Παρακαλώ μην αγγίζετε

17 1 0
                                    

Οι BTS οι Got7,EXO-Black pink,Twice και red velvet.Τότε όλοι μείναμε με ανοιχτό το στόμα που είδαμε όλους αυτούς του διάσημους.Η Δέσποινα θα λιποθυμούσε αλλα δεν το έκανε γιατί νόμιζε πώς θα γινόταν ρεζίλι.Μετα ένας κύριος παίρνει τον λόγο ήταν ο ατζέντης του ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου που έφερε ολα αυτα group's.
Ατζέντης:πραγματικά συγνώμη αλλά το αφεντικό μου είπε να φέρω όλα αυτα το κpop idols εδώ για να παρακολουθήσουν
Κυρία.:ναι όμως εμείς θέλουμε να κάνουμε πρόβες
Ατζέντης:δεν μπορώ να κάνω κάτι λοιπόν καλά να περάσετε ,γεια σας

Και έφυγε ενώ άφησε την καθηγήτρια μου να βγάζει ατμούς.Αφού όλοι καταλάβαμε οτι δεν θα κάναμε μάθημα αποφασίσαμε να κάνουμε εξάσκηση η κυρια μας έδωσε καποιες επιλογές και εμείς διαλέξαμε την πιο απλή γιατί όλοι ντρεπόμασταν μην κανουμε καμία βλακεία μπροστά σε όλους.(Απο μικρή φοβόμουν για το πώς θα με κρίνει ο κοσμος και για αυτο παντα προσπαθούσα να δείχνω δυνατη και ευχάριστη αν και ποτέ δεν ήμουν).Αυτο το ξέρει μόνο η Δέσποινα γιατί το κατάλαβε και πρώτηκαι απο μόνη της.
Ηταν άσκηση αυτοσυγκέντρωσης έπρεπε να κοιτάς κάποιον στα μάτια και όλοι οι υπόλοιποι να προσπαθούν να σου τραβήξουν την προσοχή για να σταματήσεις (άλλοτε με προσβολές και άλλοτε με αστείο τρόπο).Οταν πήγαμε μα αρχίσουμε ήρθαν πάνω στην σκηνή κάποια idol όπως V ,Mark,jb,jk,Lisa,κτλ.και μας ρώτησαν αμα μπορούν να συμμετέχουν.Αμέσως τους αφήσαμε και ξεκινήσαμε.Η κυρία με διάλεξε πρώτη μαζί με τον Κωστα .Γιατί καλέ και ο ν καλος είναι είπα απο μέσα μου.Η άσκηση ξεκίνησε με εμένα να κοιτάω επίμονα τα μάτια του Κώστα και αυτός τα δικά μου.Όμως ο ν σταμάτησε αυτήν τη στιγμή μετακινώντας το πρόσωπο του μπροστά απο το δικό μου χαρίζοντας μου μία αστεία γκριμάτσα.

