Part 13

32 0 0
                                    

Ηρθε κιολας η επομενη μερα , ηταν κυριακη σημερα και η μαμα μ και ο νικος εφυγαν απο πολυ πρωι για να πανε να παρουν το παιδι απο το ορφανοτροφειο. Εγω και ο ντομινικ αναλαβαμε να ετοιμασουμε το δωματιο του παιδιου. Βαψαμε τους τοιχους μπλε μιας και μας ειπαν οτι ειναι αγορι , εγω καθησα και ζωγραφησα πανω μερικους σουπερ ηρωες ενω ο ντομινικ εκανε τα επιπλα (κρεββατι , ντουλαπα etc) το αποτελεσμα ηταν υπεροχο , ελπιζω πως θα του αρεσει και θα νιωθει οικεια εδω μαζι μας.
Ντ:man κουραστηκα
Μ:σιγα καλε
Ντ:εσυ μην μιλας απλα καθοσουν και ζωγραφηζες ειπε και εβγαλε την φανελα του η οποια ηταν βρεγμενη απο τον ιδρωτα. νεωςθωδιςκαβκανςβσι 😍
Ντ: τι ειναι μαριγο ; 😉
Μ: τι ειναι ειπα και αμεσως γυρισα το κεφαλι μ στον τοιχο
Ντ:χαχα παω για μπανιο see ya ειπε και εφυγε
Μαλακα μ ομγ ρεζιλι.... πηγα και εγω για ενα μπανιο , εβαλα τις φορμες μ και τα adidas παπουτσια μ , τα μαλλια μ τα πηρα μια αλογοουρα και τοτε πηγα και ξαπλωσα στον καναπε στο σαλονι. Περιμενα τη μαμα μ και τον νικο, η ωρα ειχε παει 5:00 και ακομη δεν εμφανιστηκαν. Ενταξει ξερω οτι περνει καποια διαδικασια αλλα οχι και τοσο..
Ντ:ηρθαν ; με ρωτησε ενω κατεβηκε το τελευταιο σκαλι
Μ: οχι ακομη ειπα και τοτε ακουστηκε η πορτα , γυρισαμε και οι δυο πανω στη πορτα και περιμεναμε να δουμε τελικα το παιδι. Ηταν σκετος γλυκας , τον ελεγαν Σον

Ντ:χευυ φιλε Μ:γεια σου μικρουλιΟ Σον προφανως ντραπηκε και ετρεξε πισω απο τα ποδια της μαμας μ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ντ:χευυ φιλε
Μ:γεια σου μικρουλι
Ο Σον προφανως ντραπηκε και ετρεξε πισω απο τα ποδια της μαμας μ ..αωωω.. ο ντομινικ αρχησε να γελαει και εγω τον σκουντησα για να σταματησει , τοτε πηγα και πηρα τον σον απο το χερι
Μ:ελα μην ντεπεσαι , θελεις να δεις το νεο σου δωματιο ;
Σ:ναι ειπε ντροπαλα
Τοτε εγω και ο ντομινικ τον πηραμε πανω , με το που ειδε το δωματιο ηταν κατενθουσιασμενος , ετρεξε προς το κρεβατι και αρχισε να χοροπηδαει.
Μ:αχου τον ειναι γλυκας ειπα καθως τον βλεπαμε να χοροπηδαει
Ντ:εγω δεν ειμαι ; εε ; ειπε και γελασα

*μετα απο μια ευδομαδα*
Ο Σον πλεον ειναι μελος της οικογενιας , νιωθει ανετα και ειναι λες και ηταν μαζι μας απο την αρχη , συνδεθηκαμε πολυ μαζι του ειδικα ο ντομινικ. Βλεποντας τους να παιζουν μαζι πυστεψετε με ειναι οτι καλυτερο για εμενα. Σημερα ηταν δευτερα ο ντομινικ εγω και ο σον ετοιμαστηκαμε για το σχολειο , μπηκαμε ολη στο αυτοκινητο του ντομινικ , αφησαμε πρωτα τον σον στο δικο του σχολειο και μετα φυγαμε για το δικο μας.
Λ: χευυ μαριααα εισαι να βγουμε με την παρεα το βραδυ ; κανενα κλαμπ;
Μ:χεευ λεξη, εμ καταρχας καλημερα και ισως ειπα ενω καθησα στο παγγακι οπου ηταν και οι υπολυποι.
Μαρκος:ας βγουμε , εχει καιρο να βγουμε ολη η παρεα
Μαλια:ναιιιιιιι
Μ:εμ δεν ξερω ρε παιδια ειπα και εκεινη τη στιγμη ειδα τον ντομινικ να φιλαει μια κοπελα , ενιωσα την καρδια μ να μοιραζεται σε χιλια κομματια, δεν ξερω γιατι. I mean ειναι αδερφος μ , ετεροθαλη αλλα εστω.
Μ:παιδια εχετε δικαιο ας βγουμε το βραδυ ειπα προσπαθοντας να μην δειξω το γεγονος οτι με πειραξε π ο ντομινικ φιλαγε αλλη.

American dream Where stories live. Discover now