MACERAYA DOĞRU

545 13 6
                                    

Havaalından kuzenlerimi aldım ve eve yol aldık.Kuzenlerim de kahvaltısını yaptıktan sonra geziye çıktık.Birazcık dolaştık ve av kostümlerimizi giydik ve kampa yola çıktık.Yanıma her zamanki gibi laptopumum almıştım.diğerleri ise yiyecek ve MP3 çalar gibi eşyalar aldılar ve kampa hızlıca ilerledik.Oraya vardık ve kamp çadırlarımızı hazırlamaya başladık.Ha bu arada kuzenlerimin adı Alara ve diğerinin ise Lara idi.Benim ise Johnson.Akşam olana kadar yiyecekler ve tulumları hazırladık.Gece olmuştu ve dolunay vardı.Garip bir ses duydum ve hemen kuzenlerimi uyandırdım.

''Hemen uyanın''dedim.Ses her saniye yaklaşıyordu.Çat diye bir ses duydum.Bir şey dediki.

''HaHaHaHa hepinizin sonu geldi'' dedi.Elinde motorlu testere vardı.Odun parçalarını kafasına atmayı denedik ama hepsinini testeresi ile kesti.Bu tipsiz bir canavar testere idi.Kuzenlerim cırlayarak kaçmaya başladı.Bende cesur durmaya çalışarak elimdeki odun parçasıyla ona vurmaya çalıştım.Testereyle baştan sona kadar kesti ve beni yere düşürdü.Tam vuracakken Lara arkadan onu etkisiz hale getirdi.Hemen kaçtım.Alara ise sığınacak bir yer bulmuş bizi bekliyordu.Hepimiz o mağaraya girdik.Nefes alışverişlerimizin düzenli hale gelmesini bekliyorduk.''O yaratıkta neydi öyle?''dedi Alara.Lara o sırada yere oturuyordu.''Bilmiyorum...''diye iç geçirdim.

Hepimiz bir yere oturmuş havanın aydınlanmasını bekliyorduk.

Devamının gelmesini istiyorsanız şimdilkik vote sayısı 4 olsun:) 

İKİ KIZ KUZENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin