sme naozaj iba trochu retardovaní

89 15 40
                                    

"Ku*va, Foxy!"
Paika práve vstávala zo zeme, keď okolo nej preletelo niečo fialové. Purple guy vytiahol nôž z opasku a blížil sa k Rarity, ktorá sa zasekla vo dverách.
Tibor sa tváril nanajvýš podozrievavo a keď Foxy Paike pomohol vstať, mal chuť vytrhnúť Vincentovi nôž z ruky a pichnúť ho tej líške do krku.
"Ty si fakt debil, nabudúce ma nepotkýňaj."
"Hm sorry."
"MENASTRACIAAA!" Jačala Rara a snažila si vyslobodiť svoju nohu spod dverí.
"Ľudia..." ozvala sa Terka.
"Kámo, ja to vyriešim." Paika sa pomaly posúvala ku dverám a keď bola dostatočne blízko, skopla Vincenta na zem s nohou vystretou v nebi.
"OOOOOOOOOO!" Rozkríkli sa Foxy aj Tibor naraz a prekrikovali toho druhého.
"Ľudia..." skúsila zase Terka.
Vtom do miestnosti vtrhla Celeana a keď videla omráčeného Vincenta na zemi, vykríkla:
"KU*VA DO PI*E!"
"Tvoja obľúbená nadávka, hmm?" Opýtala sa Nina, čo išla okolo.
"Ľudia..."
"Ja som tu tiež!" Skríkla Jane, ktorá zletela zo stropu a padla rovno na Foxyho. Tibor sa rozrehotal, ale Mena sa zatvárila hrozne prísne.
"ZNEUCTILA SI PAIXY, TY PODVODNÍCKA BABA..."
"Čo si sa hrala na Spridermana, alebo čo?" Uškrnula sa Angelina. "Neviem neviem..."
"Hmm... ľudia?"
"Do prdele s tebou!" Skríkla Celeana a snažila sa vyslobodiť z Nininho zovretia, ktorá sa jej prilepila na nohu a odmietala sa pustiť.
"Poďme natáčať porno, hahaha..."
Terka sa zatvárila zhnusene a prestala sa tváriť, že ju niečo zaujíma.
"Aj ja som tu!" Zakričala Hela z lustra.
"ČO TAM ROBÍŠ, ZLEZ A DAJ SI ŠPENÁT!" Zrevala Paika a vyhodila na luster palicu.
"Ty sviňa!"
"Čo zas?"
"TO SI MA CHCELA ZABIŤ?!"
"TO SOM TI LEN VYHODILA PALIČKU, NA KTOREJ RÁSTOL ŠPENÁT!"
"SAKRA, BABA! MÁM TO V OKU!"
Tibor vyzeral, že zomrie. Od smiechu nemohol dýchať a tak strácal čas tým, že pozoroval, ako Jane tresla na zem a Foxy zdrhol z miestnosti von.
Práve vtedy Paike vypadol mobil z rúk a takmer sa rozbil.
"FUCK MEEEE!" Zjačala.
"To si komu hovorila?" opýtali sa Foxy a Tibor naraz. Menastracia a Rarity sa o seba opreli, aby nespadli na zem od smiechu.
Zrazu sa dvere rozleteli a dnu vošiel ďalší člen bandy.
"HA! Čaute, meškám. Zmeškala som niečo dôležité?"
Vtom jej zrak padol na to, ako sa Tibor a Foxy bijú na zemi a ako nad nimi stojí Paika s bičom a hneď zmĺkla.
"Tak... asi hej..."
"ČUS!" Skríkla Paika a vrhla sa na kamarátku. "Kde si bola? Už sa tu stihlo spraviť toooľko vecí!"
Simi sa poobzerala a práve vtedy sa Vincent prebral.
"AAAHHHHH.... ON SA HÝBE!"
"Kto... kto ma omráčil?" Opýtal sa a vstal s nožom v ruke.
Všetci ukázali na Paiku a ona ukázala na Helu.
"ČO?! PAIA..."
"Sorry, sis..."
Purple guy sa pohol a pred Paiku skočil Foxy.
"Hmm vieš čo? Nebol to dobrý nápad. Dotkneš sa jej a o chvíľu budeš vidieť môj hák v tvojom mozgu." Foxy sa poklonil a pokračoval. "Nie že by to neurobil aj Tibor."
Ten sa tak rozbehol spraviť niečo tiež, až sa potkol.
"Nie, teraz ľutujem, že som ťa zabil, lebo ako robot si drzejší jak to decko!"
"Heh sorry."
