Geschrokken werd ik wakker van mijn telefoon die afging. Ik keek erop en Viktor belde me. "Hoi?" Zei ik met een slaperige stem. "Goeiemiddag schoonheid, heb ik je wakker gemaakt?" "Middag? Ja ik sliep inderdaad" "Haha, nou ga maar gauw opstaan ik ben onderweg!" "Onderweg? Waarheen?" "Naar jou slimpie" "KUT" ik stond gelijk op en liet de douch lopen. "Vergeten?" "Sorry" "Haha, maakt niet uit, je hebt nog een half uur, red je dat?" "Wel als je even blijft wachten op mij en nu ophangt" "Haha oke tot zo schoonheid" "tot zo" ik hing gelijk op en ging mijn lichaam wassen, mijn haar had ik gisteren gedaan dus was het vandaag niet nodig. Ik stapte snel uit de douch en begon mijn tanden te poetsen. Ik kleedde me snel om in een geruite rokje met een rode coltrui en pakte mijn zwarte leren boots. Ik begon alvast aan mijn makeup en toen hoorde ik de bel gaan. Ik sprinte naar beneden en deed de deur open. "Hey!" Begroette ik Viktor en gaf hem een knuffel. "Zo dus je bent al helemaal klaar?" Ik schudde flink mijn hoofd. "Nog langer na niet" hij keek verbaasd "maar je makeup zit er toch al op?" Ik begon te lachen "nog niet alles!" En liep naar boven, Viktor liep me achterna. Ik ging weer zitten en begon mijn wenkbrauwen verder in te vullen. Ik zag Viktor aandachtig kijken naar hoe ik het deed. Toen ik daar klaar mee was begon ik mijn gezicht te contouren, ik deed nog highlighter op en pakte mijn fixingspray, daarna liet ik dat drogen en begon aan mijn mascara toen ik daar klaar mee was begon ik even mijn haar nog een keer te doen en keek Viktor toen aan. "Nu ben ik klaar" en maakte een rondje. Viktor fluitte en keurde het goed "Prachtig ben je, zullen we gaan?" Ik knikte en pakte nog mijn grijze manteljas.
We waren al een tijdje onderweg "Waar gaan we nou heenn??" Vroeg ik verveeld. "Je ziet het zo wel." Zegt hij rustig met een lach op zijn gezicht. "Ik wil het nu weten." Zeg ik en lach. Verveeld pak ik mijn telefoon en begin snapchat selfies te maken en filmpjes met leuke filters van mij en Viktor. "Deze voetballer wilt niet zeggen waar we naartoe gaan" Viktor begint te lachen "Voetballer ja, is dat wat ik voor je ben?" En trekt een gek gezicht in de camera. Het filmpje is gestopt "natuurlijk niet" zeg ik dan. Ik verstuur het filmpje naar mijn beste vrienden lijst. "Als je nu kijkt op het bord dan weet je waar we naar toe gaan" ik kijk naar buiten. "GAAN WE NAAR DE EFTELING?!" Roep ik heel enthousiast uit. Viktor lacht en knikt. "Oh my godd, ik wou daar altijd al heen!" Hij begint te lachen "Gelukkig maar"
We rijden het parkeerplaats op en stappen beide uit. Hij pakt mijn hand en we lopen samen naar de ingang. We hoeven gelukkig niet lang te wachten aangezien Viktor, nouja, Viktor is. Al snel staan we in het park en lopen rond.
