Знаете какви са майките?
Добре,така, обичаме ги и това е ясно,но понякога ... БОЖЕ ПОНЯКОГА ... тези жени ни вкарват в най- големите простотии и ФИЛМИ.
"Аз говорейки на по- малката си сестра"
- Не се старай толкова! И аз в шести клас не бях чела Под Игото и пак се справих!- АААА, ТОВА ОБЯСНЯВА ЗАЩО СЕГА ПО МАТЕМАТИКА НЕ СЕ СПРАВЯШ!- крещи скъпото маме от другата стая
- Какво общо има? Няма смисъл! Ти как въобще....😤
- МАЯНЕДЕЙДАМИПРОТИВПРЕЧИШ!!!!!!"Събуждайки се от сън"
- АКО ПАК НЕ СИ ОПРАВИШ ЛЕГЛОТО И НЕ ПУСНАШ ПРАХОСМУКАЧКА ЩЕ ТЕ &@€*$%"Излизайки навън"
- КАК МОЖЕ ВИНАГИ Д ИЗЛИЗАШ?!!! НИКОГА НЕ ИСКАШ ДА ОСТАНЕШ У НАС ДА МИ ПОМОГНЕШ ДА ЗНАМ ЧЕ СИ ЖИВА ДА СЕ ВИДИМ! АЗ МАЙКА ЛИ СЪМ ТИ ИЛИ КАКВО?!" почивайки си в къщи"
- КАК НЕ ИЗЛЕЗНА,ТОСТУЛУБ! САМО ЛЕЖИШ И ЯДЕШ! КАК МОЖЕ ТАКОВА НЕЩО АЗ НЯКОГА ВСЕКИ ДЕН ЧИСТЕХ У НАС И ИЗЛИЗАХ С ПРИЯТЕЛИ А ТИ СЕГАНЯМАШЖИВОТ!🤬И след толкова много други неща ти също почваш да се изнервяш,защото все пак си ЧОВЕК и не искаш и не обичаш хората да ти крещят всеки Божи ден. Затова идва онзи лек напън в гърдите,който тръгва към устата и там почваш да говориш неща ,за които съжаляваш! И не само,защото това е майка ти и тя заблуждава уважение и респект , а защото щом тя те чуе.....
-ТИБЕЗХАБЕРНОМАЛКОПРОКЛЕТОСЪЩЕСТВОКУДЕСБЪРКАШСТЕББОЖЕДАЙМИСИЛИДАНЕУБИЯДЕТЕТОСИ!
YOU ARE READING
Размисли и здрасти
HumorТук ще качвам почти всяка тъпа, глупава, забавна или най-често безсмислена мисъл, която ми идва на ум. ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ (НЕРЕАЛНО НИВО НА ОлИгОфРЕнИЯ ) Само казвам