Uneori ne lasam prada sperantelor si tindem sa luptam pentru o cauza gresita afectand viata unor persoane nevinovate. In concluzie, umanitatea inseamna ura dar uneori ura-i necesara ca sa treci la urmatorul nivel in loc sa cazi in disperare. Curg lacrimi din stilou in suflet dar ce faci cand ramai fara cerneala? Incerci sa uiti de acele lacrimi, sa le suprimi.
Dar sa suprimi un sentiment e aproape imposibil daca nu ai trecut deja prin orice sentiment existent si iti dai seama cu adevarat care merita trait si care nu.
In urma cu cateva zile am trecut pe la un magazin sa caut ceva si cum in aceasta lume dam peste coincidente la tot pasul, mi s-a intamplat si mie. Am intrat in magazin si cand sa intreb vanzatorul ceva, atunci a intrat in magazin, nu mai avea acelasi chip trist si plin de lacrimi. Era frumoasa, cu adevarat frumoasa datorita zambetului ei sincer. Era aceeasi fata pe care o intalnisem cu cateva luni in urma si era alaturi de iubitul ei. Dar nu am vrut sa ii spun nimic pentru ca oricate multumiri mi-ar fi oferit ea prin cuvinte...niciun cuvant nu se compara cu ceea ce facem sau aratam. Zambetul de pe chipul ei dupa atata timp m-a facut atat de fericit incat pot spune ca a fost un cadou incredibil in Ajunul Craciunului.
Pentru ca in final, un anonim ramane un anonim. #A
CITEȘTI
Jurnalul unui Anonim
ActionAici imi voi pune atat gandurile cat si senzatiile dar si clipele mai importante din viata mea .