Ντ:ξερεις μαρια, δεν ειναι ευκολο, δεν ειναι ευκολο να σε βλεπω και να ξερω οτι δεν εισαι δικια μου.
Μ:δεν μπορουμε να κανουμε αλλιως , καταλαβε το
Ντ:θα προσπαθησω , καληνυχτα ειπε και με φιλησε στο μετωπο.
Εγω εμεινα εκει να κοιταω τον ουρανο , με βοηθουσε να σκεφτω, μετα απο 20 λεπτα πηγα και εγω για υπνο, αυριο θα ειναι ο χορος των τελειοφοιτων. Δεν ηθελα να παω γιατι δεν εχω ορεξη , αλλα με επεισε η λεξη.
*επομενο πρωι*
Ντ:μαρια εισαι ετοιμη ;
Μ:ναι ειπα και μπηκαμε στο αυτοκηνιτο για το σχολειο
Μ:πφ το βραδυ ειναι ο χοροςκαι ακομη δεν εχω βρει συνοδο
Ντ:εγω βρηκα , βασικα θα της ζητησω σημερα αν θελει να ειναι το date μου
Μ:α ωραια, good luck ειπα η αληθεια ειναι οτι ζηλεψα μα εγω φταιω , εγω του ειπα οτι δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι , δεν φταιει αυτος ...αχ ελπιζω να βρω date σκεφτομουν ενω ειμουν στην ταξη. Μετα απο λιγα λεπτα κτυπησε το κουδουνι για διαλλειμα και η λεξη μου ειπε οτι ο κυριακος με γυρευε ,τον βρηκα σε ενα παγγακι με την παρεα του.
Μ:κχμ γεια κυριακο με ηθελες;
Κ:αα εμ ναι , πως ηταν το ταξιδι σου στην ελλαδα ;
Μ:καλο , ηταν ωραια
Κ:χαιρομαι, εμ βασικα ηθελα να σε ρωτησω, σχετικα με τον χορο εχεις date?
Μ:α εμ οχι
Κ:θες να παμε μαζι ;
Μ:ενταξει
Κ: κουλ εμ ναι θα περασω απο το σπιτι σου κατα τις 8 αν ειναι ενταξει μαζι σου
Μ:ναι οκ θα σε περιμενω
Κ:ωραια
Καθως περπατουσα για να παω στο αυτοκινητο του ντομινικ ενιωσα δυο χερια να με αγκαλιαζουν , γυρισα και ειδα τον ντομινικ, τι εκανε ;
Μ:τι κανεις;
Ντ:θελω να σου δωσω κατι ειπε και εβγαλε ενα μικρο κουτακι απο τη τζεπη του , τα παιδια του σχολειου μαζευτηκαν γυρω μας αναμεσα τους και η λεξη , ο μαρκος ο αλεξ και η μαλια. Ενοιωσα αβολα , δεν ηξερα τι γινεται
Ντ:ξερω οτι δεν θελεις να εισαι μαζι μου για διαφορους λογους , ξερω ποσο μαλακας ειμουν το τελευταιο καιρο, και θελω να ακουσουν ολοι ποσο υπεροχη εισαι, εχεις μεγαλη καρδια, μην αλλαξεις για κανενα και για κανενα λογο , ασχετως το ποσο κακος ειμουν μαζι σου το ποσο σε αγνωουσα εσυ παντα φροντηζες να με κανεις να γελαω , να με κανεις καλα. Εισαι οτι καλυτερο , πραγματικα, και ξερεις οτι ολο αυτο δεν ειναι του τυπου μου, απλα ηθελα να σου δειξω ποσο σε εκτιμω για ολα αυτα π εχεις κανει για μενα ποσο σε αγαπω , πραγματικα συγγνωμη σου αξιζουν πολυ καλυτερα.
Το εκανε ολο αυτο για μενα ; αφησε τον εγωισμο του πισω ; αρχησα να δακρυζω απο συγκινηση. Ηταν πραγματικα πολυ ομορφο..
Ντ:με αυτο το δακτυλιδι θελω απλα να σου δειξω πως εχεις την καλυτερη θεση στη καρδια μου και οτι θα περιμενω οσο χρειαστει.
Μ:ντομινικ , πραγματικα , δεν εχω λογια ειπα καθως μ εδωσε το κουτακι με τονδακτυλιδι , ηταν πανεμορφο.
Ντ:θες να ερθεις στο χορο μαζι μου;
KAMU SEDANG MEMBACA
American dream
Fiksi RemajaSo lets get this shit started yeah? Το ονομα μ ειναι μαρια , οι περισσοτεροι με φωναζουν ρια κατι π μ την σπαει αφανταστα, ειμαι 17 ετων και σε κατι μηνες γινομαι 18 not good at all :) why is that ? Well im 17 yeah? And i havent done anything yet...