Part 14

11.7K 404 69
                                    

>>>Flash back,

" သမီး သခင္​​ေလးနဲ႔အဆင္​​ေျပရဲ႕လား...''

" arjima ကလဲ....မမ​ေလးနဲ႔အဆင္​မ​ေျပပဲ​ေနပါ့မလား....ဟီး''

" hana​ေနာ္​....ပါျပန္​ၿပီ....​ေစ်းသြားရမယ္​မဟုတ္​လား....သြား​ေတာ့​ေလ...''

" nae...arjima''

" အဆင္​​ေျပတယ္​လို႔လည္​းမဟုတ္​ပါဘူး...''

ငယ္​ငယ္​ထဲက luကို သူ႔သမီး​ေလးတစ္​​ေယာက္​လိုထိန္​း​ေက်ာင္​းလာတဲ့ arjimaမလို႔ အဆင္​မ​ေျပတာ႐ွိတိုင္​း အကုန္​ရင္​ဖြင္​့မိသည္​

" သမီးရယ္​...မ်က္​ႏွာ​ေလးညႇိဳး​ေနလိူက္​တာ...''

" သူက luကို အရမ္​းဂ႐ုစိုက္​ပါတယ္​....luကသာ မ​ေပ်ာ္​သလိုျဖစ္​​ေနတာ...''

" aigoo....သမီးနဲ႔ သခင္​​ေလးနဲ႔ တူတဲ့က​ေလး​ေလးသာ​ေမြးရင္​အရမ္​းခ်သ္​ဖို႔​ေကာင္​းမွာပဲ ''

" nae?''

" က​ေလးမယူဘူးလား....''

" ဟို....ဟို....lu ကို သူလက္​ဖ်ားနဲ႔​ေတာင္​မထိရ​ေသးဘူး...''

" ဟမ္​...''

" မ​ေန႔က lu တို႔ ပထမဆံုးအႀကိမ္​ပဲ.....အခုလည္​း အဲ့ကိစၥ​ေၾကာင္​့ lu သူ႔ကိုစိတ္​ဆိုးလို႔ အိမ္​​ေပၚကဆင္​းလာတာ...''

" သမီးရယ္​....လင္​မယားခ်င္​းပဲ ဒါဆန္​းတာမွမဟုတ္​တာပဲ....သခင္​​ေလး​ေတာ့ဝမ္​းနည္​း​ေန​ေတာ့မွာပဲ...''

" ဟင္​ waeyo...''

" သခင္​​ေလး​ေခ်ာ့ရင္​ စိတ္​​ေျပလိုက္​ပါကြယ္​....​ေနာ္​...လိမၼာပါတယ္​ သမီး​ေလးက....''

" ဟြန္​႔....arjimaကလည္​း...''

" aigoo....အဲ့အျပဳအမူ​ေလး​ေတြ​ေၾကာင္​့ပဲ သခင္​​ေလးက သမီး​ေလးကို တမ္​းတမ္​းစြဲျဖစ္​​ေနတာ​ေပါ့ ''

" arjima​ေနာ္​...''

" သခင္​ႀကီးလည္​း​ေျမးခ်ီခ်င္​​ေန​ေလာက္​ၿပီ....သမီး​ေလးရဲ႕...က​ေလးယူဖို႔စဥ္​းစား​ေတာ့​ေလ...''

" O﹏o...arjimaကလည္​း....''

" အိမ္​​ေထာင္​​ေရးမွာ အတူ​ေနတဲ့ကိစၥမပါရင္​ ​ေယာက်္​ားျဖစ္​သူကလည္​း ဘယ္​​ေပ်ာ္​ပါ့မလဲကြယ္​....သူ​စိတ္​ခ်မ္​းသာ​​ေအာင္​လိုက္​​ေလ်ာရမွာ​ေပါ့ က​ေလး​ေလးရဲ႕''

A HEART FULL OF LOVE ++Where stories live. Discover now