6 κεφάλαιο

7 0 0
                                    

Απότομα μου έπιασε το χέρι με δυνάμει και...........

Και με κοίταξε στα μάτια .Μου ήρθε να τον φιλήσω αλλα ήξερα πως αυτό δεν θα ήταν σωστό για εκείνη την στιγμή
"Με πονάς " είπα φωνάζοντας καθώς δεν άφηνε το χέρι μου.Με κοίταξε,και μου άφησε το χέρι. "Συγνώμη για αυτό απλά ποτέ μου δεν εχω ξανα φέρει κανένα άλλο άτομο εδώ".Κράτησα σφιχτα τους καρπούς των χεριών μου γιατί με πονούσαν πολύ."Απλά θυμήθηκα παρα πολλά δυσάρεστα συμβάντα εδώ και για αυτό αντέδρασα εστι συγ"
Η ομιλία του σταμάτησε απο το κινητό μου να χτυπάει με το αγαπημένο μου τραγούδι τον bts.Χαζογελουσε οταν άκουσε τον ήχο κλίσης μου και του ανταπέδωσα με ενα στραβό χαμόγελο.Μόλις είδα τι έγραφε η οθόνη του κινητού πάγωσα.(Μαμα).Εκείνη τη στιγμή ούρλιαζα απο μέσα μου για να μην ακουστώ και προσπαθούσα ταυτόχρονα να το παίξω ήρεμη για να μην καρφοθω στον Tae.
Απομακρύνθηκα λίγο απο εκεί και πήγα κάπου πιο ήρεμα να μιλήσω.
ΥΝ:μ-μαμα?
Μ:ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΑΝΤΟΥ
ΥΝ:Καλά ειμαι απλά έχω πάει σε μια φίλη μου και δεν θα γυρίσω μέχρι να σταματήσεις να μου φωνάζεις γεια.
"Της το έκλεισα πολύ απότομα θα έχει θυμώσει για τα καλά ουφφ τι θα κάνω; "Είπα απο μέσα μου και ξανα πήγα κοντά στο Tae.
Tae:ελα μικρή πάμε τώρα κάπου άλλου
Υ/Ν:που;
Tae:που θέλεις να είναι το πρώτο μας ραντεβού
Υ/Ν:το ποιό μας;
Tae:το πρωτο ραντεβού μας χαζουλα
Υ/Ν:Μην με λες εστί
Τae:χαζουλα
Υ/Ν:ΣΟΥ ΕΊΠΑ ΚΆΤΙ
Τae:καλά μην μας σκοτώσεις κιόλας,θα πεις τώρα
       Δηλαδή τωρα θα βγούμε κανονικό ραντεβού.ΑΑΑΑΑ χρονια περίμενα για αυτό.Που να του πω να πάμε στο πάρκο ,για φάει ,στην παράλια τι να απαντήσω.Την ωρα που τα σκευτομουν αυτά άρχιζα να κοκκινίζω
Tae: πρόσεχε μην πάθεις τίποτα απο τις πολλες σκέψεις.Λοιπών επειδή βαρέθηκε να περιμένω θα διαλέξω εγώ θα παμε στο allou fan park.
Y/N:τι;Αφού δεν με αφίσες να σκεφτώ καθόλου
Tae:Μόρο μου δεν χρειάζεται να τσατίζεσαι αφού καθώς ότι και να έλεγες στο allou θα πηγαίναμε.

Μ-με είπε μ-Μόρο του τι δεν γίνεται αυτο που ζω ααααααα.

Υ/Ν:tae στο μέρος που θα παμε δεν θα υπάρχει πολύς κόσμος;
Tae:ναι και;Ντρέπεσαι να βγεις μαζί μου ε μικρή
Υ/Ν:φ-φυσικά και όχι απλά για εσένα το λέω εστί και μαθευτεί πως το k-idol βγήκε ραντεβού με μια κοπέλα μπορ.

Τι στιγμή  που πήγα να τελειώσω την πρόταση μου τα χείλι του ακούμπησαν τα δικά μου με έναν γλυκό και καθησυχαστικό τροπο. Την ορά που με φιλουσε τα μάτια μου ηταν ανοιχτά γιατί δεν περίμενα να γινει κάτι τέτοιο.Όταν ο V με είδε να είμαι λίγο αγχωμένη απο το φιλί που μου εδωσε αμέσως σταμάτησε και ζήτησε συγγνώμη.Ήθελε να με καθησυχάσει και να με βγάλει απο το άγχος μου.Αλλά δεν τα καταφερε ίσα ίσα με έκανε να πάω ακόμη σε δυσκολότερη θέση.Μετά απο αυτό συνέχισε προς το αμάξι και εγώ ακολούθησα απο πίσω.

Μα για στάσου πριν λιγο τη έγινε και το πήρα τόσο χαλαρά φι-φίλησα τον V ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ .Είπα απο μέσα μου και άρχιζα να χοροπηδώ σαν το τρελό.Ψυχραιμία δεν έγινε κάτι το περίεργο απλά τον φίλησες.Μα ποιον κοροϊδεύω ,έδωσα το πρώτο μου φιλί σε ένα κ-pop idol(το ξέρω πώς τον έχω ξένα φιλήσει αλλά δεν ήταν κανονικό φιλί αυτού είχε γίνει τότε ).
V:δεν περίμενα να σε πειράξει τόσο
Υ/Ν:τι όχι δεν με πείραξε καθόλου
V:ναι καλά τότε γιατί το σκέφτεσαι τόσο πολύ
Υ/Ν:V απλά δε δε δεν έχω ξ-ξανά φ
V:φιλήσει αγόρι,δεν πειράζει για όλα υπάρχει πρώτη φορά και πάμε στοίχημα πω θα ξανά θέλεις ένα αργότερα.
Υ/Ν:Τ-τ-τιιιιιιιιιιιιιιιιι!
V:τέλειωνε άσε τα τι και μπες μέσα γιατί πήγε 5 και όπου Νανά βραδιαζει και θα κλείσει.

Τον άκουσα και μπήκα μέσα στο αμάξι του
(Σε περιπτώσει που κάποιος θέλει να δει το αμάξι τα τα!)

Έβαλε μπρος και ξεκίνησε κατέβασα τα παράθυρα του αμαξιού για να μπει καθαρός αέρας και έκατσα στο παράθυρο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Έβαλε μπρος και ξεκίνησε κατέβασα τα παράθυρα του αμαξιού για να μπει καθαρός αέρας και έκατσα στο παράθυρο.Τα όμορφα και μακριά μαλλιά μου τα έπαιρνε ο αέρας προς τα πίσω.Κάποια στιγμή βαρέθηκα και πήγα να ανοίξω το ραδιόφωνο.Το έβαλα σε έναν σταθμό με νεανική μουσική και άρχισα να χορεύω,κοίταξα με την άκρη του ματιού μου τον V να με κοιτάζει με γουρλωμένα μάτια ήταν τόσο αστείος.Μόλις κατέλαβε πως τον πείρα είδηση γύρισε αμεσως το κεφάλι του ευθεία και τα μάτια του καρφωμένα στον δρόμο.Παρόλα αυτά εγώ συνέχισα να χορεύω μέσα στο αμάξι ώσπου επιτέλους φτάσαμε είχα εξουθενώθει  απο το χώρο και μέσα στο αμάξι δεν ήταν ότι πιο εύκολο γιατί δεν έχει καθόλου χώρο.

Μόλις φτάσαμε η ώρα ήταν 6:30μ.μ και το allou κλείνει στης 8:30 σήμερα.Χωρίς να χάσουμε καιρό πήραμε τα εισιτήρια μας και ξεκινήσαμε με συγκρουόμενα μετά στο τρενάκι και τέλος το σπίτι του τρόμου.
 
Μόλις μπήκαμε μέσα ο V ήθελε να το παίξει θαρραλέος και δεν με κράταγε.Αλλά στο τέλος καταντήσαμε και εγώ και αυτός να είμαστε αγκαλίτσα από τον φόβο μας.

Η ώρα πια είχε πάει 8 και είμαστε οι τελευταίοι μέσα στο αllou.οι ανατριχιαστική ησυχία που υπήρχε εκεί ήταν ότι έπρεπε για ενα ρομαντικό ραντεβού.Μα τι κάθομαι και σκέφτομαι.Κάποια στιγμή φτάσαμε στο αγαπημένο μου σημείο.ΤΗΝ ΡΌΔΑ.Ωραία τώρα είναι η μεγάλη μου στιγμή.Του έπιασα το χέρι και χωρίς να του πω τίποτα περπάταγα προς την ρόδα.Ανεβήκαμε απάνω και καθόμασταν ο ένας δίπλα στο άλλον.Ρόδα ανέβει και έβλεπα από ψιλά κρατώντας το χέρι του όλη την πόλη και των ουρανό ήταν τόσο όμορφα. Ξανάνιωσα αυτή την αγάπη και την ευχαρίστηση εχω  ξανά δύναμη για να προχωρήσω .Κάποια στιγμή στο πιο ψιλό σημείο που σταμάτησε η ρόδα ήρθε ακόμα πιο κοντά μου με κράτησε στην αγκαλιά του και μου είπε.................

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΓΆΠΗ (BTS)Where stories live. Discover now