Όμως ο ν σταμάτησε αυτήν τη στιγμή μετακινώντας το πρόσωπο του μπροστά απο το δικό μου χαρίζοντας μου μία αστεία γκριμάτσα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Με αποτέλεσμα να χάσω την προσοχή που έδινα στα μάτια του Κώστα και να προσέχω τον ν γελώντας.
Εφόσον τελειώσαμε με αυτην την άσκηση αποφάσισαμε να αλλάξουμε και να πάμε σε μια άλλη.Η δεύτερη άσκηση ηταν πιο δύσκολη απο την πρώτη αλλα πιο ενδιαφέρουσα.Θα έπρεπε να βρούμε ενα ζευγάρι και με αυτό το ζευγάρι να δημιουργήσουμε μια σκηνή κατα προτίμηση δράση αντίδραση αλλα το πιο περίπλοκο ηταν οτι δεν έπρεπε να ακουμπήσουμε των άλλων ειδαλλως θα χάναμε.Αυτα μας ειπε η κυρία και κάθισε αναπαυτικά στης πλαστικές καρέκλες που ηταν πιο κοντά στην σκηνή για να παρακολούθηση κάθε κίνηση που κάνουμε.Το ζευγάρι μας θα ηταν όποιον είχαμε αντικριστά στο κύκλο και μαντέψτε η γκαντεμο σε μένα ηταν ο V.Καλά οκ δεν ήταν γκαντεμιά αλλά ντρεπομουν να κανω αυτήν την άσκηση μπροστά σε όλους γιατί τελευταία φορά που την έκανα ηταν μεγάλη αποτυχία.Ξαφνικά ακούω το όνομα μου.
Κυρία:Y/N εσυ και το ζευγάρι σου να ξεκινήσετε
Μόλις το άκουσα αυτό έπαθα 100 καρδιακές προσβολές (αμα γίνετε αυτό).Ντρεπομουν τόσο πολύ αλλα η ντροπή έφυγε μόλις κοίταξα ψιλά και αντίκρισα τα πανέμορφα γεμάτα πάθος και αθωότητα μάτια του.Άρχισε η καρδιά μου να χτυπά πιο γρήγορα μόλις κατάλαβα πώς άρχισε να κινητέ προς το κέντρο του κύκλου αυτόματα άρχισα και εγω να περπατάω (καπου εδω να βάλετε το τραγούδι )αλλα πάντα με τα μάτια μου στραμμένα πάνω του.Για κάποια στιγμή νόμιζα ότι ήμασταν μόνοι γιατί δεν άκουγα καμιά άλλη ομιλία γύρο μου κάπως ανησύχησα.Ομως δε με ένοιαζε γιατι οταν κοίταγα στα μάτια του ένας γλυκος εαυτός ξύπνησε απο μέσα μου και ένιωθα μια θαλπωρή και μια προστασία στο βλέμμα του.Οταν φτάσαμε στο κέντρου του κύκλου σταματήσαμε ταυτόχρονα και για λίγα λεπτά σταθήκαμε και κοιταζόσασταν.Δυστυχώς κανένας απο τους δύο δεν είχε σκεφτεί τι να κάνουμε γιατί τόση ωρα περπαταγαμε χωρίς να κάνουμε κάτι άλλο εκτος απο το να εξαρτιόμαστε ο ενας απο τα μάτια του άλλου.Ώσπου κάποια στιγμή. Ο V απλώνει το χέρι του γύρο απο την μέση μου και με το άλλο με έπιασε απο το χέρι μου ενώ το ενα άκρο μου τον ακολουθούσε στο χέρι του το άλλο ηταν καρφωμένο πάνω στον ώμο του(το ξερω μπερδεύτιηκο).Μου έκλεισε το μάτι και ένα πλατι χαμόγελο που εμφανίστηκε στα ροδοκόκκινα και γλυκά χείλη του με οδήγησε στον δικό του χωρώ.Αυτή η στιγμή ηταν πανέμορφη για πρώτη φορά ένιωθα κατι τόσο όμορφο αν και δεν ήξερα τι συναίσθημα ήταν.Ένιωσα λες και με παρέσυρε στους δρόμους του Παρισιού καθώς χορεύαμε εκεί μαζί αλλα εκτός απο ολα αυτα όποτε τον κοίταζα ένιωθα προστασία και στοργή να με περιτριγυρίζει ηταν τόσο όμορφο σαν να μην είχα στεναχωρηθεί ποτέ για τίποτα και ζούσα ακόμη στον δικό μου κόσμο(το ξέρω τεράστιος χαρακτηρισμός αλλά εμενα μου άρεσε τι να κάνουμε τώρα ) .Αλλα δύστυχος δεν μπορούσαμε να ακουμπήσουμε ο ένας τον άλλον με αποτελέσμα αυτη η ευχαρίστηση και απόλαυση που ένιωθα μετατράπηκε σε βαθιά θλίψη.Απο την άλλη όσοι μας έβλεπαν να χορεύουμε εστί χειροκροτούσαν γιατι δεν είχαν ξαναδεί ενα τέτοιο ζευγάρι χορού (δύστυχος μονο χορού)να χορεύει τόσο παθιασμένα και γλυκά χωρίς να ακουμπούν τα σώματα τους και κάπως ετσι τελείωσε και αυτή η άσκηση με τα περισσότερα άτομα να χειροκροτούν.Μετα απο λίγο πήγα για να πάρω το νερό μου απο την τσάντα μου γιατι είχα σκάσει απο τον χορό μου με τον ν.Ξαφνικά η Δέσποινα ξεφύτρωσε απο το πουθενά και στάθηκε μπροστά μου, αυτη και οι καλικάντζαροι κανένας άλλος.
Δέσποινα :μπου!
Υ/Ν :πας καλά να με πνίξεις θέλεις
Δέσποινα :εγώ γιατί καλέ ;Ο V ηταν αυτος που σε έπνιξε στο βλέμμα του
Υ/Ν:πφφφ το έχεις βάλει στόχο έτσι -και τι ειναι αυτα που λες για τον ν μια απλή χορογραφία κάναμε.
Δέσποινα :ναι για αυτο είχες πιο παθιασμένο και στοργικό βλέμμα,νόμιζα πως έτσι κάνεις μονο για το φαΐ
Υ/Ν:απο ότι φαίνετε οχι μόνο για το φαΐ αλλα και για αλλά πράγματα ποιό ζωντανά ,ΥΠΟΝΟΕΊΣ ΠΩΣ ΕΊΜΑΙ ΧΟΝΤΡΗ
Δέσποινα :πας καλά οτι θέλεις ακούς
Υ/Ν:ααα νόμιζα
Δέσποινα :λοιπόν θα πάμε στο δωμάτιο και θα μου τα πεις όλα οκ
Υ/Ν:τι πια όλα δεν έχω και κάτι να σου πω
Δέσποινα :βρε έχεις ακούμε που σου λέω
Υ/Ν:καλά ότι πεις
Κυρία :λοιπόν μπορείτε να πάτε στα δωμάτια σας η να φύγετε τελείωσε η πρόβα.
Παιδιά και κpop συγκροτήματα:επιτέλους ναι
Η αίθουσα είχε αδειάσει τα φώτα είχαν πέσει τα μονα άτομα που μπορούσα να διακρίνω στο πεδίο της όρασης μου ηταν η Δέσποινα και μια καθαρίστρια που καθάριζε τις ακαταστασίες που είχαμε δημιούργησε και γκρίνιαζε παραμιλώντας για τον χαμηλό μισθό που είχε.
Δέσποινα :λοιπόν κοπελιά πρόσεχε λίγο τα πράγματα παω μια τουαλέτα πριν φύγουμε
Υ/Ν:οκ
Μόλις έφυγε η Δέσποινα μετά απο 2 λεπτά ολα άρχισαν να φαίνονται πιο τρομακτικά στο σκοτάδι πραγμα που με έκανε να φοβηθώ πολύ.Έξαλλου οι μεγαλύτεροι φόβοι μου ειναι το σκοτάδι οι αράχνες και τα υψοι.Ένιωθα κατι να με πλησιάζει πια δεν υπήρχε κανένας που μπορούσα να δω όλοι είχαν φύγει.Ξαφνικά νιώθω δυο χέρια να τυλίγονται γύρο απο την μέση μου τοτε άκουσα μια φωνή να λέει.
????:μικρή μην φοβάσαι το σκοτάδι εγώ ειμαι εδω οτι και θα γίνει θα σε προστατεψω(αυτος ο άγνωστος άντρας ακούμπησε το κεφάλι του στον ώμο μου και ένιωθα να με κοιτάει με ενα γλυκό και sexy βλέμμα )

