κεφ 19

191 23 3
                                    

Τι θα κάνει αυτό το παιδί τώρα ?

Με το που πηγαίνει έξω από την τάξη μου χτυπάει το κουδούνι . Όλα τα παιδιά βγαίνουν και ο Λουκ μαζί .
Με το ου τον βλέπει του χώνει μια μπουνιά στην μούρη .

Τ* αυτο γιατί φιληθηκες με την κοπέλα μου . Βλακα .

Αυτό είπε μόνο με άρπαξε από το χέρι και φύγαμε .

Γυρίσαμε σπίτι μου και κανείς από τουσ δύο δεν μιλούσε .

Στις 2.00 μ .μ. πήρα τηλ να πω στον τίνα ότι είμαι σπίτι μου και να έρθει από εδώ . Μέσα σέ 10 λεπτα η Χριστίνα με τον Marcus είναι στην πόρτα .

Χ* κολλητή για είσαι σπίτι ?

Κ* έγιναν πολλά καστε να Στα πω .

Όλοι μαζί καθίσαμε στον καναπέ και ξεκίνησα να τουσ λέω τα πάντα .
Ο Tinus δεν μιλούσε είχε θυμώσει πολύ όχι απαραίτητα με εμένα αλλά με τον εαυτό του που με άφησε να πάω σχολείο μαζι με τον άλλον .

Χ* μην μου πεις τι μ@λ@κ@Σ που είναι να Ρον είχα μπροστά μου τώρα .

Τ* μην ανησυχείς τον έφτιαξα εγω .

Μ* καλά του έκανες Bro.

T* thanks.

Κ* μπορούμε να αλλάξουν θέμα . Είμαι σιγουρη ότι μετά από αυτό δεν θα με ξανά ενοχλήσει.

Χ* καλά λες . Τι ωρα θα πάτε να συναντήσετε τις κοπελες?

Τ* στις 5 . 4 θα φύγουμε από εδώ .

Κ* οκ.

Μ* θέλετε να πάμε για φαγητό μ'έχει τότε οι 4 ΜΑΣ ?

Κ* Ναι μετά από όλα αυτά λίγη χαλάρωση μασ αξίζει.

Τ* Πάμε .

Ανέβηκα πάνω και άλλαξα ρούχα . Έβαλα ένα τζιν μαμά και ένα πλεκτό. Με τα vans μου .

Είναι τελοσ Μαρτίου και στην Αθήνα δεν κάνει τόσο κρύο οπότε δεν χρειάζεται να πάρω μπουφάν μαζί μου .

Πήγα σε μια πιτσαρία κοντά στην πλατεία . Το κλίμα είχε φτιάξει . Τα παιδιά πήγαν να βγάλουν φωτο και εγώ με τον Martinus μείναμε μόνοι μας .

Τ* αγάπη μου δεν θελω να σε ξανά δω οπωσ σήμερα .

Κ* ούτε εγώ . Ήταν απαίσια μέρα .

Τ* ήταν αλλά οι επόμενες θα είναι καλύτερες.

Κ* το ελπίΖω .

Με είχε στην αγκαλιά του και με φιλούσε . Μόνο τέτοιες στιγμές θέλω να έχουμε . Η ωρα πέρασε και ήρθε η στιγμή να φύγουν . Τουσ χερετησαμε και πήγε η κάθε μια σπίτι της για διάβασμα . Πόσο τι βαριέμαι .

Σπίτι μου μόνη μου .

Καθώς έκανα άλγεβρα άκουσα ένα μήνυμα στο ινστα ήταν ο Martinus.

Αγάπη μου βαριέμαι τόσο πολύ εδώ . Επίσης ήθελα να σου οω ότι στις 7.00 μ.Μ. θα βγει το τραγούδι μας στο YouTube.

Αχ τέλεια ελπίζω να αρέσει πολύ στισ MMers .

Κατά τισ 6.30 μ.Μ. τελείωσα τα μαθήματα και περίμενα μέχρι να δω το music video.

Καθώς το έβλεπα τελικά σκεφτόμουν.
Έχει καλό αποτέλεσμα . Πέτυχε φαινόμαστε όλοι πολύ ωραίοι.

Μετά από μια ώρα τα views είχαν πάει στο 1 εκατομμύριο.
Δεν το πιστεύω αρέσει πολύ στο κοσμο το βίντεο.

Δεν μπορω να κάνω κάτι άλλο και αύριο έχω σχολείο οπότε πάω για υπνο .

Το πρωί ξυπνάω κανονικά και ντύνομαι . Καθώς τρώω το πρωινό μου ανοίγω το ινστα και βλέπω πολλά μηνύματα . Όλα είναι καλά . Πολύ όμορφα σχόλια για το τραγούδι.
Πρώτη στισ συνομιλίες μου είναι αυτή με το αγόρι μου . Ανοίγω το μνήμα και το διαβάΖω .
Τ* Μωρό μου δεν θα το πιστέψεις η προβολες του βίντεο εχουν αυξηθεί πάτα πολύ. Ο κόσμος το έχει λατρέψει . Το απογευμα στισ 5 πρέπει να έρθεις εσύ και η Χριστίνα από το ξενοδοχείο έχουμε σύσκεψη με τον μάνατζέρ μας .

Κ* αχχχ χαίρομαι παρά πολύ θα είμαστε εκεί .

Πήγα σχολείο και ο Λουκ ευτυχώς δεν ήταν εκεί ούτε ήρθε τισ υπόλοιπες ώρες. Πήρε το μάθημα του . Τέλος αυτό το πρόβλημα.

Γύρισα σπίτι με την Χριστίνα και διαβάσαμε για αύριο . Καθίσαμε , κάναμε βλακείες και κατά τις 4.30 μ.Μ. πήγαμε να ντυθουμε .
Εγώ έβαλα αυτά .

Και η Χριστίνα αυτό

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Και η Χριστίνα αυτό.

Πήραμε το αυτοκίνητο και ο αδελφοσ μου μασ πήγε στο ξενοδοχείο

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Πήραμε το αυτοκίνητο και ο αδελφοσ μου μασ πήγε στο ξενοδοχείο.
Εκεί βρήκαμε όλη την ομάδα μαζί . Πλησιάσαμε και όλοι μας χαιρέτησαν και μας έδωσαν συγχαρητήρια. Καθησαμε και αρχίσαμε να μιλάμε .

Η μεγάλη μέρα ήρθε 23/03/2018Donde viven las historias. Descúbrelo ahora