"VINNIE!!" Skríkla Paika a a vystrela ruku, ako keby mu zas chcela drbnúť do držky. "NEZABÍJAŤ! ZABUDOL SI NA TEN NÁVRH, ŽE PÔJDEME VRAŽDIŤ SPOLU?"
"Eeeh... nie?"
"Výborne. Idem po moju cirkulárku."
"A koho zabijete?" Opýtala sa Terka sediaca na pódiu.
"Hovno."
"Koho hovno?"
Mene tiekli slzy a tresla na zem. "Ticho buďte, ja zomieram!"
Jane si sadla vedľa nej a chytila jej hlavu. "UKĽUDNI SA!"
"Baby... are you okej?"
"Nie."
"Hej, ľudia, doniesla som vám vodu." Ozvala sa Lexy, ktorá vošla dnu s obrovskou táckou v rukách.
"No to ti trvalo! Kde si bola tak dlho?" Skríkla Simi.
"Eeh..."
"No veď vieš," uškrnula sa Terka. "Tam vedľa je GLaDOS."
Lexy sa na ňu zamračila a rozdávala poháre.
"A je to robot." Uškrnula sa Angelina.
"NEURÁŽAJ ROBOTOV!" Vykríkla Paika a zavesila sa Foxymu na plece.
"Kámo..."
"A mali ste tam aj posteľ?" Opýtala sa Terka zas.
"Ja ťa... vlastne hej, bolo to mega." Usmiala sa Lexy.
Hela stuhla a pomaly sa otáčala. "Som v izbe plnej úchylov."
"Ale dúfam, že sa to nezvrtne a záhadným spôsobom tu nedáme nejakú švédsku dvanástku." Pripomenula Angelina.
Terka sa rozkašľala a zohla sa k zemi.
Lexy práve pila (nevieme čo :D) A všetko vyprskla na Helu. Tá zase stuhla a rozbehla sa po Lexy, ktoré sa tam začali pomaly biť.
"Trojka, trojka, trojka, trojka,..." skandovali Mena a Rara pri pohľade na Paiku, Foxyho a Tibora, ktorí stáli vedľa seba.
"Drž... pi..." precedila pomedzi zuby Paika, ale Foxy a Tibor sa uškrnuli. Jane sa rozosmiala.
"JA TI DÁM, ŽE JE TO DEBIL!" Skríkla Lexy a vrazila Hele do oka, v ktorom už aj tak mala paličku so špenátom.
"JE TO OBYČJNY ROBOT! NÁJDI SI NIEKOHO LEPŠIEHO!" Jačala Hela a skopla ju na zem.
"DO PRDELE NIE! UŽ TI NIKDY NEDONESIEM VODU!"
"AK SI PO ŇU PÔJDEM SAMA A PO CESTE TAM OMRÁČIM TOHO TVOJHO GLADA!"
"JE TO GLADOS TY..."
"Grada?!" Ozvala sa Paika mysliac na svoj príbeh. "Aha, nie, počkať... ona povedala Glada..."
"DO KUUUUUUUURIATKA UŽ PRESTANTE!" Vykríkla Simi a vrhla sa medzi ne. Tak jej Lexy kopla do brucha, aby nezavadzala. Simi zdvihla obočie a pomaly odkráčala preč.
"Babky, uz ticho." Rozkázala Terka, ale aj tú vrhli na zem.
Paika rozhodila vlasmi a a išla to vyriešiť, ale obidve naraz ju nejakým Kung-fu kopom odvrhli na luster.
"DO PI........."
Keď vtom pribehol Vincent a Tibor a odtrhli tie dve od seba.
Konečne nastalo ticho.
"Ak vás teraz pustíme," zavrčal Purple guy, "budete už držať hubu?"
"Paika, on ťa podvádza!" Mávala na ňu Hela, ukazujúc na Tibora. Menastracia dostala ďalší záchvat smiechu spolu so Simi vedľa nej.
Celeana celý čas stála pri stene a pozerala sa na to s fotkou nejakých dvoch spevákov v ruke. Nina sa stale držala jej nohy a smiala sa jak dement.
"Mám hrozne rada chobotnice, nemáme chobotnice? Hahahahaha..."
Celeana sa na ňu pozrela s pohľadom 'kill me' a stále triasla s nohou.
"Mňa sa nezbavíš, hahahahaha...."
"Som zvedavá, kto sem ešte príde," povedala Paika a otvorila dvere. "Hocikto, kto sem chce patriť, sa k nám môže pridať. Stačí nám len napísať."

Iba Málo RetardovaníWhere stories live. Discover now