Alara Lara ve ben jet gibi koşuyorduk ''Şu lanet olası şey geberene kadar peşimizi bırakmayacak heralde''dedim.''E heralde canişkom tabi bırakmaz''dedi Alara.Her saniye gevezeliğe devam ederek koşuyorduk.Sanki yarış yapıyormuş gibi koşuyorduk.Oraya varınca durduk ve hepimiz bir ağacın arkasına saklandık.Ben hala vıdı vıdı yapmaya devam ediyordum. ''Sus seni lanet olasıca''diye seslendi Lara.Testere önümdeki ağacı kesmeye geliyordu. ''WajhsgagASGDagdyhuSDJUahdm''diye bağırdım. ''Harbiden gerizekalısın Johnson''dedi Alara.Testerenin karnına tekme atıp kaçtım.''Pislikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk''diye bağırdım Testereye.Testere seslendi''DASHDAJSDHASDKUHAD'' ''Ne diyo lan bu ?''dedim.Testere ''Dedimki lan deme lan!!!!!!''Sinirden kafam kıpkırmızı oldu.Tişörtümü çıkardım ve Testerenin yüzüne fırlattım.Üstelik çokda terliydi.Testere oyalanırken pat.Kafamı ağaca çarptım.''Bu kuşlar nerden geliyor''diye bağırdım.''Sarhoş değilsin seni aptal!''dedi Alara ve Lara.Testereye izimizi kaybettirmiştik ama bir sorunumuz vardı.Tişörtüm testerede kalmıştı!Birkaç metre yürüdükten sonra bir şeye rastladık.Bu bir kam çadırı idi.Hemen çadırın etrafını karıştırdım.Ama yinede tişört bulamadım.Kamp çadırını tam karıştırıcak iken gine bir şeye rastladım.Bu güzel bir kız idi.Ona 5 saniye bakınca çat diye bayıldım.''Galiba ben olayı anladım Alara peki yasen ?''dedi Lara. Alara ''Evet Lara bende anladım'' Kız uyandı ve bacaklarına baktı ilk önce.Beni ölü sandı ve ''CİYAKKKKKKKKKKKK!!''diye bağırdı.Soluna baktı Lara,sağına baktı Alara vardı.Kız korkuyla ''Siz de kimsiniz dedi.''Biz dostcanlısıyız.O çocuk bizim erkek kuzenimiz.ve galiba sana aşık oldu''dedi Alara ve Lara. Kız bana baktı.3 saniye baktı ve beni kamp çadırına yatırdılar.1-2 saat sonra uyandım ve etrafa baktım.Ve ne göreyim.Daha şimdiden arkadaş olmuş ev yapıyorlar.Kalktım ve bağırdım. ''Hey güzel kız senin adın ne?''Kız ''Benim adım Sofia.Peki senin adın ne yakışıklı?''dedi.''Benim adım Johnson,tanıştığımıza memnun oldum''dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ KIZ KUZENİM
AkcjaBU MACERA DOLU KİTAPTA ACABA NELER VAR.MACERAYI SEVEN KİŞİLER ACABA KİMLER.ACABA 3 KUZEN NASIL MACERALAR YAŞAYACAK.