Bölüm 8

933 64 7
                                    

"Şimdi ne yapacağız?" dedim soluk soluğa.

"Bence dinlenelim yarın ne yapacağımızı konuşuruz." dedi Jeremy.

Tamam dedim ve eşyalarımı almak için sınıfa gittim.Sanırım okul bitmişti.Çünkü sınıfta kimse yoktu.Eşyalarımı alıp sınıftan çıktım.Eve koşa koşa geldim.Yorgundum.Hem de çok.Banyoya girdim ve sıcak bir duşun bana iyi geleceğini düşündüm.Suyu ılık bir şekilde ayarladım ve kendimi suyun sakinliğine bıraktım.1 saat oyalandıktan sonra duştan çıktım ve pijamalarımı giydim.İçim içimi yiyiyordu.Simon bana melezliğin genetik olduğunu söylemişti.Aşağıya indim.Annem koltuğa oturmuş "Suç ve Ceza"kitabını okuyordu.

-Anne?

-Efendim canım?

-Seninle birşey konuşmam gerek.

Annem birden gerildi.

-Tamam gel otur.

Yanına oturdum.

-Anne bu sana tuhaf gelebilir hatta inanmayabilirsin ama bu doğru büyük ihtimalle.

-Evet seni dinliyorum.

-Anne ben... yani ben melezim.

Annemin gözleri iri iri açıldı.

-Sana bunu kim dedi?

-Kimin dediği önemli mi?Bana bunun genetik olduğunu söylediler.

-Carly bunu senden saklamam büyük hataydı.

-Ne yani? Ben gerçekten bir melez miyim?

-Evet Carly sen bir melezsin.

Inanamıyordum.Simon haklıymış.

"Bunu bana önceden nasıl söylemezsin anne? "dedim öfkeli bir sesle.

"Biliyorum.Yaptığım çok büyük bir hataydı." dedi.Elini omzuma koydu ama ben geri çekildim.

-Peki genetik olduğu doğru mu?

-Evet doğru.Ben ve teyzen Maia meleziz.

-Bunu bana nasıl söylemzsin?

Bugün başıma neler geldi biliyormusun?Zaroglar beni kaçırdı.Zindana attılar.Bugün Simon'ın kurtadam ve Clary'nin büyücü olduğunu öğrendim.Jeremy' ninde vampir olduğunu.Bunlar olup biterken sen bana hiç birsey söylemedin.Belki de su an zindandan kaçtığımı görmüşler beni arıyorlardır dedim öfkeli bir şekilde.Sesimde öfke ve korku vardı.

-Carly ben böyle olacağını tahmin edem...

-Böyle birseyi düsünmeden söylemeliydin.

Artık ağlıyordum.Gözyaşlarımı tutamadım.Koşa koşa yukarı çıktım.Kapıyı sertçe kapadım ve yastığı yüzüme yapıştırıp ağlamaya devam ettim.

Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir.Lütfen düşüncelerinizi belirtin.Teşekkürler!!!! :))))

Gizemli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin