Αποκοιμηθείκα στα χέρια του οσπου ξύπνησα σε ένα. ...............
Μεγάλο διπλό κρεβάτι με πολλά σεντόνια ανακατεμένα μετάξι τους και τέσσερα πελώρια μαξιλάρια.Το κρεβάτι ηταν αρκετά μοντέρνο και με ωραία χρώματα όπως καφέ γκρι και άσπρο.Οι τοίχοι ηταν γκρι και σε μερικά σημεία λίγο πιο ανοιχτοί.
Ομως το σημείο που μου τράβηξε την προσοχή ηταν μια γυαλιστερή μεταλλική καρέκλα ή μάλλον οχι συγκεκριμένα η καρέκλα αλλα α άνθρωπος που καθόταν πάνω σε αυτήν.Ετριψα τα μάτια μου δυο με τρείς φορές και παρατήρησα ενα όμορφο αγόρι να με κοιτάει επίμονα με ένα βλέμμα απογοητεύσεις και θυμού.Δεν άργησα να καταλάβω πως ηταν ο Tae, δε τον είχα ξανά δει τόσο θυμωμένω.Μόλις με είδε να τον κοιτάζω με απορία μέσα απο τα τεράστια και ζεστά παπλώματα μου. Σηκώθηκε απο την μεταλλική καρέκλα και μετακινήθηκε προς την πόρτα.Έβγαλε ενα κλειδί απο το δερμάτινο μπουφάν που φορούσε και κλείδωσε την πόρτα με εμένα και αυτόν μέσα,παντα όμως με το βλέμμα του θυμού.Απορημένοι τον ρώτησα που είμαι και τι κάνω εδώ.Γύρισε απότομα και με κοίταξε με αυστηρότητα.Χωρίς να χάσω λεπτό του έκανα την ίδια ερώτηση η μόνη διάφορα ηταν πως ανέβασα τον τόνο της φωνής μου ελάχιστα. Μόλις άκουσε την φωνή μου να δυναμώνει σταμάτησε να με κοιτάει όπως πριν και ενα πονηρό γέλιο ξέφυγε απο το στόμα του.
V:είμαι εδώ για την τιμωρία σου
Καθώς έλεγε αυτήν την πρόταση ερχόταν όλο και πιο κοντά μου.Το τελευταίο του βήμα ηταν μπροστά απο το κρεβάτι.Σταμάτησε όρθιος και αντικριστά σε έμενα αν και έπρεπε να γερνω το κεφαλι μου ψιλά για να βλέπω το δικό του.
Μου κόπηκε η ανάσα οταν τον είδα να πλησιάζει ομως πήρα το θαρος και τον ρώτησα
Υ/Ν:τι έκανα και θα πρέπει να τιμωρηθώ ,απο οτι θυμάμαι εσυ είσαι αυτός που πρέπει να τιμωρηθείς για αυτά που είπες
V:κανείς οτι δεν ξέρεις τίποτα εεε;Δεν πειρα. Δεν πειράζει θα σου τα θυμίσω εγώ
Μόλις τελείωσε την τελευταία του λέξη όρμηξε πάνω μου. Είχε ξαπλώσει ακριβώς πάνω από μένα χωρίς όμως να με πονάει. Τα μάτια του πάνω στα δικά μου δεν μπορούσα άλλο να αντέξω αυτή την ομορφιά που έβλεπα αν και είχα τρομάξει από μέσα μου τόσο πολύ. Δεν Μιλούσαμε μονάχα κοιτάζαμε ο ένας τον άλλον αν και τα μάτια του ήταν πιο κρύα από ποτέ δεν τα είχα ξαναδεί εστί.Ώσπου κάποια στιγμή ένιωσα μία παλάμη να με ακουμπάει στη μέση και να πηγαίνει όλο και πιο κάτο. Μόλις κατάλαβα ότι γινόταν αυτό εσκυψα το κεφάλι μου. Αμέσως το αλλο του χέρι σήκωσε ξανά το κεφάλι προς τα πάνω.Τωρα νομίζω ότι ξέρεις πια είναι η τιμωρία σου.και ναι πράγματι ειχα καταλάβει πια ηταν αλλα άκομι δεν ήξερα γιατί.
Μόλις ένιωθα το χέρι του να κατεβαίνει προς τα κάτω άρχιζα να ουρλιαζω καθως προσπαθούσα να το σταματήσω με τα χέρια μου.Άδικος κόπος πήρε τα χέρια μου και κρατώντας τα τα έβαλε πάνω απο το κεφάλι μου.Δάκρυα άρχιζαν να κυλάνε στο πρόσωπο μου.Ο V μόλις με είδε έτσι λύγισε και απομακρύνθηκε απο έμενα.Μαζεύτηκα στην άκρη του κρεβατιού. Μια φωνή ακουστικέ
Jk:Tae ολα καλά λεω να μπο μέσα γιατι άκουσα κάποιες φωνές.
Ο ν δεν απάντησε ,με κοίταξε και μου ψιθύρισε "σε θέλω μόνο για εμενα δεν θέλω κανένας να σε ακουμπάει εκτός απο έμενα,και με αυτό που πήγε να γίνει εχθές με αυτόν τον ηλίθιο δεν άντεξα σε παρακαλώ μην με αφήσεις"
Μόλις άκουσα αυτά που είπε ο ν πήγα προς το μέρος του και τον αγκάλιασα.Ανταπέδωσε και ο ν με μια αγκαλιά τα πρόσωπα μας ηταν αντικριστά το ενα με το άλλο.Ο ν τύλιξε τα χέρια γύρο απο την πλάτη μου.Χωρίς αυτό το μίσος που είχε πριν πια τον ένιωθα να με αγαπάει πραγματικά.Έκανα και εγω μια κίνηση,σήκωσα το χέρι μου και το ακούμπησα μαλακά πάνω στο πρόσωπο του για να απομακρύνω τα μαλλιά του που είχαν πέσει πάνω στα θλιμμένα μάτια του.Μόλις έκανα αυτήν τη κίνηση είδα τα μάτια του κατακόκκινα και ενα δάκρυ να κατρακυλάει στο πανέμορφο πρόσωπο του.Απότομα έσφιξε τα χέρια του και με έφερε πιο κοντά σς αυτόν χωρίς να το καταλάβω τα χείλι μας είχαν ενωθεί.Ηταν τόσο όμορφο ώσπου ακούσαμε την πόρτα να τρίζει.Με το ένα μου μάτι μπόρεσα να διακρίνω δυο αντρικές φιγούρες. Μου κόπηκε η ανάσα δεν ήθελα κανένας να μας δει έτσι.Άμεσος τραβήχτηκα προς τα πίσω αλλα ο ν δεν με άφησε να φύγω απο την αγκαλιά του ηταν λες και ήθελε να δείξει οτι του ανηκα.
YOU ARE READING
ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΓΆΠΗ (BTS)
Teen FictionΈνα νεαρό 15 χρόνο κορίτσι επισκέπτεται για 1 μήνα την Κορέα. Χάρις το θεατρικό στο οποίο πηγαίνει εδώ και 3 χρόνια μαζί με την υπόλοιπη ομαδα τις.Θα πάνε εκεί για να παίξουν ενα έργω με την ονομασία (ΜΑΚΆΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ) ομως χωρίς να το ξέρουν απο...