Melez?Ilginç.Ama melez olmak istemiyorum.Bi de başıma zaroglar çıktı.Offf napıcam ben?
Dolabıma yöneldim.Kitaplarımı koydum ve hayatıma kaldım yerden devam etmeye karar verdim.Makyaj aynamı açtım ve rimeli tazeledim.Dolabı kapadıktan sonra gözüm Jeremy e ilişti.Ona olanları anlatmalıydım.Yanına gittim ve onu arka bahçede on dakikaya kadar orda olması gerektiğini söyledim.Bahçeye gittim.On dakika sonra o da yanıma geldi.
-Sana anlatmam gereken şeyler var dedim
-Önce benim sana birsey söylemem gerek dedi
-Tamam.
-Carly ben...ben senden hoşlanıyorum
Şok geçiyordum.Bunca yıldan sonra...bunu beklemiyordum.
-Bende senden çok hoşlanıyorum dedim.
-O zaman kızarkadaşım olur musun?
-Evet evettt!!!!
Birbirimize sarıldık.Onu bırakmak hiç istemiyordum.Bugün başıma gelen en güzel şeydi.Zil çaldı ve koridora yöneldik ve Jeremy o anda benim elimi tuttu.Herkes bize bakıyordu.Şaşırmış olmalıydılar.
-Makyajımı tazeleceğim dedim
-Bence sen makyajsızda güzelsin hatta Angelina Jolie dende.
Gülüştük.
Gerçekten güzel miydim?Turuncunumsu renkli, bukle bukle saçlarım var.Fiziğim
güzel.Belim ince.Aslında güzel olabilirim.
Tuvalete girdim.Çantamı açtım ve makyaj setimi çıkardım.Yanıma benim yaşlarımda(ben 16 yaşındayım)bir kız geldi.Nedense oradan kaçmam gerektiğini düşündüm.Nedenini bilmiyorum ama düşündüm.
-Merhaba dedi
-Merhaba dedim.
-Beni tanıyor musun?
-Hayır,daha önce karşılaşmışmıydık?
-Hayır dedi ve yüzünde sinsi bir gülümseme belirdi.
Kafama sert ve ağır bir cisimle vurdu.Bayıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Okul
AdventureBu okulda tuhaf seyler oluyor.Vampirler,kurtadamlar,büyücüler...Carly bir an kendisini bu ortamin icinde buluyor.Bakalım bu çemberin ortasında mı kalacak yoksa kurtulacak mi? Iyi okumalar :))