7

234 3 0
                                    

Geschrokken van zijn actie, kus ik hem toch terug. Langzaam laat hij los. "Denk erover na?" Zegt hij bijna smekend. Ik knik, op dat moment komt zowat het hele team binnen. Ik sta op en loop naar buiten "Hey, hoe ging het?" Vraagt lasse die mij achterna is gelopen. "Tja, ik ben heel erg in de war" zeg ik dan maar "Snap ik, als je naar huis wilt is dat goed" ik schud mijn hoofd "ik blijf " hij knikt en geeft me een knuffel. Ik knuffel hem terug en hij loopt dan weer naar de kleedkamer. Ik loop terug naar de skybox en leg Ella alles uit. "Mel ik denk dat je die jongen een kans moet geven, ik bedoel, kijk hoe erg hij ermee zit, ik denk dat hij jou echt wilt" ik weet dat ze gelijk heeft maar diep van binnen twijfel ik nog steeds. "Doe wat je hart zegt" zegt ze en drinkt haar drinken. Nog 20 minuten voor de aftrap en ik zit nogsteeds met mn hoofd in gedachten. Zou ik gewoon weggaan? Heb ik het gezeur allemaal niet meer. Of moet ik blijven? En hem een kans geven? Ik twijfel.. ik sta op en wil richting de uitgang lopen tot ik Viktor aan het einde van de gang zie. Mell, dat is de jongen waar je van houd, je moet hem niet alleen laten in zo'n moeilijke tijd. Je betekend alles voor hem, hoor ik een stemmetje in mijn hoofd zeggen. Ik ren naar Viktor toe en vlieg hem om zijn hals. "Ik hou van je" fluister ik in zn oor en laat een traantje vallen. Hij knuffelt me sterk terug en fluisterd in mijn oor "ik nog veel meer van jou" en geeft me een kus op mn haar. Ik laat hem los en geef hem een kus op zn mond. Zo staan we even 2 minuutjes todat hij loslaat. Hij kijkt me aan en glimlacht breed en geeft me vervolgens nog een kus op mn mond. "Vik je moet het veld op" hoor ik iemand van het Staff zeggen. "Succes" en geef hem nog een kusje op zn mond. Hij geeft er een terug "dankjewel schoonheid" en loopt het veld op. Ik ga terug naar Ella die al in de ArenA is gaan zitten en leg haar alles uit. "Goedzo mell" zegt ze en Fc Twente trapt af.

We zitten op de 26ste minuut, het staat nog 0-0 maar het is heel spannend. Ella en ik zijn daarom ook heel fantiek bezig. "Jaa, jaaa... JAAAA" schreeuw ik,  Viktor heeft net 0-1 gemaakt ik juich en klap. Hij wijst richting mij en maakt een kusgebaar.

We zijn alweer 20 minuten later en er is 1 minuut bijgekomen voor de rust. Viktor pakt de bal van de tegenstander af en rent naar het doel, hij ontwijkt een verdediger en is de keeper te slim af en schiet hem erin. Ik juich en klap weer wijst hij naar mij en maakt een kusgebaar.

De wedstrijd is bijna afgelopen, nog 2 minuten om precies t zijn, we staan nogsteeds 0-2 voor en de Grolsch Veste word wat rustiger, de meeste mensen lopen al naar beneden. Nog 50 seconden te gaan. Viktor krijgt de bal en maakt een perfect lobje en hij gaat gemakkelijk in het goal. Ik klap en juich hard, het uitvak juicht en Viktor heeft zojuist de 3-0 gemaakt. De scheids fluit. Einde van de wedstrijd.

Ella en ik zitten nog even in de Skybox, dan komen Vik, Nic en Lasse aanlopen. Ik ren Viktor om z'n hals "goed gedaan" fluister ik in zijn oor. "Alle 3 voor jou" en geeft me een kus op mn haar. Ik knuffel en feliciteer de anderen ook en dan besluiten Ella en ik naar huis te gaan.

I want you - Viktor FischerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu