XX [FINAL]

128 8 2
                                    

Justin, okuduğu mesaj sağolsun kendini nereye nasıl attığını bilememişti. Salonda oturduğu koltuktan kalkmaya çalışırken kendini yerde buldu. 

"Ah, siktir!" Sehpaya çarptığı bileğini görmezden gelerek-şu an dikkatini vermesi gereken çok daha önemli şeyler vardı- ayağa kalktı, salondan çıktı ve dış kapının hemen yanındaki boy aynasında kendine şöyle bir göz attı. Üzerinde açık mavi bir gömlek, koyu lacivert kot pantolon vardı. Sol eliyle alnına düşen saçını düzeltti. O sırada kapı çaldı. Derin bir nefes alarak suratındaki sırıtma eşliğinde kapıyı açtı.

Justin bir insanın dili nasıl tutulabilir, hep merak etmişti. Demek ki karşınızda Selena Gomez gibi bir kız olunca, tutulabiliyordu. Saçma iddiasına bu kızı alet ettiği için kafasını duvarlara sürterek kıvılcım çıkartmak istiyordu. Üzerine meteor da düşebilirdi, Justin için fark etmezdi.

"Beni içeri almayacaksın sanırım?" Selena yarı alayla sorduğunda Justin gergince elini saçına götürdü. "Uhm, evet şey, affedersin." Ardından kenara çekildi ve ikisi birlikte içeri, salona geçtiler. 

Selena, salona geçtiklerinde oturmadı. Zaten sadece konuşmak istiyordu.

"Aslında akşam söylediğin parka gelmeyecektim-ki gelmedim de-, seninle hiç görüşmek istemiyordum ama sonra..." Selena birkaç saniyeliğine bakışlarını yere indirdi, ardından tekrar hemen karşısında duran Justin'e odaklandı. Justin merakla sordu: "Sonra?"

"Sonra sana hala değer verdiğimi fark ettim. Her ne kadar sen benimle oyuncak gibi oynasan da."

"Selena-"

"Justin lütfen, söyleyeceklerim daha bitmedi." Genç kız derin bir nefes aldı. "Bu yüzden buradayım işte, elinde son bir şans varken iyi değerlendirirsen senin için iyi olur."

"Selena, ben gerçekten çok özür dilerim. Hastalıklı davrandığımı kabul ediyorum, bilirsin, gururlu biriyimdir." Gergince gülümsedi. "Aslına bakarsan, senin gibi birini hak ettiğimi de düşünmüyorum ama istemeden duramıyorum işte. Ben sanırım sen-"

Sözünü kesen şey, elbette dudaklarında hissettiği Selena'nın dudakları oldu. Kısa bir öpücüğün ardından Selena geri çekildi ve içtenlikle gülümsedi. "Sanırım ben de seni seviyorum. Lütfen bir daha beni bırakma." 

Justin onun eli ile kendininkini birleştirdi ve alnını onun alnına yasladı. "Asla."




Ve Justin Bieber, verdiği sözü tuttu. Sevdiği kızı bir daha asla bırakmadı.






~Son~

Evet, uh, şey, pekala ne yazacağımı bilemiyorum sjkdhjsdgsg

Buraya kadar okuyan, oy veren, yorum yapan herkese çok teşekkür ediyorum. Gerçekten. Benim için ne kadar değerli olduğunuzu asla bilemezsiniz. Selena muhteşem bir kadın, bunu bütün samimiyetimle söyleyebilirim. Justin de aynı şekilde ve ben ikisini çok fena yakıştırıyorum. Önceki bölümlerde de yazmıştım sanırım, Jelena yazmasam gözüm açık giderdim herhalde ^-^ Bir anlık başladığım bir kurguya göre çok, çok iyi değer gördü. Ya harikasınız gerçekten, ağlayacağım sçkdjsgs

Çok çok teşekkür ederim. Yazmak benim için harika hissettiriyor, yazarken de acayip keyif aldım. Aynı keyfi size de yaşatabildiysem ne mutlu bana :') Ben sizleri okuyucu değil de arkadaşım olarak görüyorum, lütfen siz de beni öyle görün. İstediğiniz her an ne için olursa olsun -eğer konuşmak isterseniz- çekinmeden yazabilirsiniz, ben hep buralardayım :)

Sizi çok seviyorum, eğer diğer kitaplarıma da uğrarsanız beklerim :') 

Kendinize çok iyi bakın <3

claim • jelenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin