rozhodnutie - ideme na pláž!

64 16 19
                                    

Ehm... fajn, časť píšem ja, Paika3 a dúfam, že si tú časť užijete. A hej, sorry, že je to krátke, ale ja už nemám viac random nápadov XD tretiu časť píše Lexy, ako sme sa dohodli, a vy ostatní do komentárov napíšte, kto chce písať štvrtú časť. Ten, kto to napíše prvý, ten vyhral :D buďte čo najrýchlejší a teraz si užite príbeh XD

Ešeže sa k nám pridala MultiPlay. Teraz je nás tu oveľa viac retardovaných.
 Polovica skupiny bola preč, takže v miestnosti boli len Lexy, Celeana, Vincent, Simi, MultiPlay a Terka. Hrali karty... no...
"Ty podvádzaš!" Skríkla Simi pri pohľade, ako si Purple guy ťahá kartu.
"Nieee!"
"Ale áno." Povedala Lexy a nahla sa. "Mimochodom... krásne karty."
"Ale do riti s vami."
"Mňa už to nebaví." Povedala Terka a pustila karty na zem. MultiPlay a Celeana o chvíľu tiež vyhlásili, že je to nuda.
"Tak poďme hrať niečo iné." Skonštatovala Simi.
"A čo také? Ako srať?"
Celeana zdvihla obočie a zahryzla si do pery.
"Ja idem niečo variť. Čaute," povedala Terka a vstala.
"Tak fajn, ale aby ťa po ceste nezožrala Chica." Zamrmlala MultiPlay.
"Kde sú ostatní?" Opýtala sa Lexy.
"Ja neviem. O chvíľu prídu." Povedal Vincent.
Ako na želanie sa otvorili dvere a dnu vtrhla druhá polovica skupinky.
"Sorry, museli sme pomáhať pri kupovaní trávy." Uškrnula sa Rara, ktorá niesla obrovský balík a hodila ho do kúta. Lexy sa za ním hneď vrhla.
"Nič sme v tom obchoďáku nezabudli?" Opýtal sa Tibor.
"Iba hnoj na našu zem," usmiala sa Mena a pohla nohou. Celeana zdvihla obočie.
"Ale ja to myslím vážne, ty Eňova žena."
Paika si tresla po čele a kráčala na druhý koniec miestnosti.
"No..."
"A do riti." Zašepkala Mena potichu.
"Čo je zase?"
"Práve som si uvedomila, že Paika si zabudla kondómy." Vyhlásila za hurónskeho rehotu Rary.
Paika zavrela oči a snažila sa nevybuchnúť. Foxy sa zatváril hrozne pofidérne ale hneď povedal: "ak nechceš byť usekaná nožom, máš päť sekúnd na útek."
Simi vyprskla a zakryla to záchvatom kašla. Paika si zatiaľ spoza chrbta vybrala cirkulárku a zapla ju.
"Do HOVNA TVOJHOOO!" Jačala Menastracia utekajúc pred YandereGirl. "PREPÁČPREPÁČPREPÁČPREPÁČ..."
Vincent sa na to celé pozeral s MultiPlay poboku a hlasovali, kto vyhrá.
"Neviem, podľa mňa by tá cirkulárka mohla ísť aj rýchlejšie. Potom to lepšie reže kosti." Skonštatoval Vinnie.
"Ale Mena asi neutečie. Keď niečo nasere Paiku, tá vyvraždí celý svet." Povedala MultiPlay s úsmevom. "Nie, počkať, chyba. Zabije všetkých okrem Foxyho."
Simi sa tam začala naozaj drhnúť a nechybalo veľa, aby nezačala grcať na zem.
Vzadu v kúte si Lexy a Angelina vymienali marišku.
"Hmm... no tak toto so ešte nemala." Vyhlásila Anga pri pohľade na tmavo zelenú trávu. "Ale dík za radu. Idem ju zošrotovať do striekačky."
"Čakaj ešte!" Zastavila ju Lexy a začala fetovať. "Toto je ešte lepšie, včera som skočila z okna a lietala som!"
"Aha..." poznamenala Hela, čo išla okolo a videla Lexine dolámané nohy. "Letela si vysoko?"
"Áno, a GLaDOS mal krídla." Rozplývala sa.
Angelina si všetku trávu strčila do tašky a išla hlasovať za Purple guyom a MultiPlay.
"Nezdá sa vám, že sa Simi dusí?" Opýtala sa Celeana len tak do vetra.
Všetci sa na ňu otočili.
"Eeh... čo je?"
Paika vypla svoju cirkuláru a chytila Menu za krk. Tá začala jačať, ale nikto im nevenoval pozornosť.
Teda... okrem Angeliny.
"Hmm... tá už asi nevstane."
"Čkať... kde je Jane?" Zamračila sa Nina.
Za gracavých zvukov Simi sa všetci pozreli na luster.
"Čaute!"
"Čo tam robíš......?"
"Serem, vieš čo!"
"Aha, sorry." Odpovedala Hela a začala logať polievku zo špenátu.
(Guys I'm sorry... toto vôbec nedáva zmysel XD)
Mena sa tam škrtila, Simi kašľala a Foxy vytvoril tím #PoďmeSaDusiť.
"Kto sa chce pridať, stačí zhebnúť!" Rozkrikoval po celej miestnosti, ale veľmi mu to nepomáhalo.
Vtom do miestnosti vtrhla Terka. "Už mám tie koláče, kto chce?"
"To ti trvalo!" Rozrehotala sa Simi a bolo po kašle.
Celeana sa pri behu k tácke potkla o Ninu, ktorá jej vystrčila nohu.
"DO BOHA, NINA!"
"Sorry!"
"Je tam aj čučoriedkový?" Opýtala sa Paika a schmatla celú tácku.
"VRÁŤ TO SEM!" Jačala Terka a hodila po nej panvicu. Paika sa uhla a narvala si tri cupcaky do huby.
MultiPlay a Vinnie stále fandili.
"Zdrhne im?"
"Ja neviem, ale dúfam, že sa nenasere. Potom môžeme hlasovať, či zdrhnú oni."
Lexy sa tackavo vykotúľala z rohu miestnosti s trávou v nose a Angelina ju zvalila k zemi.
"CHCEM EŠTE MARIŠKU!!!"
"ALE ZMIZNI!"
"JA TI PODPÁLIM GLADOSA!"
"A JA TI PODPÁLIM... NO DOMYSLI SI!"
"Čo zas sakra máte s tými robotmi?" Opýtala sa Rara.
Vtom sa Paika prudko nadýchla, schmatla Foxyho za plece a pomaly vykráčala z miestnosti vlečúc ho za sebou.
Mena sa chytila za krk a začala sa smiať. "Tak fajn, všetci vieme, čo sa stane..."
Jane zrazu zas zletela z lustra, rovno na Helu a jej sa palička zo špenátu zasunula ešte hlbšie do oka.
"Vyhrá to Hela." Povedala MultiPlay.
"Podľa mňa Jane."
"Vy dvaja ma začínate riadne srať."
"Chcem trávu!" Jačala Angelina.
"Nieee! Je to moje!"
Vtom im Nina hodila celý balík. Obidve sa na to vrhli jak na chlapov.
Terka si sadla na zem a snažila sa neplakať. Celeana k nej podišla a sadla si vedľa nej.
"Aj ty máš pocit, že tu zomrieme?"
"Áno... áno..."
Rara si začala robiť koliečka okolo celej izby a hľadela do mobilu. O chvíľu zastavila a skríkla tak, že sa na ňu všetci pozreli.
"Okej, ľudia. Stop týmto sračkám. Vidím, že nám príliš neprospievajú uzavreté miestnosti."
"Čo nepovieš..." zašepkali Celeana a Terka naraz.
"Takže som sa rozhodla. Pôjdeme na výlet!"
"Kam?" Snažila si z nosa vytiahnuť trávu Lexy.
"K moru! Bude to taká sranda!"
MultiPlay vyprskla a opustila Vincenta, ktorému to asi bolo u riti. Simi zdvihla obočie a začala sa šialene smiať.
Terka sa plazila k tácke, na ktorej boli jej rozbité koláčiky.
Angelina tam kdesi húlila.
Tibor a Nina sa šťuchali do ramena a po chvíle z toho vznikla bitka.
Jane a Mena si ľahli vedľa seba a začali chrápať.
Rara spravila Poker face a vypla mobil. "Aha... nikto ma nepočúva."
"Smola. Už som kúpila lístky na lietadlo." Usmiala sa Celeana a v ruke držala letenky, ktoré ich mali zaviesť až do Chorvátska.
"Neviem, ako si to stihla, ale okej!" Zdvihla obočie Simi a postavila sa. "Ideme sa kúpať!"

Iba Málo RetardovaníNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