We lopen al een tijdje en gek genoeg is Viktor nog niet herkend. We zijn al in verschillende attracties geweest en staan nu bij een souvenier shopje. "Kijk hoe cute!" Zeg ik als ik een teddy beer pak die ongeveer mijn lengte heeft. Viktor lacht en pakt zijn telefoon. "Blijf zo staan." En maakt een foto van mij. Ik lach en leg de teddybeer terug op zijn plek. Er komt een klein jongetje van ongeveer 5 jaar en trekt aan Viktor zijn broek. Hij draait zich om en bukt naar het jongetje zijn lengte. "U bent toch Viktor Fischer?" Vraagt het jongentje verlegen. "Ja dat klopt" zegt Viktor met een glimlach."Mag ik met u op de foto?" "Tuurlijk mag dat" het jongetje springt in de lucht van blijdschap. "Mama, wil je de foto maken?" Zijn moeder komt en maakt de foto. Jonge moeder, moet ik zeggen. "Dankuwel meneer!" Bedankt het jongetje Viktor "Graaggedaan!" En geeft hem een aai over zijn hoofd. "Dat was heel lief van je" zegt die moeder tegen Viktor, probeert ze nou met hem te flirten?! "Ik doe het graag voor de jonge fans" Zegt Viktor dan. "En wat doe je voor mij dan?" En komt een stapte dichterbij hem. Ik loop ernaar toe en wikkel mijn handen om zijn nek heen. "Ga je mee schatje?" Vraag ik hem en geef hem een kusje op zn wang. Hij pakt mijn middel en kijkt me aan. "Jazeker" en we lopen weg. Ik kijk nog even achter me en zie die vrouw met een open mond kijken. Ik geef haar een valse glimlach en kijk weer voor me. "Dankjewel, ik vond haar echt eng" ik begin te lachen. "Ja snap ik, ze mag ook niet aan iets zitten wat van mij is." Zeg ik "Oh dus ik ben van jou?" Vraagt Viktor met een sneaky glimlachje en pakt mijn middel vast en trekt me naar zich toe. "Ja, ja dat ben je zeker" zeg ik en geef hem een knipoog en loop door. "Kom je?" Vraag ik san Viktor die nogsteeds daar staat. Hij loopt naar me toe en pakt mijn hand vast.
We zijn al de heledag in het park en hij gaat al bijna sluiten. "Vond je het leuk?" Vraagt Viktor en komt voor me staan, we staan al buiten het park voor de ingang daar. "Heel leuk, dankjewel" zeg ik. "Ik heb nog een verassing." Zegt hij en ik loop achter hem aan. "Moeten we niet naar de auto?" Vraag ik als hij naar de andere kant loopt. "Kom nou maar" hij pakt mijn hand en we lopen. We komen aan bij het Efteling hotel. "Blijven we hier?" Vraag ik enthousiast Viktor knikt "Vind je het leuk?" "Leuk? Het is geweldig" en vlieg hem om zijn hals. "Kom." We lopen naar binnen. "Goedenavond, wat kan ik voor u doen?" Vraagt de receptionist. "Ik heb gereserveerd op de naam Fischer" zegt hij. "Ah, natuurlijk meneer Fischer, volgt u mij" we lopen naar de lift en gaan naar de 5de verdieping. De vrouw doet onze kamerdeur open en laat ons naar binnen. Wow! Ik kijk om me heen. De vrouw geeft Viktor 2 pasjes en vertrekt. "Vind je het mooi?" Vraagt hij en gaat op het reusachtige bed zitten. Ik knik "supermooi, maar ik heb geen spullen meegenomen" Viktor staat op en loopt naar de kast waar 2 grote tassen in staan. Hij pakt er een uit en geeft hem aan mij. "Heeft Ella voor je klaargemaakt" ik kijk er in en zie een outfit voor morgen, ondergoed en ik zoek een pyama, ik zie dat Ella een sexy babygirl jurkje in gedaan heeft. Oh god... Dit word wat.
JE LEEST
I want you - Viktor Fischer
RomanceMell is een doodnormaal meisje uit een klein dorpje, haar vader en broer zijn grote Ajax supporters, dus een beetje verstand heeft ze ook wel. Wat gebeurd er als ze een dagje in Amsterdam is om te shoppen en opeens tegen Viktor Fischer botst? Is V...