Hát...nem is tudom hogyan kéne elkezdenem az égeszet. A gondolataim össze-vissza vannak a fejembe mert minden annyira friss és gyors,hogy magam sem tudom hol az egész gombolyagnak az eleje. Talán azon az estén amikor Merciéknél voltam egy bulin amit mindig máshogy közelítek meg. Valamikor az életem legjobb máskor pedig a legrosszabb napja......Baszki! Még be sem mutatkoztam....ekkora seggfej nem lehetek! Már az egész storyt elrontom a saját bénázásommal...Nem is én lennék. Na de ami késik nem múlik....
Várjatok pár percet míg összeszedem a gondolataimat arról hogy mit is kéne rólam tudnotok.A nevem Sebestyén Luca. 16. Szülinapomat ünneplem pár nap múlva. Van egy bátjám Sebestyén Botond. Aki 21éves.Mint minden testvérnél nálunk is megvan a sajátos testvéri szeretet. Általában mindig egymás torkának esünk amikor veszekszünk. De mikor nyugodtak vagyunk.( egy évben 2-szer). Akkor mindig megölel. Na de már biztos untok engem.
-Szerinted melyik ruhát válasszam?-mutatom Zsanettnek a legjobb barátnőmnek.
-Egyértelműen a fehéret!
-Biztos?
-Igen. A fekete elég ribancosnak tűnik.
-Akkor marad a fehér!-mondom neki vidáman.-Kár hogy nem lehetsz itt.-mondom szomorúan.
-Ja,nem a legjobb dolog ez a szar tüdőgyulladás.-lent csöngettek vagyis ez azt jelenti hogy Tamás az ajtóban vár ràm. Ne gondoljatok bele sokat csak egy utcában lakunk így unalmas lett volna neki egyedül menni a helyszínre. Ezért megegyeztünk hogy majd együtt megyünk a pár utcával arréb lévő házhoz.
-Hallom most menned kell-Hallom Zsanettnek a hangját.-érezd jól magad.
-Köszi neked meg jobbulást. Szia.
-Hali.
Ezzel gyorsan a telfonom a táskába csúsztattam majd az ajtóhoz siettve kinyitottam Tamásnak az ajtót. Majd kiáltottam "majd jövök"-et és elindultunk az osztálytátsam bulijának helyszínére.Már az utca végén hallottam a dübörgő zenét. Majd mikor odaértem csak pár embert láttam. Ott volt Márk a szokásos alkoholista minden buliban. Akkor Ivett,Hajnalka,Zselyke. A tipikus "menő"lányok a sulinkba akik minden pasival kavarnak. Dániel a suli rosszfiúja. Egyszer beszéltem vele. Akkor is csak a tollamat kérte el. Igazából ez teljesen megfelelt a számomra most is. Nem szoktam magam másokra erőszakolni. Ez nekem annyira...ellenszenves.
A gondolataim a többi vendég zavarta meg. Hirtelen annyi lett az ember a kishelyiségben hogy majdnem megfuladtam. Elráncigált Tamás a nappaliba majd oda jöttek az előbb említett emberek is. Csend lett. Nagyon nagy csend...
-Most mit csináljunk?-törtem meg hirtelen.
-Nekem van pár ötletem-húzodott perverz mosolyra a szája Dánielnek.
-Na jó....valami más?-Zselyke fel pattant majd a tűsarkúján ellépkedve hozott egy üres sörös üveget.
-Ha lenne benne még valami.-szólalt meg már lenézően. Mi meg csak felröhögtünk.
-Ti barmok. üvegzni akrok!-mondta nyávogó hangján Zselyke.
-Nyugi ti is akartok- kérdezre Hajnalka.-igazából csak mindenki egy"ja","aha"-szócskával válaszolt.
Már vagy 3.kört játszottuk mikor Dánielnek az volt a feladara hogy akit forgat azt csókolja meg. Lassan megáll az üveg FELÉM.
-Na jó passz.-tudni kell hogy van mindenkinek egy passzkártyája és azt egyszer lehet használni ha nem akarod végre hajtani a feladatot. Ha nincs meg a kártya akkor büntetés van ha nem akarod a feledatot az vagy egy feladat vagy pedig egy kérdés ezt te válaszhatod meg. De ez a része egy felelsz vagy mersz játék. Na és itt volt a nagy hibám.
-Luca...ugye tudod hogy te már Tamásnál passzoltál?-hirtelen mindenki rámnézett. A kislányos zavaromban nem tudtam mit tenni illetve mondani.
-Hát akkor felelsz vagy mersz?-kérdezte Dániel hozzám nagyon közel.Túlságosan is közel volt. Nem tudtam melyiket válasszam. Ha merek biztos megbánom mert megaláznak vagy rám erőltetettnek valamit. De ha felelek akkor a múltamat hántják fel. Ezért maradok az első opciónál.
-Merek!-mondom ki a legmagabiztosabban.
-Hmmm...-kezte Márk.-a ballagásig járnod kell....Dánielel-Na jó. Akkor talán jobban jártam volna ha csak egy csókon estem volna túl. Nem a ballagásig ami 3 hónap.
-He?-hirtelen csak ennyit tudtam mondani.
-Nem igazából csak annyira hogy más is elhigye rajtunk kívül.-Mondja Tamás. Mondjuk most látom hogy a többiek elmentek még a büntetésem előtt. Szóval erről az egészről én Dániel és Tamás és Márk tudunk.
-Muszály?
-igen.-mondták egyszerre.
-Ahhj....mondtam majd elindultam a konyhába egy pohár vízért.
Ezt megcsináltad Luca. Grat.Helloka belloka.♥♥ Elhoztam az új történetem ami remélem tetszeni fog nektek. :-) Íme az első rész de biztos hogy bem az utolsó. :-D
YOU ARE READING
Felelsz vagy szeretsz?
RomanceSajna ez a hülye "felelsz vagy mersz" játék gyökerestől megváltoztatta az életem. Néha hálát adok az égnek hogy azon a bulin beszálltam a játékba. Máskor meg elmennék a pokol bugyraiba hogy vissza forgassam az időt.Az ottani énemet párszor felpofozn...