"Συγνώμη"

10 0 0
                                    

Ξαφνικα...........ο V άκουσε μια ομιλία
   
????: V  που είσαι
Αμέσως ο ν απομακρύνθηκε απο εμένα αφήνοντας με τον πόθο μου να θέλω να ακουμπήσω τα μαγευτιακα και ασυγκλονιστικά χείλι του που απ χρόνια ποθούσα.Μου είπε να κρυφτώ κάτω  απο ενα παλιό σκονισμένο και γδαρμένο απο τον χρόνο ξύλινο γραφείο που υπήρχε ξεχασμένο για χρόνια σε μια γωνία.Όμως χωρίς να το καταλάβω ήμουν κάτω απο αυτό το παλιό έπιπλο αν και καλά καλά δεν χωραγα.Ο V μόλις με είδε να σκύβω για να κρυφτώ με κράτησε απο το χέρι και μου είπε.(Οτι και να πω οτι και να γινει θέλω να ξέρεις τίποτα δεν θα εννοώ).Και με άφησε για να κρυφτό.
   POV Y/N
Γιατί  V να με πληγώσουν αυτά που θα πεις;Τι θα πεις ;και τελος πάντων γιατί ο καθένας πετάγεται όποτε του έρθει και μάλιστα στις πιο ωραίες στιγμές της ζωής μου.
Τελος POV Y/N

????: V απογοητευτικά σήμερα απο εσένα.
V:γιατί κύριε ;
????:θα σου κάνω μια ερώτηση τι άποψη έχεις για αυτο το κορίτσι το οποίο χορεύατε μαζί ΤΌΣΟ ΠΑΘΙΑΣΜΈΝΑ ΜΠΡΟΣΤΆ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
V:ειναι π-παρα πολυ άσχημη αλλόκοτη και σ-σίγουρα*#!*&$*$
????:τότε γιατί χορεύατε μαζί εστί
V:δεν ήθελα να χορέψω εστι μαζί της αυτή με παρέσυρε και το θεωρώ πολύ κακό εκ μέρους της.
????:έτσι μπράβο ετοιμάσου γιατί επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο
Τae:μάλιστα κύριε
       Εκείνη την στιγμή μόλις άκουγα την συνομιλία που είχε ο V με αυτόν τον κύριο δάκρυα άρχιζαν να κατρακύλανε στο πρόσωπο μου.Ηταν τόσο φρικτό να τον ακούω να τα λέει όλα αυτά.Μόλις τελείωσαν άκουσα βήματα να χάνονται και υπέθεσα πως θα είχε φυγή αυτός ο κύριος.
        Συγκρατήσα τα δάκρυα μου όσο μπορούσα αν και απέτυχα και με μία βαθειά ανάσα σηκώθηκα. Μετακινήθηκα προς τον V και με δάκρυα στα μάτια στάθηκα απο πίσω του.Μέχρι που με κατάλαβε και γύρισε ,εκείνη την στιγμή βγήκε η Δέσποινα απο την τουαλέτα ,γύρισα να την κοιτάξω και της έκανα νόημα να φύγουμε.Ο V είχε μείνει έκπληκτος δεν περίμενε να δει το πρόσωπο μου στεναχωρημένο.
      Καθώς φεύγαμε μαζί με την Δέσποινα ο ν δεν προσπάθησε να με σταματήσει απλά είχε μείνει με ενα χαζό βλέμμα.
         Μετά απο αυτο φτάσαμε στο ξενοδοχείο και μόλις μπήκαμε μέσα στο δωμάτιο άρχισα να κλαίω με λιγμούς μπροστά στην Δέσποινα.Τότε με έσπρωξε και μου είπε
Δεσπ:λοιπόν λέγε τι έχει γίνει και με αυτό το κpop idol
Σωπασα .Δεν ήξερα τι να πω και απο που να ξεκινήσω γιατί τόσα χρόνια λέω τα πάντα στην Δέσποινα και μου φάνηκε πολυ περίεργο που οταν ολα αυτά συνέβησαν δεν της είπα τίποτα.
Δέσποινα:καλά κατάλαβα χάλια καλά μπορείς να ξεκουραστείς σήμερα και να μου πεις αύριο που δεν θα έχουμε κάτι να κάνουμε ,γιατί ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΕΑΤΡΟ γιουπι μια μερα ελεύθερη για βόλτα.
Υ/Ν:ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΓΩ ΚΑΙ ΕΞΩ.
Δέσποινα :γιατι καλέ και στην τελική δεν έγινε και κάτι μια μέρα των γνωρίζεις ξεκολλά.Ομως πρέπει να βγεις εξω απο το δωμάτιο  για να του  δειξεις οτι δεν σε νοιάζει τι ειπε.
Υ/Ν:δίκιο έχεις άντε απο εκει.Λοιπον το αποφάσισα αύριο το βράδυ έχουμε έξοδο.
Δέσποινα:μπράβο !ωραία λοιπον τωρα θα μου πεις τι στο καλό έγινε μέσα σε μία μέρα.
Υ/Ν:ναι λοιπόν άκου. ...............
     Και οσο μιλαγαμε με την Δέσποινα με πείρε ο υπνος το ίδιο και εκείνη φυσικα.
       Την επόμενη μέρα ξύπνησα όλη ζωντάνια δεν ξέρω όμως γιατί, λες και κάτι καλό θα γίνει.Δεν πρόλαβα να σηκωθώ και τσουπ μια Δέσποινα να με περιμένει με ενα κάρο αξεσουάρ και ρούχα κτλ.Έμεινα έκπληκτη απο αυτό το τεράστιο βουνό που είχε δημιουργήσει η Δέσποινα με ρούχα.Ηταν σαν να ετοίμαζε επίδειξη μόδας.
Δέσποινα:τι με κοιτάς εστι εσυ δεν είπες οτι έχουμε έξοδο το βραδι λοιπόν πλυσου κάνε ενα μπάνιο και έλα να διαλέξεις τι θα φορέσεις
Υ/Ν:τι μα γιατί;που θα πάμε εεεεε
     Και χωρίς να πάρω απάντηση η Δέσποινα με έκλεισε μέσα στο μπάνιο για να γίνω μια θέα.Το θέμα ηταν οτι δεν ήξερα που θα πηγαίναμε.Με αποτελεσμα να κανω μικρές και αδιακριτες ερωτήσεις όπως (και τελικά που θα πάμε ή θα είναι ωραία εκεί ) αλλα απάντηση καμιά μέχρι που τέλειωσα και άνοιξα την πόρτα. Είδα την Δέσποινα μια μικρή κουκλίτσα ήταν πανέμορφη.Είχε πιάσει τα κοντά μέχρι των ώμο μαλλιά της σε εναν απλό κότσο και είχε φορέσει

ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΓΆΠΗ (BTS)Where stories live. Discover now