmai mi-a cerut numărul,trebuie să fie un vis!) DAAAAA *urlu eu cu o vizibilă urmă de disperare în glas*
0742.......90
S:-Aşteaptă-mă la ora 17:50 în fața mall-ului.Vom discuta după ...*spuse Selly uşor pervers*.AŞA CEVA NU ESTE POSIBIL! urlu eu în gând ,fericită.Rămân la meet şi după terminarea lui mă îndrept spre mall.
CITEȘTI
Fifty Shades Of Şelaru+Zappy TV
FanfictionO poveste încâlcită de dragoste între o fată şi Selly,crush-ul ei .Citiți pentru a înțelege mai bine ;)