  ????:μικρή μην φοβάσαι το σκοτάδι εγώ ειμαι εδω οτι και θα γίνει θα σε προστατεψω(αυτος ο άγνωστος άντρας ακούμπησε το κεφάλι του στον ώμο μου και ένιωθα να με κοιτάει με ενα γλυκό και sexy βλέμμα )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Το ξερω δεν ειναι οτι το καλύτερο αλλα οκ
Υ/Ν:T-Tae
Tae:που ξέρεις το όνομα μου δεν θυμάμαι να σου το έχω πει.
Ντράπηκα ακόμη περισσότερο γιατι δεν μπορούσα να του πω πως είμαι μια τρελή army που ξέρω όλο το γενεαλογικό δέντρο της οικογένειας του θα με πέρναγε για τρελή,οχι πως δεν είμαι αλλα λέμε τώρα.
Υ/Ν: άκουσα να σε φωνάζουν έτσι οι φίλοι σου
Τae:δεκτό,όμως θα πρέπει να μάθεις να μην φοβάσαι το σκοτάδι γιατί κρύβει και όμορφα πράγματα.
Καθώς έλεγε αυτή την φράση έβγαλε το ενα του χέρι απο την μέση μου και έπιασε το χέρι μου καθώς το σήκωνε ψιλά ,μου έδειξε την οροφή του θεατρου αυτόματα γύρισα το κεφάλι μου προς τα επάνω.Μαγεύτηκα το ταβάνι έλαμπε απο τις χρυσές λεπτομέρειες που είχε, μέχρι και στο σκοτάδι ηταν φανερά σαν αστέρια που έλαμπαν μόνο για εμας μόνο για αυτην τι στιγμή
Tae:είδες τι όμορφο που είναι
Υ/Ν:ναι πράγματι
Tae:θέλεις να σου δείξω και κατι αλλο εξίσου όμορφο
Υ/Ν:ναι
Tae:κλείσε τα μάτια σου
Τότε άφησε το χέρι μου και έγειρε το πρόσωπο μου ελαφρά προς αριστερά.Τον ένιωθα να πλησιάζει μέχρι που κατάλαβα πως ηταν ενα χιλιοστό πιο μακριά απο τα χείλι μου.
Ξαφνικά. ........

Λοιπόν πιστεύω πως τα παω καλύτερα.Αν και ξέρω οτι πολλά πράγματα δε στέκουν.Ελπιζω να αρέσει αν και κανω πολλά λαθοι αλλα σιγά έμπνευση να υπάρχει.

ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΓΆΠΗ (BTS)Where stories live. Discover now