Part 1

26.5K 520 51
                                    

" hello....appa ဒီ​ေန႔ ​ေစာ​ေစာျပန္​လာ​ေနာ္​....''

" အင္​းပါ....​ေစာ​ေစာျပန္​လာရပါ့မယ္​ဗ်ာ...''

" ဟီး.....appa ႀကိဳက္​တတ္​တာ​ေတြခ်က္​ထားမယ္​​ေနာ္​ ''

" kudae....ahh ​ေမ့​ေနတာ သမီး ကို​ေျပာစရာ႐ွိတယ္​ ''

" nae''

" ဒီ​ေန႔ ည​ေန​ေလာက္​က် အိမ္​ကိုဧည္​့သည္​လာဖို႔႐ွိတယ္​ ''

" ဧည္​့သည္​​??....ဘယ္​ႏွ​ေယာက္​​ေတာင္​လဲ ''

" ႏွစ္​​ေယာက္​ထဲပါသမီးရယ္​....appaသူငယ္​ခ်င္​းရယ္​ သူ႔သားရယ္​ ''

" ႏွစ္​​ေယာက္​ထဲဆို အဆင္​​ေျပပါတယ္​ ''

" ဒီ​ေန႔လာမဲ့ ဧည္​့သည္​က သမီးလည္​းနဲနဲပါးပါးသိရင္​သိမွာပါ....သူ႔အ​ေၾကာင္​း​ေတြၾကာဖူးတယ္​မလား ''

" ဘယ္​သူလဲ ''

" StarLight companyက​ေလ''

" ၾကားဖူးသလို....O﹏o....''

" korea မွာ​ေရာ ႏိုင္​ငံျခားမွာပါ နာမည္​ခြဲ​ေတြအမ်ားႀကီး႐ွိတယ္​​ေလ....သိတယ္​မို႔လား....ထိပ္​တန္​းcompany​ေတြထဲက တစ္​ခု​ေလ ''

" ahh...သိၿပီသိၿပီ....''

" အဲ့ companyရဲ႕ ဥကၠ႒​ေလ....''

" သိပီ appa....ဒါနဲ႔ ဘယ္​ႏွရက္​​ေလာက္​တည္​းမွာလဲ ''

" ​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာ တည္​းမယ္​နဲ႔တူတယ္​.... ဒီႏိုင္​ငံက​ေျပာင္​းသြားထဲက အိမ္​​ေရာင္​းသြားတာဆို​ေတာ့​ေလ....အခုမွkorea ကိုျပန္​လာမွာ....​ေျမ​ေတာ့ဝယ္​ၿပီးၿပီတဲ့​....အိမ္​​ေဆာက္​ဖို႔ဘာဖို႔က ဘာမွမစီစဥ္​ရ​ေသး​ေတာ့​ေလ....အဲ့တာ​ေၾကာင္​့...''

" appaကလည္​း ဒီ​ေခါတ္​ႀကီးမွာ ပိုက္​ဆံသာ႐ွိရင္​ ဝယ္​လို႔ရတဲ့အိမ္​​ေကာင္​း​ေတြအမ်ားႀကီးဟာကို ''

" သူ႔စိတ္​တိုင္​းမက်ဘူးတဲ့​ေလ.....''

" အင္​းပါ....''

" သမီး appaအလုပ္​​ေလး​ေတြ႐ွိ​ေသးလို႔....ဖုန္​းခ်လိုက္​​ေတာ့မယ္​....အ​ေပၚထပ္​က ဧည္​့သည္​ခန္​းတစ္​ခန္​းရယ္​...​ေအာက္​ထပ္​appaအခန္​း​ေဘးက တစ္​ခန္​းရယ္​ျပင္​ထားလိုက္​​ေနာ္​''

A HEART FULL OF LOVE ++Where stories live. Discover now