Anıl'dan,
Sabah uyandığımda düşünüyordum,beni seven insanları.Onları hayal kırıklığına uğratmak istemezdim,ölerek.Aslında yaşamayı seviyordum,belki de sevmiyordum;ama benim için önemli olan çevremde bana gerçekten değer veren insanlar.Beni sevmiş gibi yapıp benim üzerimden popi olmayı düşünen Gizem gibileri değil.Popi demişken bir facebook'uma gireyim.Bir haftadır girmiyordum sanırım.
~~~~
17 arkadaşlık isteği,45 bildirim ve 11 mesaj.Popüler olmak benim için bir şey ifade etmiyor.Ben sadece facebook'a giriyorum ve fotoğraf,durum paylaşıyorum,beğeni geliyor.Sadece 3-5 beğeni olsa bile benim için bir şey farketmez.Ha bir de popüler olmak için götünü başını açan kızlardan nefret ediyorum.
~~~~
Arkadaşlık isteklerinden 1-2 tanıdığımı kabul ederken,Eylül?Eylül Soydan?Tatlı kız aslında,iyi de.Onu da kabul ettim.Profil fotoğrafına bakarken yanlışlıkla beğen tuşuna basmıştım,ama artık beğenmekten vazgeçe felan basmak istemiyordum.Gerçekten beğenmiştim.Neyse bu kadar sosyal ağ yeter,çıktım.
~~~~
Telefonum çalıyordu,Emre.Karaoke'de az daha durumumu ağzından kaçıracak olan gerizekalı."Alo?" dedim sakince."Anıl bak o lanet tedaviyi görüp iyileşeceksin tamam mı?Ölmeni istemiyorum piç!" dedi benim sakinliğimin zıttına."O tedaviyi görenler kaç ay belki de kaç yıl o yataktan kalkmıyor sen biliyor musun?Günde kaç tane ilaç içiyorlar,o yatakta yattıkça deli oluyorlar,biliyor musun?Ailem,arkadaşlarım hiç kimse bilmeyecek.Doktor stresten ve yeni bir şey olduğu için mutlu olarak da geçebileceğini söyledi hem.Onu bunu bırak da gezelim,mutlu olayım.Tamam?" dedim sakinliğimi koruyarak."Beni biliyorsun,kolay kolay ağlamam.Ama okulda seni tuvalette kan kusarken nasıl ağladığımı gördün değil mi?Eğer ölürsen ben ne yaparım piç?!Annen,baban,seni seven arkadaşların?!" dedi bağırarak."Sürekli ölümden bahsederek beni strese sokuyorsun ve bu da kansere iyi gelmeyen bir şey."dediğimde sakinleşerek"Tamam bak kimse bilmesin,ama Samet bilsin?Ona kimse deyip geçemezsin herhalde?10 yıllık arkadaşsınız.Bana yardımcı olur hem?" dedi."Kızıl kafede buluşalım,yarım saat sonra orada ol." deyip telefonu yüzüne kapattım.İyi çocuk fakat bazen kız gibi davranmasını sevmiyorum.
