6.

633 16 6
                                    

Na szóval....mi is történt Dániellel meg velem hogy ide jutottunk Gitta néni barlangjába??
A válasz egyszerű: Utálom ezt a hülye taplót!
(kivételesen nem Dánielről van szó, jó, pontosítok az előbbi kijelentésemen. Nem csak róla.)
Remélem mindenki képben van még azzal hogy ki az a Bence. Na de akkor az elejétől.....

Bementem az iskolába szokás szerint mire a "pasim" oda futott hozzám:
-Jó reggelt, szépségem.- majd egy homlok puszit nyomott a homlokomra. Esküszöm nagyon jól előadta, hogy szeret. Nem csodálom hogy annyi lány oda van érte.
-szia! -mondtam miután megpusziltam az arcát. Őszinte lehetek veletek? Imádom ezt csinálni. Mármint nem azt hogy hazudok az embereknek. Hanem azt, hogy Dániel barátnője lehetek. Nagyon megváltoztam azóta a kibaszott játék után. Mintha vonzódnék hozzá.

Kézen fogva indultunk az osztálytermünk felé, mikor végig mértem a helyiséget arra lettem figyelmes, hogy mindenki az én padomat állja körbe. Szerintem észre sem vették,hogy bejöttünk. Ami engem nem különösen zavart.Dani elengette egy pillanatra a kezem. Fel húztam a szemöldököm mire csak a mutató ujját emelte a szemem elé jelezve, hogy várjak egy kicsit. Lassan oda sétált az ajtóhoz mire szó szerint becsapta. Erre a tettre mindenki felkapta a szemét mire egyszerre indultak el jó messzire a padomtól. Egy önelégült, egoista ember tekintetével találkoztam össze. Ez a személy a padomon ült. Bence csak ennyit mondott:
-mindenki ki felé, ha nem szeretnétek vérfürdőt látni.- mint valami pincsi kutyák egyből szót fogadtak. Bence jóval magasabb volt nálam. Ez csak akkor tűnt fel mikor leugrott és elém állt. A földet keztem el pásztázni. Az államnál fogva felemelte a fejem, ezzel kényszerítve,hogy a szemeibe nézzek. A szemem sarkából mégis Dánielre nézek, hogy lássam miként reagál testvére viselkedésére. Ideges volt, a keze pedig ökölbe szorítva. Szeme pedig szikrákat szórt bátya felé. Nekem sem kellett több.
- ha nem engedsz el,letöröm a kezeid. -majd a szemébe köptem. Próbáltam kifutni az ajtón de be volt zárva...
-Mi a fos?- szürtem ki a fogaim közt. Erre egy nagy csattanásra lettem figyelmes. A következő kép ami fogadott, hogy Dániel ott fekszik vérző orral. Bence felém közelített és a falnak nyomott. Félkezével a falat támasztotta. Közelített az arcom felé mire elfordítottam az enyémet, hogy ne tudjon megcsókolni. És egy nagy lendülettel a férfiak legérzékenyebb pontján megrúgtam, teljes erőmből. Összeesett, én pedig oda futottam Dánielhez.
-Hahó....kellj fel.....légyszi....-mondtam sírva majd pedig nyikorogva kinyílt az ajtó. Gitta néni állt a kulccsal a kezében.
Egyből hívta az iskola orvost. Bencének nem lett komoly baja, de Dánielnek sem. Ami egy kicsit megnyugtatott. Gitta néni, komolyan rám néz:
-Szerintem menj haza, és szeretnélek titeket Dániellel az irodámban látni hétfő reggel.
-Rendben

És most itt tartunk, hogy mi le lettünk cseszve önvédelem miatt mire Bence itt sem volt. De utálom Taksonyi nagynéném mikor igazságtalan.

Na helloka!
Itt is lenne az előzménye a multkori résznek! Remélem elnyerte tetszéseteket😁. Ha igen szívesen fogadom visszajelzéseteket!😄❤

U.i.: Bocsi a helyesírásomért!😅

Felelsz vagy szeretsz?Where stories live. Discover now