ΜΑΣ ενημέρωσαν για την επιτυχία μας . Και ήρθε η στιγμή της πρότασής. Ο μάνατζερ ρουσ ξεκινάει και μας λέει.
* κορίτσια ξερουμε ότι τα αγόρια είναι πολύ ερωτευμένη μαζί σας ( εκείνη την στιγμή εγώ κοκκινίζω και κοιτάω τον Martinus. ) και μέσα από αυτό το βίντεο ο κοσμοσ σας γνώρισε και σας αγάπησε . Σκεφτήκαμε αν θα θέλετε να συνεχίσουμε όλοι μαζί το moments tour?
Δε το πιστεύω είναι καταπληκτική ιδέα 3 μήνες μαζί τουσ , σε όλη την Ευρώπη. ΑΠΛΑ ΤΈΛΕΙΑ! !
Πρέπει να ρωτήσω βέβαια την μαμά μου δεν ξέρει τίποτα για τα παιδιά και εμασ .
Με την Χριστίνα πετάξαμε απο την χαρα μασ. Αυτό ήθελα πάντα να τα φτιάξω με τον Martinus και να πάω περιοδεία μαζί του.
* κορίτσια θα μας απαντήσετε?
Κ* εμ Ναι συγνωμη είναι καταπληκτική ιδέα αλλά πρώτα θα πρεπει να μιλήσω με τους γονείς μου .
Χ* ναι και εγώ .
* καταλαβαίνω . Ελπίζω μέχρι αύριο να ξέρετε σίγουρα.
Κ* θα το φροντίσουμε . Θα ενημερώσουμε τα αγόρια .
* ωραια .
Χαιρετησαμε τα παιδια και φυγαμε για τα σπιτια ΜΑΣ .
Σπίτι μου , με την μαμά μου . ( Λένα )
Κ* μαμά θέλω να σου πω κάτι έχεις χρόνο?
Λ* Ναι αγάπη μου πες μου .
Κ* θυμασαι πόσο πολύ αγαπώ τον Martinus εστι?
Λ* Ναι μιλασ όλη μέρα για εκείνον . Και το ποσό θες να γίνεις η κοπέλα του.
Κ* Ναι η ευχή μου ραγματοποιήθηκε.
Λ* τι εννοείς Κατερίνα.
Κ* μαμά τισ μέρες που έλειψες ήταν η συναυλία θυμάσαι?
Λ* Ναι και ?
Κ* και γνώρισα τα παιδιά και με λίγα λόγια τώρα εγ είμαι με τον Martinus και η Χριστίνα με τον Marcus.
Λ* μου λες ψέματα έτσι?
Κ* όχι μαμά αλήθεια λέω . Και κάναμε ένα βίντεο που πήγε πολύ καλά και τώρα με ζήτησαν στην περιοδεία τους . Ουφ τα είπα όλα .
Λ* δεν γίνετε μου κάνεις πλάκα .
Κ* όχι πες μου με αφήνεις να πάω μαζί τουσ ?
Λ* πρέπει να σιγουρευτώ ότι μου λες την αλήθεια μικρή .
Κ* μη με λες μικρή και σε λιγο θα έρθουν από εδώ τα παιδιά θα σου μιλήσουν.