" ဒီည​ေá€á€¬á€·....​ေမာင္​ဆá‚áµâ€‹á€±á€á€¼....ထá€á€”္​းဖá€á€¯á‚”မျဖစ္​á‚á€á€¯á€„္​​ေá€á€¬á€·á€˜á€°á€¸...''
" luကá€á€¯ အဲ့လá€á€¯á€™á€œá€¯á€•á€¹â€‹á€•á€«á€”ဲ႔.....lu​ေá€á€¬á€„္​းပန္​ပါá€á€šá€¹â€‹â€‹á€±á€”ာ္​ ''
" မ ကလည္​းကြာ...ဘယ္​á€á€ºá€á€”္​ထá€á€»á€„င္​း​ေနဥ္ီးမွာလဲ....''
သူမကá€á€¯á€šá€¹â€‹á€œá€¶á€¯á€¸â€‹á€±á€œá€¸á€€á€á€¯á€¡á€á€•á€¹â€‹á€šá€¬â€‹á€±á€•ášá€á€ºá€œá€á€¯á€€á€¹â€‹â€‹á€±á€á€¬á€· သူမ​ေလး အ​ေá¾á€€á€¬á€€á€¹â€‹á€¡á€€á€”္​ျငင္​းá‚ွာျပန္​သည္​
âŒ
" မ.....​ေအ့....''
" á‚ွင္​မူး​ေနá¿á€•á€®....အá€á€•á€¹â€‹á€œá€á€¯á€€á€¹â€‹á€•á€«â€‹á€±á€á€¬á€·â€‹á€±á€”ာ္​....''
" က်စ္​....မ....á¿á€„á€á€™á€¹â€‹á¿á€„á€á€™á€¹â€‹â€‹á€±á€œá€¸â€‹á€±á€”ကြာ....''
သူမá‚ႈá€á€¹â€‹á€á€™á€¹â€‹á€¸â€‹á€±á€œá€¸á€€á€á€¯ နမ္​းဖá€á€¯á‚”လုပ္​​ေá€á€¬á€· ​ေá‚ွာင္​လá€á€¯á€€á€¹â€‹á€›á€„္​း
သူမá‚ႈá€á€¹â€‹á€á€™á€¹â€‹á€¸â€‹á€±á€œá€¸á€€á€á€¯á€”မ္​းဖá€á€¯á‚”လက္​​ေလွ်ာ့လá€á€¯á€€á€¹â€‹á¿á€•á€®á€¸ သူမလည္​á€á€á€¯á€„္​​ေလးကá€á€¯ ဦးá€á€Šá€¹â€‹á€á€ºá€€á€¹â€‹â€‹á€±á€»á€•á€¬á€„္​းလá€á€¯á€€á€¹â€‹á€žá€Šá€¹â€‹.....
လည္​á€á€á€¯á€„္​​ေလးကá€á€¯ ဖá€á€€á€•á€¹â€‹á€€á€¬á€á€•á€¹â€‹á€»á€•á€„္​းျပင္​း​ေလးစုပ္​ယူရင္​းအမွá€á€¹â€‹á€žá€¬á€¸â€‹á€±á€á€¼á€–န္​á€á€®á€¸â€‹á€±á€”မá€á€žá€Šá€¹â€‹....
လက္​á€á€…္​ဖက္​က ပá€á€¶á€¯á€¸â€‹á€±á€•ášá€€á€‚ါá€á€”္​ႀကá€á€³á€¸â€‹á€±á€œá€¸á€€á€á€¯á€†á€¼á€²á€á€ºá€€á€¬.....အá€á€…က္​​ေနá€á€²á€·á€žá€°á€™á€›á€²á‚• ရင္​သား​ေလးကá€á€¯á€†á€¯á€•á€¹â€‹á€”ယ္​​ေနမá€á€žá€Šá€¹â€‹....
Luမွာ á‚ုန္​းဖá€á€¯á‚”လည္​းမရဲá€á€¬á€™á€á€¯á‚” သူ႔ရဲ႕လက္​​ေမာင္​းကá€á€¯á€€á€¬á€á€„္​းá¾á€€á€•á€¹â€‹á€…ြာဆုပ္​ကá€á€¯á€„္​ထားရင္​းလည္​á€á€á€¯á€„္​မွá€á€†á€„္​့သူမရဲ႕ ရင္​á«á‚Šá€”္​​့​ေလးကá€á€¯á€–ြဖြနမ္​းá¿á€•á€®á€¸ nipple​ေလးကá€á€¯á€œá€½á€ºá€¬á€”ဲ႔ကလá€á€€á€¬ ငံုထားလá€á€¯á€€á€¹â€‹á¿á€•á€®á€¸ မ်á€á€³á€¸á€…ံုျá€á€šá€¹â€‹á€œá€½á€šá€¹â€‹â€‹á€±á€”​ေá€á€¬á€·á€žá€Šá€¹â€‹....
သူမဂါá€á€”္​ပါး​ေလးကá€á€¯ အားနဲ႔ဆြဲျဖဲလá€á€¯á€€á€¹â€‹â€‹á€±á€á€¬á€·....
" ​ေá€á€¬á€¹â€‹....​ေá€á€¬á€¹â€‹á€•á€«â€‹á€±á€á€¬á€·....''