Πηγα στο δωματιο μου , εκανα μπανιο και ενα μαυρο κολαν μαζι με ενα oversized adidas φουτερ και τα σουπερσταρ μου. Κατεβηκα τα σκαλια πηγα στη κουζινα και εφτιαξα ενα σαντουιτς να φαω δεν ειχα ορεξη να φωναξω στη καθαριστρια. Εφτιαξα και ενα για τον ντομινικ και πηγα να του το παρω στο δωματιο του. Κτυπησα τη πορτα.
Ντ: ελα
Μπηκα μεσα και τον βρηκα να φοραει μονο την adidas φορμα του και καμια φανελα απο πανω.
Μ:σου εφτιαξα σαντουιτς
Ντ: ευχαριστω μωρομ , σου ειπαν τιποτα οταν κατεβηκες ;
Μ: μπα δεν τους βρηκα κατω , λογικα θα μας πουν το μεσημερι , δεν την γλυτωνουμε
Ντ: σαν να μην εχεις ορεξη σημερα
Μ: ναι φοβαμαι οτι θα το καταλαβουν
Ντ: ελα ρε μωρομ ειπε και με εβαλε να καθησω στα ποδια του.
Ντ: και να μας καταλαβουν ειμαστε μαζι σε αυτο δεν θα συμβει τιποτα
Μ: λες
Ντ: ε ναι βρε χαζο.
Καθησαμε και παιζαμε μαζι online παιχνιδια τη μια νικουσα εγω και την αλλη ο ντομινικ. Παιζαμε μεχρι που ηρθε η ωρα να κατεβουμε για μεσημεριανο.
Οταν κατεβηκαμε βρηκαμε τον νικο και τη μαμα στο τραπεζι να μας περιμενουν. Καθησαμε και εμεις.
Μ: που ειναι ο σον ;
Μαμα: τον πηρα σε ενα φιλο του να παιξει και θα τον παρω το απογευμα.
Ν: το θεμα μας δεν ειναι ο σον αλλα το οτι σας ειδαμε να κοιμαστε αγκαλια.
Μαμα:αν τρεχει κατι μεταξυ σας καλο θα ειναι να μας το πειτε τωρα, και να το σταματησετε τωρα.
Εγω δεν ηξερα τι να πω φοβομουν οτι αν ελεγα ψεματα θα το καταλαβαιναν και ετσι τον λογο πηρε ο ντομινικ
Ντ: ρε παιδια πατε καλα ? Δεν θα ειστε με τα καλα σας , εγω και η μαρια ειμαστε σαν κολλητοι , με καταλαβαινει τη καταλαβαινω και απλα ειμαστε κοντα ΦΙΛΙΚΑ , φιλικα αν ξερετε τι σημαινει , δεν ξερω καν πως σας περασε κατι τετοιο στο μυαλο.
Μ: ναι χθες τη νυχτα απλα λεγαμε ο ενας στον αλλο τις εντυπωσεις μας για το χορο και μας πηρε ο υπνος μη το πρατραβατε.
Ν: αν ειναι ετσι οπως τα λετε, τοτε καλως
Μαμα: συγχωρεστε μας απλα φοβηθηκαμε , ξερετε ειστε αδερφια.
Ντ: οχι πραγματηκα, αλλα ναι το ξερουμε
Μ: ευχαριστουμε για την υπενθυμιση καλε
Ν: λοιπον αφου ολα ειναι καλα θα πατε εσεις να παρετε τον αδερφο σας γιατι εγω και η μαμα σας εχουμε ενα επαγγελματικο ραντεβου , γεια σας
Ντ:ουτε να μας ρωτησουν ρε φιλε.
Αφου εφυγαν απο το σπιτι ο ντο με πηρε αγκαλια
Ντ:και ηθελα να μεινουμε μονοι μας
Μ:δεν πειραζει βρε μωρομ αλλη φορα , παμε τωρααα.
Τον πηραμε απο το φιλο του και περασαμε απο ενα παρκο εκει καθησαμε για λιγο μεχρι που νυχτωσε και επιστρεψαμε στο σπιτι. Την επομενη μερα ειχαμε σχολειο. Παλι.
YOU ARE READING
American dream
Teen FictionSo lets get this shit started yeah? Το ονομα μ ειναι μαρια , οι περισσοτεροι με φωναζουν ρια κατι π μ την σπαει αφανταστα, ειμαι 17 ετων και σε κατι μηνες γινομαι 18 not good at all :) why is that ? Well im 17 yeah? And i havent done anything yet...