Capitolul 3

9.5K 507 9
                                    


   După antrenament  hotărăsc să ies în oraș așa că merg la barul din centru care se numește Nicki's unde lucrează  Calla.
   Când intru ea mă observă aproape imediat și imi face cu mâna din spatele tejghelei . Mă apropii iar ea înconjoară barul și vine să mă îmbrățișeze:
-Hei, fetițo! Ce mai faci ?
   Trece repede în spatele barului :
- Bine, acum am terminat antrenamentul.
-Ah, tu și antrenamentele tale ! Numai când mă gândesc cât efort depui și deja sunt obosită. Dar trebuie să recunosc că ajută, abdomenul acela plat și fundul bombat nu se fac atât de ușor. Cel puțin nu în cazul meu .
  Și își prinde cu degetele burta imitand un strat de grăsime care în realitate nu există acolo. Calla e o femeie frumoasă. Are 25 de ani , păr roșcat și picioare lungi . Lucrează în barul ăsta de 3 ani și nu știe cât o să mai lucreze deoarce ii place aici .
-Deci, cu ce te servesc ?
-O limonadă, te rog !
   Ea se uită la mine și strâmbă din gură:
-Nu ai pune și tu gura pe puțin alcool .
   Mă necăjește ea . Eu ridic din umeri și imi verific telefonul cât timp ea se duce să imi prepare limonada.
    E 4 amiaza , mai am câteva ore până când se întunecă și va trebuii să plec .
   Calla se întoarce cu limonada mea și o pune lângă mine :
-Poftim , fată!
-Mersi !
  Iau o gură din limonadă. Partea care imi place cel mai mult la Calla e că este de gașcă. Poți să povestești cu ea si ea te ascultă. Îți poate da cele mai nebune sfaturi și poate spune cele mai interesante povești posibile , a avut niște ani de tinerețe plini, așa spune ea iar poveștile ei o confirmă. E și foarte loială , anul trecut când am apărut pe coperta revistei Let's dans iar Mary Vierzenokvici, o critică de scandal , a spus că intrerpretatea mea a fost banală iar costumul m-a făcut să arăt mai mult ca o rățuscă chinuită decât ca o dansatoare , Calla a făcut-o cu ou și cu oțet . Chiar dacă mi-a spus toată alea doar mie , m-a făcut să mă simt mai bine .
   Când afară aproape se inserează, ii spun Callei la revedere și ies repede din bar . Trec repede printre grupurile de oameni de pe stradă și ajung la pod la timp .
   E momentul perfect în care soarele apune iar cerul arată de parcă ar fi luat foc. Iar de aici se vede cel mai bine deoarce faptul că se și reflectă în apă îl face și mai frumos.
   Imi scot camera și și fac câteva poze apoi pornesc spre casă. Același drum cu metroul apoi cele 15 minute până acasă și cina cu părinții mei .
  Vedeți? V-am spus că îmi place să am totul planificat .

Ai incredere în mine ! #FinalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum