SELLY SE ÎNTOARCE?!

2.1K 18 18
                                    

  DUPĂ UN AN ...
  Mă plimbam cu Zappy pe stradă.Totul era perfect!Ne mutasem la Craiova împreună deoarece Marius voia să facă colaborări pentru Youtube . Mama a aflat abia după 1 an că eram împreună cu Zappy...Totul era secret.
    M-am dus până în cameră .La geamul vecinului meu se vedea un băiat care stătea cu laptop-ul în brațe .Era....Selly?
  *ÎN PERSPECTIVA MEA*
    SERIOS?SELLY?!Băiatul ăla nu m-a meritat.Ce nemernic! Se foloseşte de iubitele lui doar pentru vizualizări şi thumbnail -uri ieftine ,apoi le înşeală ...
   Îşi ridica privirea şi se uita nevinovat la mine.Era superb...Dar totuşi ,țineam la Zappy .
   Iubitul meu m-a observat cum mă uitam ,bălind, la Andrei,în timp ce edita un video.
   (Z:Zappy )
   Z:-Cătălina!Ce faci? Tocmai te uitai la Selly ?
   E:-Da...spun eu cu o voce subțire,tremurând .Doar priveam peisajul .Craiova este minunată!
   Z:-Nu te credeam în stare de aşa ceva!M-ai dezamăgit ...
   E:-Marius,tu m -ai dezamăgit de când nu ai uitat-o pe Bianca(Bff-ul meu,fosta lui) şi te-ai îndrăgostit de mine!Ştiai de mult că eu încă îl mai iubesc pe Şelaru.Totul s-a terminat !
  Mi-am strâns bagajele ,în timp ce Zappy plângea.Am plecat şi am obținut o chirie în blocul lui Selly.
  Stăteam la 12 .
  *ÎN GÂNDUL MEU*
   Aici e mult mai bine decât la Marius!Nu m-a iubit niciodată .
  ************************************
   Deodată,cineva sună la uşă
   S:-Bună! Am auzit că te -ai certat cu Zappy ,aşa că am venit să îți spun că îmi pare rău! Bun venit în bloc!
   E:-Bună?!spun eu mirată. Mulțumesc.Da..era un porc.
   Închid uşa încet,ignorându-l .Selly puse piciorul în uşă,împiedicându-mă să o închid.Se uită puțin la mine,apoi mă sărută pasional,închizând uşa in urma lui.Îi sclipeau ochii...Nu voiam să mai încep o altă relație cu Selly,dar tot i-am permis să mă sărute.Nu îl puteam refuza !
   S:-Cadoul meu de bun-venit..Voiam să îți spun că îmi pare rău şi că nu e ceea ce pare .Magda îmi spusese că încă mai mă iubeşte.Eu i-am spus că am o altă iubită pe care o ador şi am blocat-o ...Iartă-mă ,te implor!
   E:-Bine! Stai jos dacă vrei.
    Îmi bătea inima foarte tare .Încă aveam sentimente pentru el ,chiar dacă încercam să ascund tot .
   S:-Eu stau la 10,dacă vrei,poți veni pe la mine .Filmăm şi un vlog ceva, să anunțăm fanii...
   Cad peste pat ,oftând adânc.Vechea mea viață a revenit ...

 
 

Fifty Shades Of Şelaru+Zappy TVUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum