Életem legrosszabb döntése volt,hogy aznap leültem játszani. Ez az egész játék érzelemmel kezdődött és azzal is folytatódott. Szerelem lenne? Nem. Düh? Annál inkább.
Az biztos,hogy Dániellel egyre több csodálatos (gúnytenger) kalandot fogunk átélni. Az biztos,hogy megsem fogom tudni számolni. Utálom ahogyan rámnéz. Az biztos,hogy nem úgy néz rám mint más lányra. Tudjátok hogy mire gondolok? Arra hogy nem vággyal teli a tekintete hanem egy fintor jelenik meg az arcán aztán egy mindent tudó mosoly amivel végignéz a játékban elbukó emberen. Ez most sem volt másképp. Arogáns idióta.Tudom,hogy élvezi. De vajon mi jár még a fejébe? Tényleg csak sötétség van ott?
Ha megtudnám,nem mintha segítene....3 hónap. Na jó. Oké. Első nap.Előpakolom a cuccaimat. Elkezdek a padomnál ülve zenét hallgatni. Valaki hirtelen erőteljes mozdulattal lelöki a felszerelésemet.( HALÁL!)Majd rá ül a padomra.(DUPLA HALÁL!!)
A fejem betorzult és a düh elárasztotta a testemet.
-Szia,Szivi!-köszönt Bence. (Röviden?)
Szóval Bence! Ő Dániel bátja aki előszeretettel jár át a mi osztályunkba. Úgy néz ki mint valami Barbie Ken. Tudjátok,hogy mi a leginkább idegesítő? Hogy tudja ezt is magáról. Ő az a tipikus páva gyerek,furcsa hip-hop sapival ami a barna haját takarja. A lányok álma bla,bla,bla,.....(mindjár hányok). De nem az enyém. Totál nem az esetem. Ahogy a cigi és a mentolos rágó szagú lehelete megcsap....határozottan nem vonzó. Sosem értettem mi olyan nagy szám benne.
-Csá....felszednéd a cuccaimat vagy leszednéd a segged a padomról az illemszabályt csak látásból ismered?-mondtam idegesen
-Milyen harapós ma valaki?-mondta és közelebb hajolt. Tudtam mire megy ki a játék. Seggfej!( badumm tsss!)
-felszednéd magad a padomról?!!-mondtam egyre mérgesebben.
-Rossz kedved van napsugaram?-mondta miközben megakarta símogatni az arcom mikor én elhajoltam.
-Jó volt,míg ide nem jöttél!- Bence arca megsem rendült. Valaki? HELP!
-Mondtam már hogy bejönnek a tüzes csajok?
-Most komolyan hová hányjak?-Dániel kimondta azt amit én gondoltam.
-Hello öcskös!
-Alig érek ide már rá mászol a csajomra?
-Ööö....szerintem megyek.-mondta Bence.
-Én is így gondoltam.-mondta Dániel átkarolva.Hirtelen minden tekintetet magamon éreztem és nem mertem megmozdulni sem. Dániel felvette a cuccomat.
-Kösz....-mondtam suttogva.
-Semmiség,jól vagy?-karolt át.
-Aha,de megtudom magamat védeni.
-Igen,az arcodról is pont ez jött le-mondtam majd megpuszilta a homlokom. Nagyon furán érzem magam.-Remélem nem bántott a tuskó tesvérem.
-Nem.-mondtam elpirulva. ELPIRULVA??? Mi történik velem?
-Akkor nem késtem annyit kicsim.
Ezzel megszólalt a csengő. Én pedig csak ültem teljesen megsemmisülve.Na sziasztok! Remélem tetszett ez a rész. Ismét elnézést kell kérnem ha találtok helyesírási hibákat. Nem sokára találkozunk.
ESTÁS LEYENDO
Felelsz vagy szeretsz?
RomanceSajna ez a hülye "felelsz vagy mersz" játék gyökerestől megváltoztatta az életem. Néha hálát adok az égnek hogy azon a bulin beszálltam a játékba. Máskor meg elmennék a pokol bugyraiba hogy vissza forgassam az időt.Az ottani énemet párszor felpofozn...