''Merhaba, ben Selena. Tanıştığıma memnun oldum.'' Selena, gülümseyerek karşısındaki genç ile el sıkıştı. İyi birine benziyordu. Genç gülümsedi, ''Gregg. Ben de memnun oldum. Aslında seni tanıyor gibiyim.''
''Sahi mi?''
'Evet, okulda adını çok duyuyorum.'' Justin, boğazını temizleyerek konuştu. ''Hadi oturalım.''
Aslında planında bir kafede buluşmak gibi şeyler vardı ancak Justin bir sevgili(?) olarak evde buluşmanın daha samimi olduğunu düşünmüştü. Bu yüzden de Justin'in evinde toplanmışlardı. Gregg göz ucuyla bir Selena'ya, bir de sevgili arkadaşına bakıyordu. Genç kızın gözünü sevgi büründüğünden olsa gerek göremiyor olabilirdi ancak Justin'in rol yaptığı o kadar belliydi ki... Onun için üzülmüştü, duygularıyla oynanmasını hak eden bir kız değildi.
Kendisiyle birlikte olsa onu mutlu edeceğinden adı kadar emindi oysa.
Justin belini kızın beline sardı. Mesela bu da gereksiz bir davranıştı Gregg'e göre, sonuçta kanepede dip dibe oturuyorlardı. Ne gerek vardı ki? Tamam, belki de birazcık abartıyordu. Selena'ya olan duyguları onu kıskanç biri yapmış olabilirdi. Umursamamaya çalıştı.
Sipariş ettikleri pizzaları yerken de sevgi dolu(!) çifte bakıyordu. Tanrı aşkına, onların ilişkisi Gregg'in neden bu kadar umurundaydı ki? Onu ilgilendirmezdi, ilgilendirmemeliydi.
Justin kolasını bitirip ayağa kalktı, ''Hadi film izleyelim.''
Selena sevimli bir ses tonuyla konuştu, ''Lütfen korku filmi olmasın.'' Gregg ise omuzlarını silkip pizzasını yemeye devam etti. Ancak Justin korku filmi açmıştı. Çünkü çok klişe olduğunu biliyordu ama zaten yakın oturdukları için Selena kendisine sarılacaktı, neden hala devam ettiğini bilmiyordu ama bu saçma oyunu sürdürmek hem saçma, hem de zevkliydi.
En yakın arkadaşını kıskandırmak için en yakın arkadaşının sevdiği kız ile birlikteydi. Bunu tam da gerçek arkadaşlar yapardı, değil mi?
Gelişmeler Justin'in planının da dışında gerçekleşmişti, kanlı bir sahne gördükten sonra Selena Justin'in göğsüne yüzünü kapatmış, filmin geri kalanını izlememişti. Buna rağmen arada sesler duydukça irkiliyordu.
Gregg ayağa kalktı, ''Dostum, kapat şu filmi.''
''Ne?''
''Film hepimizin severek izleyeceği bir şey olmalı, değil mi?'' Justin yanındaki kumandayla filmi durdurdu. Harika, sevgili arkadaşının kıskançlık tripleri de başlamıştı. Onlar sevgiliydi yahu, sarılmaları çok normal değil miydi?
''Selena eğer sevmeseydi kendisi belirtirdi, Gregg.''
''Kız filmi izlemiyor bile, korkmasından zevk mi alıyorsun!?'' Ortam iyice gerilmeye başlamıştı, Selena konuşma ihtiyacı hissetti. Kendini suçlu hissediyordu, ''Hey, lütfen tartışmayın. Bence film izlemek yerine başka şeyler yapabiliriz?''
Gregg hırsla sehpanın üzerinden telefonunu aldı, ''Gerek kalmadı, siz çifte kumrular istediğinizi yapabilirsiniz.'' ve bir şey denilmesine fırsat vermeden çıkışa ilerledi, ardından sertçe kapatılan kapının sesi duyuldu.
Justin ellerini saçlarının arasından geçirdi, filmi kapattı. ''Aptal, keyfimizin içine etti. Saçma, çok saçma davranıyor.''
''Arkadaşın hakkında böyle konuşmasan?''
''Sel, bana onu savunma.'' Gülümseyerek kıza doğru ilerledi, belinden kavrayıp kendisine doğru çekti.
''Hazır baş başa kalmışken değerlendirsek mi?''
......
Böyle giderse Jelena değil Grelena olacak sonu şkdfhevfweğgf ve shipname bulmada bir numarayım -,-
Normal anlatım yazma konusunda yeryüzündeki en kötü kişi olabilirim sanırım. Sizce?
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
claim • jelena
Fanfiction∆ Kitabım ırkçı, dinci, homofobik, cinsiyetçi, kısacası her türlü kötü insana kapalıdır! ... Selena: Senden nefret ediyorum Bieber. ...