Bölüm 2

1.7K 68 5
                                    

Gözlerimi açtığımda revir yatağında yatıyordum.Bayan Brown yanıbaşımda mavi gözlerini bana dikmişti.Sarı uzun bukle bukle saçları vardı.Genellikle siyah rimel çeker ve şekerimsi bir kokusu olan parfüm sıkardi.

-Seni kütüphanenin önünde baygın halde bulduk.Tansiyonunun düştüğünü düşündüm ama tansiyonun gayet normaldi.Bayılmadan önce olanları hatırlıyor musun?

Yutkundum.Ne diyecektim?Gördüklerimi anlatmalımıydım?Jeremy nerdeydi?Offf.

-Şey,Pek bir sey hatırlamiyorum.Birden yere düstum galiba.

-Seni Jeremy buraya getirdi.

Ne??Jeremy mi? Ama o vampirdi di mi?

-Sey ben onu bulup tesekkur edeyim bu arada size de tesekkurler.

-Onemli degil tatlim.

-Bisey rica edebilir miyim sizden?

-Tabii

-Bayildigimi aileme soylemeseniz olur mu?Endiselenmesinler boşuna.

-Peki sen nasil istersen.

Hersey icin cok tesekkurler deyip ciktim.Jeremy i bulmam gerekiyordu.Acaba onu takip ettigim koridora mi gitseydim?

Bunlar kafamda oyalanirken Jeremy i dolabinin yaninda gordum.Biraz ürkerek ve çekinerek yanina yaklastim.Beni gorunce sasirdi ama çaktırmamaya çalışıyordu.

-Hey Carly naber?

Sasirdim.Sanki hiçbirsey olmamis gibi davraniyordu

-iyi dedim ürkek bir sesle.

-Sonra görüşürüz dedi

Inanamiyordum.Nasil boyle davraniyordu?Bir aciklama yapmasi lazimdi.

Arkami dönerek kolundan tuttum.Buz gibi soguktu.

-Bu..bunu nasıl yapıyorsun?

-Neyi nasil yapiyormusum?

-Hiçbir sey olmamis gibi davranmayı.Vampir oldugunu biliyorum dedim ürkekçe.

Jeremy nin yüzü degisti

-A..ama nasil olur?Cora sana unutturma büyüsü yapmıştı.Ayrica bu büyü her sıradanda etki yapar.

-Büyü mü?

-Evet.Bak bu okulda vampirler,kurtadamlar,büyücüler ve melezler var.

-Ne?

-Gereginden fazla sey öğrendin.

-Filmlerde vampirlerin anıları unutturabileceği söyleniyordu.

-Evet doğru,unutturabilirim ama benimki cok güçlü.Eğer sana anılarını unutturmaya çalışırsam herseyi unutursun;Aileni,arkadaşlarını...Seni David'in yanina götürmeliyimBunun nedeni bulması lazım.

Gizemli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin