39

7.2K 503 71
                                    

Min.Jae

♥KimTaehyung, MinSuga ve 45,909 diğer kişi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KimTaehyung, MinSuga ve 45,909 diğer kişi

Min.Jae Beni bırakmadı:(
@kimtaehyung

-

Min.Jae

♥KimTaehyung, MinSuga ve 38,301 diğer kişi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KimTaehyung, MinSuga ve 38,301 diğer kişi

Min.Jae 📸by @KimTaehyung

-

Yoongi kaşlarını çattı ve açtığı uygulamadan geri çıkıp iç geçirdi. Resmen kafasını dağıtmak için girdiği uygulama bile sinirini bozabiliyordu. "Ne oldu bebeğim?"diye mırıldanarak Yoongi'nin yanağına dudaklarını bastırdı Jimin.

Yoongi, yanındaki varlığını bilmenin bile huzurlu hissettirdiğini tekrar fark etti ve sarışına baktı. "Taehyung sanırım ne yaptığının farkında değil."

Sarışın olan yatakta biraz doğrulup Yoongi'ye dikkatle baktı. "Fotoğraf mı atıyor?"diye kısık sesle sorduğunda, Yoongi kafasını salladı.

Jimin iç çekti ve Yoongi'nin çenesini tutup kendisine çevirdi. "Senin üzülmeni istemiyorum, tamam mı? Ben halledeceğim."dedikten sonra dudakları büzülü duran siyah saçlıya gülümsedi ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.

İlk kez onu öpmüyordu ama yine de sanki ilk kezmiş gibi kalbini hızlandırmıştı.

Yoongi ona gülümseyerek bakarken, Jimin de gülümsedi ve ayağa kalktı. "Jeongguk'a bakıp geleceğim."deyip odadan çıkarken Jimin iç geçirdi. Küçüklerinin üzülmesi onu da geriyordu ama Yoongi için bunu belli etmemeye çalışıyordu.

Sessiz salona giderken, uzun koltukta uyuyakalmış olan küçük olanı gördüğünde iç geçirdi. Sol tarafına doğru yatmıştı ve elindeki telefonu kaymıştı.

Jimin onun halini tatlı bulurken koltuğun üstündeki battaniyeyi onun üstüne atmış, ardından da kaşlarını çatarak Jeongguk'un elinden kaymış olan telefonunu eline almıştı.

Jimin ve Yoongi, Jeongguk'a yaptığının bir aptallık olduğunu söylemelerine rağmen yine de Jeongguk, Taehyung ile konuşmak istemiyordu. Min Jae'nin sadece bir kuzen olmadığını bildiğinden beri Taehyung'dan kaçıyor, içine kapanıyor ve ortadan kayboluyordu.

Telefonu eline alır almaz şifresini girmiş ve açılan uygulamayla dudaklarını büzmüştü. Karşısındaki görüntü Min Jae'ye arkadan sarılırken gülen Taehyung'du ve Jimin, Jeongguk'un fazlasıyla üzgün olduğunu hissedebiliyordu.

İç çekerek telefonu kapatıp masaya bıraktı ve kaşları çatık, huzursuz gibi uyuyan Jeongguk'a tekrar baktıktan sonra geldiği odaya, Yoongi'nin yanına döndü.

Artık bu konuya gerçek anlamda el atmaları gerekiyordu çünkü Jeongguk tam anlamıyla kendisini, kendi saf düşünceleriyle yıpratıyordu.

tomorrow | taekook+yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin