Different World

34 0 0
                                    



            Inspirat oarecum dintr-o melodie care n-avea sa ramana o simpla melodie nu doar pentru mine ci si pentru multi altii.
Aproximativ 18 milioane de persoane au ascultat simplele versuri care-ti pune putin mintea-n miscare. 
         
    Tin sa credem ca ne nastem cu un anumit scop in viata. Desi nu e atat de usor sa-l gasim, exista. Iar imaginatia este de partea noastra inca din acel moment, astfel putem creea adanc in mintea noastra un vis. Ceva care atunci cand vom creste sa-l putem face real iar in timp cautam persoane care au avut acelasi vis si au reusit ceea ce si noi ne dorim. Ii numim 'idoli, oameni care au reusit in viata'. 

   La fel ca voi si eu la randul meu am avut si am astfel de persoane dar ce nu se leaga acum fata de ceea ce vedeam cand aveam o varsta cu totul diferita... Lumea, da, este vorba de lume si de cat de mult s-a schimbat totul in numai cativa ani. Desi daca stam sa ne gandim putin nimic nu s-a schimbat ci ne-a fost ascuns. 
   
  Inca de mici mergem la scoli unde suntem invatati chestiile elementare/de baza ale acestei lumi iar in timp continuam la un liceu ba chiar facultate cu putin noroc si daca nimic n-ar aparea si ne-ar schimba opinia despre ce am fi vrut sa facem pana in acel moment. 
   Liceul ? Doar inca un loc in care ti se interzice dreptul la opinie desi ti se cere. Un loc in care inveti mai mult despre viata din reactiile profesorilor in timp ce discuta intre ei decat ai putea sa aflii dintr-o simpla carte. 
   Da, liceul nu te pregateste pentru viata ci e mai mult o etapa 'adolescentina' as putea spune. O perioada in care ne maturizam pe baza deciziilor si a consecintelor urmate. 
 
  Daca e ceva ce am invatat cel mai bine in liceu este ca increderea este ceva sensibil care poate fi tradat atat de usor dar foarte greu s-o refaci ba chiar imposibil. 

  Cat despre cat de diferita este lumea acum prin ochii unei persoane mult mai mature ca atunci cand eram mici : 
  - banii nu mai sunt doar simple hartii cu care te duci la un magazin ca ti-a dat mami sau tati sa iei bomboane ci ceva esential atat pentru a supravietuii cat si pentru a-ti putea intretine o familie si sa le oferi o viata mai placuta ;
  - lumea nu mai pare atat de speciala cand ajungi in diferite locuri si astfel cunoscand oameni din toate partile lumii, la finalul zilei cu totii incearca sa supravietuiasca cum stie el mai bine ;
  
Dar lumea inca este destul de mare iar curiozitatea unui copil va ramane si curiozitatea unui adult '' Dorinta de a afla necunoscutul, de a vede cat mai mult din aceasta lume inainte ca totul sa se termine ''.
  

''Mass-media ar trebui sa arate si lucrurile frumoase din lume nu doar pe cele rele''
Obisnuiam sa cred asta pana am ajuns la concluzia ca la final de zi, sunt singurii care incearca sa deschida ochii lumii ca sa poata privi cum se auto-distruge fara sa isi dam seama iar altii sa profite de pe urma acestui lucru.

Tindem sa credem o minciuna, nu...ba chiar preferam sa o facem in loc sa acceptam adevarul dur despre lume. Lumea nu e atat de 'wow' pe cat credeam cand eram mici, este doar un loc in care trebuie sa lupti sa ajungi undeva. Unde cei fara putere n-au dreptul sa spuna nimic, oh wait... acum au dreptul doar ca n-are importanta. 

 ''da-le voie sa vorbeasca, oricum nu ii ascultam'' 

Diferenta pe care o putem face fata de oricine altcineva, e sa punem adevarul in fata tuturor in loc sa acceptam minciuni, vorbe spuse fara rost doar pentru a ne face unii pe altii sa ne simtim mai bine. 

Probabil atunci cand eram mic nu m-as fi gandit c-am sa-mi schimb parerea atat de mult sau poate ca nici nu s-a schimbat in cele din urma. 


 '' All this is happening before our eyes and yet, we act like we have all the time we want.. and all the solutions. If you don't know how to fix it, please stop breaking it.'' - Rio Summit 1992

  *tin sa ii multumesc persoanei speciale care mi-a aratat pentru prima data acea melodie pentru ca ''cunoasterea este unul dintre cele mai valoroase lucruri iar arta este cel mai frumos'' *

{A}

Jurnalul unui AnonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum