Bby mi-a propus sa mergem la Craiova ,aşa că am luat bilete la primul tren .Urma să mă mut !
Selly îmi luă respectuos bagajele şi urcăm în tren.Acolo era Zappy şi Max,care mergeau la Craiova pentru a vilma vlog-uri cu iubi.
E:-Selly,mă duc până la baie ,trebuie să mă dau cu cremă ...Penisul tău mi-a provocat leziuni grave .
S:- Sigur, te aştept ...*spuse el nebunatic,cu o față perversă*
Nu am apucat să ajung bine la baie,că Selly venea în urma mea.Băile de la CFR călători nu erau foarte curate ,dar fiara inimii mele,Şelaru, m-a împins puternic peste chiuveta jegoasă a băii. A început să mă dezbrace încet,fără a se gândi că ar putea să se întâmple ceva.Andrei rămasese dezbrăcat,lovind puternic vaginul meu.Acum o facem şi în tren?!Acesta scoase din buzunar un prezervativ ,în timp ce mi-l dădu să i-l pun eu .
Uşa stricată a băii se deschise ,intrând Zappy .Speriat ,începu să înjure ,râzând .
(Z-Zappy)
Z:-Ce pu....Selly,iar violezi copii?...
S:-Ohhhh...*Spuse Selly mirat ,ascunzându-mă în wc-ul trenului*Ce faci tu aici?
Zappy înjură vreo 10 minute încontinu(în maghiară),dându-i lacrimile de scârbă şi dispreț .Wc-ul băii nu era foarte curat,a fost cea mai mirositoare acțiune,dar măcar petrec timp cu Selly .
Între timp mă îmbrac .Andrei primeşte un mesaj de la Magda,spunându-i că încă îl mai iubeşte.Fug plângând din baie..Inima mi se rupsese.Selly îşi dădu seama ce se întâmplă ,alergând după mine ,în timp ce îmi spunea că pe mine mă iubeşte
Am fugit de el toate vagoanele trenului,întorcându-mă la locul meu .
La Craiova,fug din gară.Zappy vine după mine,încurajându-mă să îl uit.Până la urmă m-am cuplat cu Zappy, Selly rămânând în inima mea.
-----------------------------------------------------------
*Dupa 2 luni*
Sunt împreună cu Zappy şi ne iubim extraordinar de mult,chiar dacă am petrecut clipe bestiale cu Şelaru.Zappy îmi dă pateu,Selly dându-mi doar săruturi.
Andrei încă nu are iubită,şi nu îşi face ,deoarece m-a iubit prea mult şi încă mă iubeşte.
CITEȘTI
Fifty Shades Of Şelaru+Zappy TV
FanfictionO poveste încâlcită de dragoste între o fată şi Selly,crush-ul ei .Citiți pentru a înțelege mai bine ;)