15

9.7K 624 236
                                    

15

Taehyung, makinesini masaya bıraktıktan sonra iç çekerek karşısında sinirle oturan Jimin'e baktı. Sarı saçlarını son zamanlarda olduğu gibi dağınıktı. Siyah, kırmızı çizgileri olan gömleğiyle karşısında durmuş, yüzü asık şekilde ellerini kahve bardağına sarmıştı.

Taehyung iç çekti. "Ne boklar döndüğünü anlatacak mısın?"

Jimin kaşlarını kaldırıp ona baktı. "Anlatmalı mıyım?"

"Konu Yoongi olduğu için evet. İkinizde benim için önemli kişilersiniz ve ben ikinizin de mutlu olmasını istiyorum."dediğinde Taehyung, sarışın olan sağ eliyle saçlarını geriye attı. Bu bir tür alışkanlık olduğu için kendisini durduramıyordu.

"Her şey gerçekten iyiydi. Biliyorsun flörtleşiyorduk ve bazı yazıları beraber yazıyorduk. Sonra, gittiğimiz bir kafede eskiden takıldığım bir kız geldi ve Yoongi'ye onu kullandığımı, onu altıma aldıktan sonra bırakacağımı söyledi. Ve lanet olsun, Yoongi bana inanmak yerine o kıza inandı ve siktiğimin Hoseok'uyla buluşmaya başladı."

Jimin cebinden telefonunu çıkartıp bir şeyler yaparken Taehyung olayın tam halini duyduğu için nasıl bir tepki vereceğine emin olamıyordu. Yoongi'yle önceden konuşmuştu ve Jimin'e karşı boş olmadığını biliyordu ama şimdi...

İşler değişmişti. Taehyung, Jungkook ile takıldığı ve o küçük çocuğu mutlu etmekle uğraştığı için en yakın arkadaşlarıyla fazla konuşamamış, vakit geçirememişti.

Jimin telefonundan açtığı fotoğrafı Taehyung'a gösterdi.

J.Hope

Hope

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♥MinSuga ve 23,998 diğer kişi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


MinSuga ve 23,998 diğer kişi

J.Hope O en doğru kişi. @minsuga

5500 yorumun tümünü gör

MinSuga 😺~

Taehyung kaşlarını kaldırdı ve Jimin'e baktı. Jimin telefonunu geri çekerken alt dudağını ısırıyor, gergin olan hislerinin artmasına engel olamıyordu. "Belki de... Bahsetmek istediği şey onun gerçekten de yazarlıkta ve estetikte en iyisi olmasıyla ilgilidir."dedi Taehyung.

Eğer şimdi Jungkook yanlarında olsaydı onları gülümsetir, gerçekçi açıklamalarda bulunurdu.

Taehyung bulunduğu gergin ortamdan nefret etti. Ve en iyi arkadaşını iyi hissettirememekten de nefret etti.

Sarışın telefonunu cebine koyarken, "Bunu söylerken kendini bile kandırmaya çalıştığını belli ediyorsun Taehyung."dedi.

Taehyung kaşlarını çattığı sırada yanlarına uzun, esmer ve güzel bir oğlan geldi. Yanağındaki gamzesi onu tatlı gösteriyor, grimsi güzel saçları alnına dökülürken yüzü de parlıyordu. Hem Jimin hem de Taehyung onu tatlı buldu ama yine de ifadesizce oğlanı izlediler.

"Şey..." Elindeki kağıdı Jimin'e uzattı. "İsmim Namjoon." Jimin kağıdı alırken Taehyung gülümsemesini saklamaya çalıştı. "Eğer... Tanışmak veya buluşmak istersen telefonum orada yazıyor."dedi ve tatlı bir gülüşün ardından gitti.

İki baskın erkek göz göze geldi. "Tatlıydı, ona bir şans vermelisin."

"Taehyung... Kimseyle olmak istemiyorum."

Taehyung'un aklına gelen fikir, dudaklarının kıvrılmasını sağlarken masaya bıraktığı kamerayı eline aldı ve en yakın arkadaşına sırıttı. "Hadi bana poz ver. Sonra da sana asıl yapman gerekenden bahsedeyim."

-

KimTaehyung

♥ MinSuga, ParkJimin ve 398,912 diğer kişi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MinSuga, ParkJimin ve 398,912 diğer kişi

KimTaehyung Bu sarışın bekar ile dışarı çıkmayın, tüm numaraları o alıyor @ParkJimin

37965 yorumun tümünü gör

J TAEHYUNG OPPA, JİMİN OPPA SUGA OPPA İLE NEDEN KÜS

I Jimin'in bugün mutlu olmasının sebebi yoksa bu muydu

M Jimin oppa, Suga oppa ile olan arkadaşlığın çok tatlıydı lütfen barışın~

O HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ALEV ALEV BE KİMİN OPPASI

N Herkes gucci gang söylerken senin seme jimin seme jimin demen

JJungkook Başkalarının numarasına ihtiyacın var mı hyung?

KimTaehyung @jjungkook Kookie, bebeğim istediğim tek şey sensin. Senin dışında başkasına ihtiyacım yok. 💜

Z @KimTaehyung nE?????? SİZ CİDDEN SEVGİLİ Mİ OLDUNUZ?????

tomorrow | taekook+yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin