Dôvody, prečo nám chýba sebavedomie 1. dôvod

61 5 0
                                    

Mávate problém so sebadôverou? Neradi komunikujete s cudzími ľuďmi alebo sa nenávidíte za to, čo a ako to robíte? Nič nie je stratené, veď všetky problémy sa dajú prekonať.

Aké sú teda tri hlavné príčiny? Poďme sa na ne pozrieť.

•Nedávne zlyhanie či odmietnutie
Akademici, ktorí vykonali výskum fenoménu zvaného šťastie zistili nasledovné veci: to, ako prežívame šťastie, až v 40% prípadoch závisí na nedávnych udalostiach v našom živote. Koniec vzťahu, smrť blízkeho človeka, vykopnutie z roboty či choroby majú na šťastie ten najhorší dopad. Nešťastie má obrovský vplyv na hodnotenie seba samého a je viac než možné, že vaše sebavedomie klesá ako dôsledok týchto nedávnych zážitkov.
Je dôležité si uvedomiť, že neúspech je súčasťou života. Predtým, ako sa stal Abraham Lincoln prezidentom USA, prišiel o prácu a nepodarilo sa mu dostať do kongresu dvakrát po sebe. Ak osoba dosiahne svoje ciele napriek viacerým neúspechom, môže to pôsobiť ako silný stimul pre znovuzískanie sebadôvery.

Ako teda prekonať nedôveru voči sebe samému?
~Nechajte si chvíľu času na prispôsobenie sa novým veciam a podmienkam.
~Neizolujte sa a pokračujte v tom, čo vás baví a vzbudzuje vo vás zvedavosť.
~Rozprávajte sa so svojou rodinou a priateľmi, odvrátite tak svoju myseľ od negatívnych myšlienok a pomôže vám to cítiť sa v bezpečí.
~Hovorte o svojom zlyhaní s ľuďmi, ktorým dôverujete.
~Nevzdávajte sa a tvrdohlavo sa snažte dosiahnuť svoje ciele.
~Buďte pripravení na zmeny.

~
Ahojte!
Je tu nový rok a ja som tu s novou knihou 😍
Dúfam, že sa vám bude páčiť 😊
Určite mi napíšte váš názor 😚
Vopred ďakujem za každú podporu ❤️

Dôvody, prečo... Where stories live. Discover now