İlk deneyimim daha önce hikaye yazmadım umarım beğenirsiniz :D
Adım Doğa 16 yaşımdayım hiç sevmediğim biri (üvey babam) tarafından hiç sevmediğim bi okula yazdirildim.Şarki söylemek ve gitar çalmak en büyük tutkum ama birileri yüzünden yeteneğimi gösteremiyorum.Bugün yine o rezil formaları giyip o aptal okula gidicem.Okulda saçma sapan bi ayrım var.Popüler kesim ve diğerleri.Bilin bakalım Doğa salağı hangi kesimde? Tabikide ezikler.Şimdi diceksiniz ki gitar çalıyosun sesin güzel nasıl populer değilsin ? Acikcasi bende orasını çözemedim ama popüler kesimin beni sevmediğim apaçık ortada. Bugün yine bombok bi gün olucak dememe kalmadan annem; Doğa hazır mısın kızım ? ben;Geliyorum anne. İğrenç okul formalarimi dolabimdan çıkarıp giyinmeye başladım. Giyindikten sonra aşağı indim. Annemin ve Josh'ın beni beklediğini gördüm. Josh annemin 2. eşi babam öldükten sonra annemle 1 yıllığına Almanyaya teyzemlerin yanına gittik ve onla Almanyada tanıştılar. Josh'i pek sevdiğim söylenmez hatta ondan nefret ediyorum çünkü beni bu rezalet okula yollama fikri ondan çıktı. Annem de hemen kabul etti tabi.Neyse.
Annem: Sonunda gelebildin yani. Ağaç olduk burda.
Josh:Biraz daha geç kalsaydın odanı basıcaktik.
Allah allah daha annemle evleneli 2 ay oldu maşallah evin başkanı belledi kendini.Ama ben izin verirmiyim.
Ben:Hele bi dene ağzına kürekle vurmazsam adam değilim.
Annem: Kızım neler diyosun sen bakiyim öyle aaa hiç yakisiyor mu?
Annemde onun tarafında bu evde çok yalnızım.