letisko

76 18 63
                                    

Paika stuhla a pozrela sa na ne.

"ČO?PREČO?KEDY?AKO?NAČO?ZAČO? FOXY! VYSVETLI TO!!"

Foxymu asi preplo, lebo si začal robiť koliečka okolo svojej osi. Angelina sa  začala smiať a zobrala svoj nôž s neznámymi príčinami.

Celeana sa postavila k zrkadlu a keď zazrela svoje vlasy, vytrhla Ange nôž z ruke a odsotila ju von z okna.
Vinnie sa obzrel a stihol sa uhnúť. Začal epický boj.

Jane znova zobrala do ruky rožok a chcela sa do boja pripojiť. No ale moc jej to nevyšlo a o chvíľu skončila vyvrhnutá na lustri.

Simi sa obzrela von z okna a rozosmiala sa pri pohľade na Angu, ktorá ležala dole.

Paika sa nejak pokúšala Foxyho zastaviť, ktorý sa stále točil, ale skoro spáchala samovraždu.
Zrazu si niekto veľmi hlasno usral.
Všetci sa obzreli na Menu, ktorá tam žrala nedojedené koláčiky.

Celeana sa upokojila a z vrecka si vybrala lístky na lietadlo. (Či kerý dopravný prostriedok, ja už neviem XD)

"Tak ideme?"

"Ja neviem. Máme chobotnice?!" Opýtala sa Nina a smiala sa jak dement.

MultiPlay si ľahla na lavičku a začala spať.

"Vieš čo..." ozvala sa Hela. "Ja idem. DAJ MI LÍSTOK!!!"

Začala tam valcovať Celeanu, aby jej dala lístok na lietadlo. Po chvíle sa pridali aj Chara a Simi.

"Hej... Angelina je dole." Zadúšala sa smiechom Freaky.

"HAHA!" Ozvalo sa otrávene spod okna.

"Kto ide? Kto chce ešte lístok?"

"Waaaait! Kde je do riti Jane, Terka, Charles a... kto ešte chýba?"

"TIBOR!"

"A ten?"

"Ja neviem. Niekam išli?"

Mena si práve vtedy predstavila niečo úchylné a zatvárila sa hrozne pofidérne.
"A KDE SÚ TIE KAT A RAT ČI JAKO SA VOLAJÚ"

"JE TO KATON A RAITON TY KAT JEDEN HNUSNÝ"

"Ďalšia hadka?" Zamyslene sa opýtal Foxy, ktorý sa z ničoho nič prestal točiť.

Dvere sa vyvrátili do druhej strany a tam stála tá chýbajúca časť skupiny.
"Kde do ke..."

"SORRY, IŠLI SME DO OBCHODU, LEBO VČERA SME TOHO NENAKÚPILI DOSŤ."

"Sú tam aj kondómy?" Opytala sa Mena.

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAJHHHHHHHHHHHHHHHHRFVJRGJGHXHXJVJDYHGJDTSUIFYSUHLHUDIVIDTDH!" Vrhla sa na ňu s bojovým výkrikom Paika.

Terka niesla ďalšiu tácku s kolačikmi ale vyzerala, že pred Paikou ich už neukáže.
Tak teraz jej ich namiesto nej šlohol Glados.
"JA SA NA TO VYSEREM!" Jačala Terka.

Ten výkrik zobudil MultiPlay. "KERÝ... ČO?"

"Ideme na pláž, haló, vy exoti, baľte  sa!!"

Rara sa otočila a išla do svojej izby po jej Mlp kufor.

"Viete na koho sme zabudli? Lexy a Charles." Povedala Hela. "Či? Strácam sa."

"Ja som tu." Ozvalo sa pridusene z kúta. Bola to Lexy.
"Fajn?"

"Ja idem!" Skríkla Paika, schmatla Foxyho a obaja išli do Pirate cove si baliť kufre. (Možno... :'D)

O chvíľu Jane zase skydla z lustra a išla za Rarou a Menou sa tiež zbaliť. MultiPlay prevrátila očami a vybehla z izby so Simi za pätami.
Celeana sa zatiaľ snažila vytiahnuť polomŕtvu Angelinu do okna.
Postupne sa miestnosť vyprázdnila a každý si išiel po svojich.
Vtom do izby vtrhol Charles ako najväčšia hviezda roku.

"Lidi? Kde ste?"

Nikto tam nebol. Charles sa zatváril pochybovačne a začal hľadať pod stolami.
"Tohle má být prank, nebo co?"

Zrazu ho zozadu šokla Freaky.
"Kde si? Ideme k moru."

"Promiň kámo."

Zrazu padol luster.
"Tvoja prítomnosť..."

Do izby vtrhla Rara spolu s Lexy, už pobalené.

"Kto zhodil ten vyjebaný luster?" Zjačala Rara a skopla Freaky a Charlesa von. "Choďte sa baliť, idioti!"
"Tak poďme ten luster opraviť..."

Po veľmi dlhom čase sa miestnosť opäť zaplnila a všetci tam došli aj s kuframi.
Vinnie sa rozhodol niekoho zase zabiť a vrhol nôž po Celeane, ktorej ufikol zopár (zopár) vlasov.

"Kurvajaťazajebemjakvankúš..."

"Čo?" Chichotal sa Vincent.

"HOVNO TY PENIS VYKASTROVANÝ..."
Vinnie sa rozhodol, že ju pôjde zabiť a luster, ktorý Rara s s Lexy asi tri hodiny opravovali, zase drbol na zem a Glados ho vykopol von z okna.

"DOPIČE!!!!!!"

"Čo je zas?"

"Nič!!!"

"Môžete nebyť debili a DOPRDELEIDEMENALIETADLO!!!"

"Fajn. Takže počítanie. Rara, Mena, Celeana, Terka, Vincent, Tibor, Nina, Simi, Angelina, MultiPlay, Hela, Lexy, Jane, Charles, Chara, Glados... Výborne. Zdá sa, že nikto nechýba."

"Ale počkaj, jednorožec." Zastavila ju Simi. "Zabudla si na dvoch ľudí. Teda... Presnejšie povedané... Na jedného človeka a jedného robota."

"Ja idem po nich!" Skríkla Hela, zobrala si kameru, načúvací prístroj, plnú tašku iných vecí a vystrelila von z miestnosti.

"Nech ti to netrvá dlho!" Zakričala Chara.

O chvíľu sa ozval brutálny smiech a zvuk zapínania reťazovej píly. Hela začala kričať a vbehla naspäť, začo sa skryla za Charlesa.
Paika vbehla dnu tiež s cirkulárkou v rukách.

"Nikdy..."

MultiPlay k nej podišla a vytrhla jej zbraň.
"Stop killing!"

"GSTUGUTSITSIARU!!"

Terka si vzadu pomaly jedla ďalšiu dávku koláčov. Teraz k nej podišla Nina, ale Terka sa svojich koláčikov vzdať nechcela, takže mrdla Ninu s táckou po hlave a potom sa zvalila na zem.

Mena pomaly podišla k Paike, schytila ju za plecia a pomaly hovorila: "kľud, darling. Čo vás vyrušili v tom najlepšom?"

"Nezačínajstýmajtylebosaužfaktmožnonaserematonebudepríjemné..."
"Dobre, dobre. Len si choď po toho frajera a ideme na pláž."

Kým ju Paika poslúchla, čo trvalo asi tri roky, ostatní už vyšli von a postupne si volali taxík na letisko.
Hela vyšla spoza Charlesa s ďalšou paličou v oku.
"Zabijem..."

Keď boli všetci konečne v lietadle, nálada sa rozbúrila a Nina sa opýtala, či nejdú robiť striptíz.

Nuž... Ten let bude ešte zábava.

Túto časť písala Rara a ďalšiu ide písať Charlex ;) do komentov píšte, kto chce ísť ďalej

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 01, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Iba Málo RetardovaníWhere stories live. Discover now