Έφτασε δίπλα μας και με αγκάλιασε .......όπα εγω δεν έπρεπε να το κάνω πρώτη εγω δεν είμαι η MMER Όχι αυτός εγώ πρέπει να θέλω να Ρον αγκαλιάζω ...??Μ* Χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω ! Σε λιγο θα ξεκινήσει η συναυλία . Η κοπέλα είναι φίλη σου ?
Κ* Εμ Ναι , Χριστίνα από εδώ Ο Martinus ,Martinus από εδώ η Χριστίνα .
Χ*Το ξέρω μου μιλασ συνέχεια για εκείνον !!
Κ* Σταματά !! ΤΗΣ λέω και αμέσως κοκκινίζω .
Ο Martinus πνίγει ένα χελάκι και με κοιταει .
Μ* Θέλετε να έρθετε μεσα να γνωρίσετε και τον Marcus? ΜΑΣ ρωτάει
Κ* Φυσικά!!! Λέω με ενθουσιασμό.
Προχωράμε στον διάδρομο και ο Tinus χτυπά μια πόρτα που γράφει "Marcus Gunnarsen"
Από μέσα βγαίνει ο Marcus και ενθουσιάζεται με το που μας βλέπει , τα μάτια του πέφτουν αμέσως πάνω στην Χριστίνα .
Εκείνη όταν το καταλαβαίνει χαμόγελα και κοίτα το πάτωμα.
Είναι αρκετά ντροπαλή και δεν είχε ποτέ της αγόρι . Όχι πώς εγω η τα δίδυμα είχαμε ποτέ αλλά οκ.
ΜΑΣ είπε να περάσουμε και κάτσαμε και οι 4 στον καναπέ μου είχε το δωμάτιο μπροστά από την τηλεόραση. Υπήρχε μια μεγάλη σιωπή και ο Mac άνοιξε την τηλεόραση για να ακούγεται κάτι .
Μετά από λίγα λεπτά απόλυτης σιωπής ο TINUS έκανε την αρχή .
Για την ακρίβεια μας ενημέρωσε για το που είναι οι θέσεις μας και αν θέλουμε μια από εμάς να είναι το κορίτσι μου first kiss . Φυσικά και εγώ του είπα ότι θέλω παρά πολύ να είμαι και μου είπε ότι θα τα κανονίσει .
Ξεκινήσαμε λοιπόν όλοι μαζί για την αίθουσα της συναυλίας.
Καθώς περπαταγαμε εγω ήμουν μπροστά με τον Martinus και πίσω μας ήταν η Χριστίνα με τον Marcus . Είχαν αρχίσει να μιλάνε για κάτι αλλά δεν έδωσα σημασία .
Όταν φτάσαμε τα παιδιά μασ χαιρέτησαν και ξεκίνησαν να φύγουν για να πανε να ετοιμαστούν. Πριν απομακρυνθούν φώναξα τον Martinus .
Εκείνος αμέσως έτρεξε κοντά μου . Όλα καλά ? Με ρώτησε
Ναι όλα καλά . Του απάντησα . Απλά ήθελα να σου πω ευχαριστώ γιατί με βοήθησες να πραγματοποιηθεί το όνειρο μου . Να σε γνωρίσω και να δω την συναυλία σας. Και πάλι ευχαριστώ.
Εκείνος μου χαμογέλασε και με πήρε αγκαλιά . Μείναμε έτσι για αρκετα λεπτά . Μέχρι στην στιγμή που τον φώναξε ο αδελφοσ του για να πάει να ετοιμαστεί.
Σε 15 λεπτά η συναυλία θα ξεκινούσε!!!
Ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που διαβάζεται την ιστορία μου είστε σχεδόν 65 . Ποτέ δεν πίστευα ότι θα υπήρχαν άτομα που να θέλω να διαβάσουν αυτά που γράφω . Και πάλι ευχαριστώ.
Ερώτηση :
Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι από το καινούριος του album " Moments "??