Lex podišla k Paike so zvláštnym balíčkom.
,,Ste mali s Foxym výročie, tak som vám niečo s GLaD //skratka pre GLaDOS// kúpila," usmiala sa. Paika si balíček opatrne vzala.,,VŠETKO NAJLEPŠIE!" skríkla Lex s GLaD, keď Paika darček otvorila a vypadlo z neho krásne dildo. ,,Si robíš..." Paika sa na ne len pozrela a už brala cirkulárku. Lex to ale očakávala a v sebaobrane ju mrdla lopatou. Potom s GLaD zdrhli na luster.
,,Ale no taaaaak!" Vinnie vzal metlu a snažil sa ich zhodiť.Medzitým Tibor z nepotrebnej hmoty, ktorej autorka nevie meno vybral paličku z oka a podal ju Paike. ,,Hľa, tu máš sexuálnu pomôcku a nepoužívajte tú nebohú fľašu." To už sa však ocitol v kurze škrtenia ako pokusný králik. Teda, ako pokusný človek, keďže Paike došli nervy. Medzitým Menastracia nepotrebnej hmote uviazala okolo oka Foxy Starter Pack.
,,Prečoooo?" bolo počuť Vinnieho pri tom, ako sa snaží dvoch zmrdov shiperských zhodiť z lustra.
,,Lebo Alzák je otravný, uhorky sa zavárajú a ty si imbecil," odsekla Lex.
,,AKO SI MI TO POVEDALA?!" rozkričal sa na ňu. ,,Prepáč, nie si imbecil ale imbecYl //sorreh :'D//!" To ale štuchol do lustra a GLaD sa z neho zridzgala. Viete ako znie mechanický pštros? Nie? Ani oni predtým nevedeli. A viete, čo sa stane, keď sedemdesiatkilový robot jebne na zem? Nie? Tak buďte radi, že nie.
,,GLADOS SI MŔTVA!" skríkla po nej Mena.
,,Kľudni hormón Mena," snažila sa ju zastaviť Rara.
,,ONO MI TO ROZJEBALO PODLAHU! ONO TO MUSÍ ZOMRIEŤ!" ,,Ticho Krámy //ja ništ :'D//." ,,Teraz ignorujme Menu, škrtiacu GLaD, hoci v podstate je robot a zamerajme sa na otázku. Kde je Hela a ďalšia nepotrebná hmota, ktorej autorka, ktorá je jasným dôkazom, že skleróza môže prísť aj v jej veku zabudla meno?"
,,Tie Lex vyhodila z okna lebo jej čórli luster."
,,A sme tu madafaka! A kukajte koho tu máme!" Hela dotrepala do miestnosti ďalšieho chalana. ,,Ahojte, som Charles," predstavil sa. Reakcie boli rôzne.
,,HAAAAAAAAČOTOKURVAJEGLADPOMOOOOC!"
,,KERÝKOKOTMIVZALCIRKULÁRKUNGAAAAAAAH!"
,,PAIKAZAMŇAOCHRÁNIMŤA!"
,,EEEEEEEEEEEEEEEJKAPPAKAPPAKAPPAAAAAAAAAAAA!"
,,Vidíte, Foxy jedine vie ako sa narába s Pai-WTFKDEJEMÔJNÔŽJAKSATOROZMNOŽUJEJEBNITETONIEČÍM!" Keďže Angelina a MultiPlay sa nevedeli zoznamovať a v podstate mali fóbiu z ľudí, hodili po ňom Tibora. Po takej polhodine, čo sa upokojili, sa Paika opýtala: ,,A ako sa voláš?" ,,Som Charles." ,,Moc dlhé, ja ťa nazvem Chara!" rozhodila rukami GLaD.
,,Hej, vlastne ako sa Foxy a Paika dali dokopy?" zmenila tému Lex.
,,Nooooo..." zamyslel sa Foxy.
Flashback
,,Eee... Paika?" ,,Áno?" V tú chvíľu sa Foxy vykašľal na všetky rady z edície ,AkoZbaliťPaiku' od Rary a Meny a rozhodol sa na to ísť po svojom. ,,Budeš mi prať?"
End Flashback
,,Je tam toho." Foxy nadhodil face a lá Číňan, zatiaľ čo sa zvyšok rehotal ako bezuzdná ubľabotaná banda paviánov.
,,Mrdiek v Paikinej hube je dosť." To už Foxy nevydržal a chcel Ninu prizabiť, no vtedy ho Tibor a MultiPlay začali priväzovať k Paike.
,,Láska tě spoutá. Láska tě spoutá!" spievala do toho Hela. No keďže sa Paika metala ako to ich staré dildo, zhodila lampu a tá jebla GLaD do hlavy a tá sa na Lex rozprestrela jak Ázia a spolu šľahli na zem. ,,KJUUUUUUUUUUUUUUT!" Celeana sa rozhodla otravovať a tak po nej Vinnie hodil nôž, ktorý jej ufikol ,,zopár" vlasov.
,,CHCÍPNI!"
,,Ale nooo. Veď nemusíš platiť kaderníka... Navyše je to len osem centimetrov."
,,Tak mať vlasy kratšie len o osem centimetrov... To prežijem."
,,Zle si ma pochopila, tebe ostalo LEN osem centimetrov." V tú chvíľu si zvyšok skupiny, až na Paiku a Foxyho tí išli do pirate cove si zahrať ,,posteľové hrátky" //( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ )// a GLaD, Lex, Raru, Menu, Simi a Helu, tie šli pochopiteľne ich kamerovať, vzal popcorn a sledoval super úžasný boj dvoch ľudí, ktorí mali niečo spoločné: vedeli bojovať.... Teda, až na tú Celeanu.
Než ju však Vinnie stihol zabiť, do izby vleteli a tým myslím doslova vleteli dve baby. Jedna mala blond vlasy, z ktorých občas šľahali blesky a ruky jej priam iskrili. Druhej zasa horeli vlasy. Vyzerali úplne identicky.
,,Ahoj," povedali úplne jednohlasne.
,,To je Raiton," ukázala tá s horiacimi vlasmi na druhé dievča.
,,A to zasa Katon," ukázala Raiton na ,,ohniváčka".
,,Vyyyy ste sestry?" bolo jediné, čo vypadlo z Angeliny.,,Dá sa tak povedať.",,Ty što si za pokémona?" namieril Vinnie na ne nôž. Jane, ktorá medzitým došla s Freaky a nákupom len vyvaľovali oči. Po schodoch zišla zvyšná skupina a aj Paika s Foxym. Paranormálne duo sa na nich pozrelo a znovu jednohlasne povedali: ,,Ahoj Foxy. Ahoj GLaDOS." ,,A vy ich poznáte?" nechápal Charles. ,,Áno," odvetila Katon. ,,My sme ich zmontovali," dokončila Raiton.
Taakže... túto časť písala Lexy a pokračovanie nám napíše Rara... dúfam, že to nezabije a zatiaľ čau! :D
YOU ARE READING
Iba Málo Retardovaní
HumorHmm... ja neviem... :D príbeh píše viacero ľudí... prvú časť napísala Mena... ak ju poznáte XD asi ne