10

223 3 0
                                    

Het is inmiddels al de volgende dag en Ella en ik zitten op een terassje in Amsterdam. "Dus jij en Nic?" Zeg ik en wiebel met mijn wenkbrauwen. "Gaat echt heel goed" zegt ze met een big smile op haar gezicht. Ik was zo blij voor haar, eindelijk iemand die voor haar zorgde en om haar gaf. "Jij en Vik dan? Heeft mijn mooie plannetje nog gewerkt?" Vroeg ze met een grijns op haar gezicht. Ik merkte dat ik rood werd en keek snel de ander kant op. "Neee?! Echt!!? Vertel!!" Riep Ella iets te enthousiast. "Ik wil alles weten" ik keek weer terug naar Ella "Ja, hij was zeker niet slecht" zeg ik giechelend. "Was hij groot?" "Ella!!!" "Wat? Mag t toch wel weten" vroeg Ella met een grijns "Nou hij was niet bepaald klein nee" zei ik met een grijns "M'n plan is dus geslaagd" Zei Ella en klapte in haar handen. Ik begon te lachen "Zullen we zo maar gaan?" Vraag ik, we waren al 3 uur op een terrasje aan het zitten na al dat geshop. Ella knikt, we rekenen af en rijden naar huis.

Eenmaal thuis aangekomen zitten Ella en ik op de bank, allebei zitten we een beetje op onze telefoon "Uh, Mell, wil je dit even bekijken?" Ella komt naar me toe gelopen en komt naast me zitten, ze geeft haar telefoon aan mij.

Ajacied Viktor Fischer intiem gespot met ex Sara Kromann

Dat hun relatie slecht liep, dat wisten we allang. Maar wie had gedacht dat ze het zo gezellig hadden? De twee werden gespot op een terrasje op Rembrandtplein, waar ze het heel gezellig hadden. Daarna namen ze kussend afscheid. Wat denken jullie? Zijn ze weer samen? Check de foto's hieronder!

"Tja" zei ik uiteindelijk.. "Tja? Jullie hebben seks gehad en zijn samen weggeweest en jij zegt tja?" Riep Ella verbaasd. "Ella, het is een voetballer, dit kon je vroeg of laat verwachten" zeg ik. "Dus je vind het niet erg?" Vraagt Ella verbaasd "Ja tuurlijk wel, maar wat kan ik er aan doen? Het was te verwachten" Ella knikt en zegt niks. "Sushi?" Ik knik, we pakken onze jassen en tassen en rijden richting Kami sushi.

We zitten sushi te eten en kletsen wat, mijn mobiel trilt en ik pak hem erbij

Viktor: Hey schoonheid, zullen we morgen iets doen? Ik moet tot 1 uur trainen en ben derest van de dag vrij X

"Het is Viktor" leg ik uit "Wat ga je zeggen?" Vraagt Ella "Dat ik niet kan.." Ella knikt

Ik: Nee sorry, morgen kan niet.
Viktor: Ahh jammer, Donderdag dan?
Ik: Dan moet ik werken
Viktor: Vrijdag?
Ik: Moet ik even kijken
Viktor: Oke schoonheid, laat maar weten Xx

"Hij laat er ook geen gras over groeien he" Zegt Ella die opeens achter me staat. "Nope" ik doe mijn mobiel weg en ga verder eten.

"Mel, ik heb Nicolai geappt hierover..." Zegt Ella uit het niets nadat ze buiten stonden. "Waarom?" Zeg ik licht geirriteerd "Omdat ik om je geef" even was het stil. Ik snap haar wel, maarja..  "Hij zei dat Viktor al een tijdje weer contact heeft met haar, maar dat het niks serieus is en dat hij het met haar afgesloten heeft" Ik knik "Ziet er wel gezellig uit" zeg ik "Laat maar, ga je mee?" We stappen de auto in en rijden naar huis.

Het is de volgende dag en ik ben me aan het klaarmaken, ik trek een balr trui aan met een leren broek eronder en pak mijn beige manteljas, ik doe nog even mijn hakken aan en ga uit huis. Ella en ik zouden een dagje Amsterdam gaan, even flink shoppen.

We rijden de parkeerplaats in en al gauw heb ik een plekje gevonden, we lopen gauw de Kalverstraat in en laat het shoppen maar beginnen!

We zitten te lunchen bij Tante Roos als Ella gebeld word door Nicolai, "sorry" ik knik en ze neemt op ik pak mijn telefoon er bij en scroll door instagram. "Mell? Nic wilt je even spreken" ik neem de telefoon van haar aan "met Mell" "Hey met Nic, ik zat te denken, waarom ga je niet naar zijn huis toe? Je hebt recht op verhaal toch?" "Ik weet niet hoor, hoe moet ik bij hem thuis komen?" "Ik weet waar hij woont en heb toevallig een sleutel" "Ik twijfel nic..." "Snap ik, maar je wilt toch wel verhaal bij hem halen zodat je niet met zo'n kutgevoel zit" "Dat is waar" "waar zijn jullie? Ik haal jullie wel op, dan wachten Ella en ik in de auto" "Rembrandtplein" "Tot zo mell" hij hing op en ik gaf Ella haar telefoon terug "Komt hij?" Vroeg Ella ik knik, we eten ons eten op en daar komt Nic aangereden, ik ga in op de achterbank zitten en begroet hem. Even later rijden we weg.

"We zijn er Mell" ik schrok even en Nicolai gaf me de sleutel "Succes, wij zijn hier" zei Nic en Ella wensde me ook succes, ik stapte uit en deed de deur langzaam open. Ik stap in zijn mooie grote huis, hij heeft het best mooi ingericht, een grote leren bank en houten tafels. Ik loop langzaam naar binnen en zie niemand, ik loop heel voorzichting naar boven, ik zie een deur, wat lijkt op een slaapkamer op een kiertje open, ik hoor gekreun uit de kamer komen en doe de deur langzaam open. "Ah Sara" hoor ik Viktor kreunen, ze liggen allebei naakt op bed en Viktor in haar. Sara kreunde uit zijn naam en Viktor beweegt harder. Ik kuchde hard en Viktor keek op "Mell? Ik kan het uitleggen ik beloof het" ik staarde hem aan met een dooie blik "Je hoeft me niks uit te leggen, ik ben je vriendin niet, nooit geweest. Veel plezier nog" zei ik droog en liep snel zijn huis uit. Ik stapte in de auto "Rij weg" Nicolai keek even verward en toen deed Viktor de deur open in zijn boxer "Mel wacht even" "Nic rij alsjeblieft nu weg" Nicolai reed met full gas de straat uit. "Was hij daar met?-" "Ja"

I want you - Viktor FischerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu