YENİDEN DOĞUŞ

254 10 2
                                    

Merak içindeydik.Korktuğumuz şey başımıza gelecek diye.Hemen laptopumu açtım ve testereyi araştırdım.Ödüm koptu çünkü korktuğumuz başımıza gelmişti.Testerenin 59 canı daha vardı.

''Hayırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr''dedim.Alara ve Lara ''Kapa çeneni ve hemen uyu''dediler.Hemen uyumuş taklidi yaptım ve onlar uyuyunca kalkıp Testereyi aramaya başladım.Yolda yürürken garip bir ses duydum.Söyle diyordu: ''Hey dostum Johnson adlı adamı bulup kellesini patrona götürmeliyiz yoksa o bizim kellemizi uçuracak''dedi.Hızlı davranıp çalılara saklandım.Adamlardan birisi sesimi duydu ve bana doğru yaklaştı.Ama cesur olduğum için korkmadım ve gizlice onu izledim.Adam çok daha yaklaşıyordu. ''Nerdeysen çık pislik tabi korkmuyorsan''dedi.Çabucak çalıların içinden çıktım ve bağırdım ''Hey pislik ben burdayım ve korkmuyorum seni aşağlık herif ! ''dedim.Tüfeğini bana doğrulttu ve ''Geber pislik''dedi.Tam vurduğu zaman takla atarak ayağına çelmeyi taktım.Elindeki minik tabancayı aldım.Çok şanlıydım çünkü uyuşturucu vardı.Uyuşturucuyu taktım ve kafasına sıktım.Sonra ise bıçağımı alıp midesini parçaladım.Diğer adam beni görmüştü ve hemen elindeki oku bana attı.Sırtıma denk gelmişti.Ama dayanıyordum.Çok yüksek bir sesle bağırdım ve oku sırtımdan çıkarıp adamın gözüne sapladım.Adam acılar içinde kıvranıyor idi.Bağırarak:  ''Patronun kim senin pislik söyle ya da elveda de şimdiden.Adam çok korktu! '' Patronum.. pat... pa... patron....''    ''Söyle dedim pislik herif!''  ''Patronum TESTEREEEEE !!!!!'' dedi.Çok sinirlendim ve oku kafasına ve kalbine sapladım.Sabah olmadan önce son hızla çokkk hızlı bir şekilde ormana vardım.Sabah olmuştu ve ben yine hemen uyumuş taklidi yaptım.Lara ve Alara ''Kalk !! Uyan '' Uyan Johnson'' dediler.Sanki hiç birşey olmamış gibi bağırdım! ''Oleyyyyy bugün çok enerjiğimmmmm'' Bir saat boyunca kahvaltımızı yaptık ve spor yaptık.En hızlı adlı bir yarış yaptık. 1.inci ''johnson(ben)  2.inci ''lara'' 3.inci ise ''alara'' oldu.Biraz dolaşmaya çıktık.Üçümüzde bir ses duyduk PATTTTT!!!!!! .Koşmaya başladık.Baktık bir adam kuş avlamaya çalışıyordu.Poposuna tekme attım.Yere yapıştı ve dediki ''Hey sizde kimsiniz'' kuzenlerim tam cevap vereceği an adamın kafasını ayağımla ezdim.Adam geberdi.Söyledim:  ''Artık masum kuşlara zarar veremeyeceksin pislikkkkkk!!!!!''dedim.Bir ağacın tepesine çıktık.Baktık ki tüm ağaçlar sırasıyla yıkılıyordu.Alara ve Lara sordu  ''Bunu kim yaparki hatta cürret ederki? '' dediler.

Söyledim: ''Tabikide bu bizi öldürmeye çalışan pislik............TESTERE!!!!!!!!!!!!!!!

DEVAMI İÇİN 10 YILDIZ BEKLERİZ :)))))))

İKİ KIZ KUZENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin