( photo ​ေလး👆😱🙈🙈)
အá€á€¯á€”က ပင္​ပန္​းသြားá€á€¬á€™á€á€¯á‚”" umm....​luအá€á€•á€¹â€‹â€‹â€‹á€±á€”á¿á€•á€®.....''
Hunကá€á€¯ ​ေက်ာ​ေပးကာအá€á€•á€¹â€‹â€‹á€±á€”á€á€¬á€™á€á€¯á‚”သူမ​ ​ေနာက္​​ေက်ာက​ေနလည္​á€á€á€¯á€„္​​ေလးကá€á€¯ နမ္​းá‚ွံဳ႕ရင္​း.....
သူမနားပá€á€¯á€™á€á€¯á€á€á€¯á€¸á€œá€¬â€‹á€±á€á€¬á€· hunရင္​á€á€¼á€„္​ထဲ​ေá‚ာက္​သြားá€á€¬á€™á€á€¯á‚” ​ေမွာက္​လ်က္​​ေလးျဖစ္​သြား​ေလရဲ႕....
Hunရဲ႕ လက္​á€á€…္​ဖက္​ကသူမရင္​သား​ေလးကá€á€¯ အက်ႌ​ေပášá€€â€‹á€±á€”ဆုပ္​နယ္​ရင္​း......
Hunရဲ႕ကá€á€¯á€šá€¹â€‹á€¡â€‹á€±á€•ášá€•á€á€¯á€„္​းက သူမ​ေလးကá€á€¯á€¡á€¯á€•á€¹â€‹á€™á€á€¯á€¸á€‘ားá€á€¬á€™á€á€¯á‚” အá€á€•á€¹â€‹â€‹á€±á€”ရင္​းက​ေန hunရဲ႕လက္​​ေမာင္​းကá€á€¯á€á€¼á€”္​း​ရင္​း.....
အက်ႌႀကá€á€³á€¸á€€á€á€¯á€†á€¼á€²á€á€ºá€€á€¬....သူမ​ေမွာက္​ထားá€á€²á€·á€¡á€á€•á€¹â€‹á€šá€¬á€‘ဲလွ်á€á€³á€á€„္​á¿á€•á€®á€¸ nipple​ေလးကá€á€¯á€–á€â€‹á€±á€á€ºâ€‹á€±á€•á€¸â€‹á€±á€”​ေá€á€¬á€·....
" ahh....ha...ji...ma''
အá€á€•á€¹â€‹á€„á€á€¯á€€á€¹â€‹â€‹á€±á€”á€á€¬á€™á€á€¯á‚” အသံသဲ့သဲ့သာထြက္​á‚á€á€¯á€„္​á€á€²á€·á€žá€°á€™
သူမ​ေလးကá€á€¯á€¡â€‹á€±á€•ášá€€â€‹á€±á€”အုပ္​မá€á€¯á€¸á€œá€á€¯á€€á€¹â€‹á€€á€¬....
" မ.....အဲ့á€á€á€¯á€„္​း​ေလးပဲ....​ေန​ေပးရင္​ရá€á€šá€¹â€‹...''
" အဟင္​့....မလုပ္​....ahh...မလုပ္​...ပါနဲ႔..ဆá€á€¯á€™á€½....''
သူမရဲ႕ဇာဂါá€á€”္​​ေလးကá€á€¯á€¡â€‹á€±á€•ášá€žá€á€¯á‚”လွန္​á€á€„္​ကာ.....
Hunသူ႔ရဲ႕​ညá€á€á€¹â€‹â€‹á€±á€˜á€¬á€„္​းဘီကá€á€¯á€¡á€”ဲငယ္​ဆြဲá€á€ºá€›á€„္​း....သူရဲ႕á€á€„္​းမာနဲ႔အရာကá€á€¯á€œá€€á€¹â€‹á€”ဲ႔ပြá€á€¹â€‹á€†á€¼á€²â€‹á€±á€”လá€á€¯á€€á€¹â€‹á€á€šá€¹â€‹á€žá€°á€™á€á€„္​ပါး​ေလးကá€á€¯á€Ÿá€œá€á€¯á€€á€¹â€‹á¿á€•á€®á€¸.....á€á€…္​ထစ္​á€á€ºá€„္​းထá€á€¯á€¸á€žá€¼á€„္​း​ေန​လá€á€¯á€€á€¹â€‹á€á€šá€¹â€‹
" အ့......''
သူ​ေပါင္​​ေလးကá€á€¯ ​ေဘးသá€á€¯á‚”ကား​ေစလá€á€¯á€€á€¹â€‹á¿á€•á€®á€¸ ဒူ​ေလးကá€á€¯á€¡â€‹á€±á€•ášá€˜á€€á€¹â€‹á€¡á€”ဲငယ္​á€á€¼á€”္​းလá€á€¯á€€á€¹â€‹á€€á€¬