~~~~
Eylül'den,
"Bugün benim en değerlim,3 yılım olan Beyza'mın doğum günü.Seninle geçirdiğim her saniye bitmesin istiyorum 'sevgilim,bebeğim,birtanem,BEYBİSİM'.Senin bir tane erkek versiyonun yok mu ya?Ordan bana bir porsiyon Beyza'nın erkek versiyonu lütfen..Benim için seninle yapılan ilk şeyin hep önemi var birtanem.İlk şarkı söylememiz,ilk gezmemiz,ilk evine gelişim, evime gelişin ve hatta ilk kavgamız.Çünkü sen özelsin,farklısın.Herkes gibi olmayı,olmamızı istemiyorsun.Benim için her şeyi yaparsın,ben de yaparım bir tanem.Daha geçen sene karşıdan karşıya geçerken bana araba çarpacak diye kendini arabanın önüne atıp benden daha beter olmanı hatırlıyorum.Bir daha böyle bir şey yapma,salak.Beni diğerleriyle tanıştırıp arkadaş veya sevgili yapmaya çalışışını da unuttum değil.Neyse.Bu kıza eğer benden daha fazla değer verdiğini sanan varsa gelsin de bizim balkondan aşağı doğru bir atayım.Neyse beybisi.Birazdan seni arayacağım,o lanet telefonunu hemen aç tamam mı?Ha bir de.İyi ki doğdun, iyi ki benimsin beybisi!" yazdım,Beyza'mın facebook duvarına.Hazırda bekliyor olacaktı ki daha okumadan beğendi gönderiyi şapşal.Yaklaşık bir haftadır ona ne hediye alacağımı düşündüm,buldum.Elektronik çerçeve,en büyüğünden.İçinde ben ve Beyza'nın yaklaşık 100 fotoğrafı sürekli slayt olarak geçiş yapacak,gece görmesi için de kenarlarında da minik pembe-beyaz ışıklar olacak.Ona en güzel hediye bu olur bence.
~~~~
Asıl konuya gelelim,doğum gününü nerde nasıl yapacağımıza.Gamze'yi aramayı düşünüyorum, benden sonra ona yakın kişi.İkinci çalışında telefonunu "Efendim,Eylül?" diyerek açtı."Beyza'nın doğum günü için bir fikrin var mı?Plan felan?" dedim."Hayır yok ama sürpriz şaşıracağı bir şeyler olsun." dediğinde "Öyle çok fazla şey yapmaya gerek yok bence.Benim aklımda bir fikir var.Beyza'yı arayıp doğum günün için Kızıl kafeye gel diyelim.Bir saat felan orda beklesin,sonra annesi Leyla teyze onu arayıp 'eve gel kızım demek ki unuttular,bir şey var."desin.Eve geldiğinde de sürprizin evde olduğunu görsün sonra pasta, hediye,şarkı.Nasıl?" dediğimde "Güzel fikir ama onu doğum gününü unuttuğumuzu sanabilir mi ki?" dedi."Hımmm.O zaman Leyla teyze 'eve gel ailecek küçük bir kutlama yapalım, bu sene de' desin?Daha inandırıcı oldu bence." dedim."Aynen bunu yapalım,ben Leyla teyzeye anlatırım, arkadaşlarını da çağırabildiğim kadar çağırırım,sen de çağırmak istediklerin felan varsa ayarlarsın oraları." dedi."Tamam canım görüşürüz." deyip telefonu kapattım ve Beyza'yı aradım.İlk çalışında heyecanlı bir şekilde "Evet conem?" diye açtı,şebek."Hazırlan,üstüne başına güzel bir şeyler giy ve Kızıl kafeye git.Biz geleceğiz sonra." dedim piç gibi gülüşümle."Tamam,ben sizi mi bekleyeceğim?" dedi ilk açışındaki heyecanı biraz giderek."Evet,hep biz mi bekleyelim canım.Ama evden çık.Geç kalırsın sen şimdi bir de.Amaç erken gitmen ve bizi beklemen beybisi." dedim ve telefonu yüzüne kapatıp doğum günü için aldığım elbiseyi çıkarttım.Koyu kırmızı,üstünde simetrik siyah çizgileri olan ve minik sırt dekoltesi vardı.Ayakkabı olarak ucu açık siyah ve bileğe dolanan kemeri olanı tercih etmiştim.Bunları bir karton poşete koyarak önce hediyeyi alacağım yere gidip aldım ve resim olayını hallettim.Sonra süsleme için gerekli olan malzemeleri alıp kuaföre gittim.Hiç saç yapacak halim kalmamıştı.Saçlarımı ve makyajımı sade bir şey yapıp Beyza'ların evine gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otobüs Aşkı~m
Romance∞İlk görüşte aşka inananlardan değildim ama belki de yaşayanlardan olabilirdim∞