Gözlerimi açtım.Eski püskü,yırtılmış bir kanepede yatıyorum.Diger koltukta tanıdık bir yüz:Simon
-Simon burda ne işin var?
-Carly sana söylemem gereken bir sey var.Ben kurtadamım.
Ne??Kurtadam mi?
-Nasil yani?
-Jeremy sana bahsetmistir.
Şok oluyorum.Simon kurtadam mıydı.
-Benim gitmem lazım Simon diyorum ürkekçe.
-Senin durumunu çözdüm.
-Nasıl yani?
-Burda topluluklar var.Vampirler,kurtadamlar,büyücüler ve melezler.Olağanüstü bir durum olduğunda birlikte toplantı yaparız ve bir sonuç elde ederiz.David senin durumunu anlattı.Ve kanıtlarımıza ve bilgilerimize göre sen bir Melez sin Carly.
-Melez mi?Melez de ne demek?
-Melez olan kişi hem büyücü hem vampir hemde kurtadam genleri taşır.
Nasıl yani ben melez miydim?Ama nasıl olur.Korkmaya başladım.Donup kalmıştım resmen.Ne yapmalıydım?Burdan koşarak çıkıp korkum bitene kadar ağlamak istiyordum.Hıçkıra hıçkıra ağlamak.
-Melezler çok nadir bulunurlar.Aynı zamanda genetik diyor Simon
-Genetik mi?Yani ailemden birinin melez olduğunu mu söylemeye çalışıyorsun?
-Aynen öyle demeye çalışıyorum.
-Peki napıcağım artık?
-Hiçbirşey yapmana gerek yok.Ama melezlerin düşmanları vardır:Zaroglar
-Zaroglarda kimler?
-Soyları büyücülerle kurtadamlara dayanır.Melezlerin onları yok etmeye çalıştıklarını düşünüyorlar.
-Yani yarı büyücü yarı kurtadamlar mı?
-Aynen öyle.
-Peki gerçekten melezler zarogları öldürmeye çalıştı mı?
"Hayır.500 yıl önce melezler;vampirler ve zaroglarla çok iyi anlaşırlardı.Ama vampirler zaroglarla anlaşamazlardı.Bir gün vampirler zaroglardan intikam almak istedi ve melez kılığına girdiler.Melez kılığına girmiş vampirler zaroglara saldırdı ve birçoğunu öldürdüler.Zaroglarda haliyle onlara melezlerin saldırdığını düşünerek melezlerin tek birini hayatta tutmayacaklarına and içtiler."diyor simon
-Peki neden vampirler melez kılığına girdilerki?Neden direk vampir olarak saldırmadılar?
-Çünkü o zamanlar zaroglar çok güçlüydü ve vampirler onlardan çok korkuyordu.Ama yinede intikam almak istiyorlardı.Bundan dolayı melez kılığına girdiler.
Şok geçiriyordum.Hala melez olduğuma inanamıyordum.
"Clary,Josh inda bilmediğim özellikleri var mı?" diyorum.
"Clary büyücü,Josh da kurtadam."
Inanamiyorum.Yıllardır arkadaşlarımı hiç tanıyamamışım.Çantamı alıyorum ve kapıya yöneliyorum.
Arkamdan Simon sesleniyor:"Carly sen iyi misin?"
"iyiyim"diyorum ve kapıyı arkamdan kapatıyorum.
Merhaba yine ben!!!Bu bölümü beğenmişsinizdir umarım.Beğendiyseniz lütfen beğenin yada yorum yapın.Teşekkürlerr!! :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Okul
AventuraBu okulda tuhaf seyler oluyor.Vampirler,kurtadamlar,büyücüler...Carly bir an kendisini bu ortamin icinde buluyor.Bakalım bu çemberin ortasında mı kalacak yoksa kurtulacak mi? Iyi okumalar :))